علمی و پزشکی

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

با این حال ، در سراسر جهان ، کشورها محدودیت ها و قوانینی دارند که پیام رسان های غیربومی باید از آنها پیروی کنند ، در غیر این صورت پیام رسان اجازه کار در آن کشورها را خواهد داشت ، نمونه ای از این قوانین پاک ترکیه در فیس بوک است. طی چند روز گذشته در رسانه ها دست به دست می چرخد ​​، اما امروز ، وقتی پرونده ترکیه را بررسی می کنیم ، به قوانین برخی کشورها مراجعه می کنیم.

ترکیه – انتصاب نماینده قانونی

در چند روز گذشته ، فیس بوک اعلام کرد که مطابق با قانونی است که توسط پارلمان ترکیه تصویب شده و به دنبال کنترل شبکه های اجتماعی است. به گزارش یورو نیوز ، این غول آمریکایی در ترکیه شکایت کرده و طبق این قانون ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی موظف به انتشار تصمیم دادگستری ترکیه هستند. هر محتوایی مقامات این کشور باید از انجمن های خود حذف شوند. این حرکت همچنین شامل اینستاگرام و شبکه اجتماعی متعلق به Facebook است. در واقع ، توییتر هنوز قانونی نیست و ترکیه دریافت Twitter از درآمد تبلیغاتی را در این کشور ممنوع کرده است.

آمریکا – بزرگترین نمایش اینترنتی جهان

علی رغم اعلام جریان آزاد اطلاعات دولت آمریکا و تسلط آن بر جهان ، در روزهای اخیر و در جریان خیزش در کنگره آمریکا ، محدودیت های شدید در شبکه های اجتماعی و تصاویر این پدیده به حساب رئیس جمهور منتقل شده است. چهار چیز را اجرا می کند Act قانون امنیت سایبری ایالات متحده 2012 در صورت نقض امنیت ایالات متحده ، هر رفتاری در منطقه جرایم اینترنتی ممکن است تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

اتحادیه اروپا – تحت غول فناوری زیر تیغه

اروپا همچنین قوانینی سختگیرانه برای ممنوعیت شبکه های اجتماعی دارد و در صورت عدم پیروی از این قوانین مجازات های شدیدی روبرو خواهد شد. یکی از این قوانین این است که طبق یک دادگاه ، هر پیامی که مقامات این کشورها غیرقانونی می دانند باید از شبکه های اجتماعی حذف شود. علاوه بر این ، دویچه وله در گزارشی در مورد قوانین جدید برای سیستم های بیش از 45 میلیون کاربر گفت: این شبکه ها باید از توزیع محتوای غیر مجاز در شبکه های آنها جلوگیری کنند و در صورت لزوم آدرس های IP جداگانه را به دستگاه قضایی ارائه دهند. کنار آمدن با تهدیدات تروریسم: سیاستمداران اروپایی اخیراً خواستار رمزگشایی از شبکه های اجتماعی برای مقابله با تهدید تروریسم و ​​کشورهای اروپایی برای مدیریت این پیام ها شده اند.

2323