قیمت عمده عسل طبیعی چهل گیاه به همراه تضمین کیفیت

یادآوری این نکته ضروری است که عسلهای بهاره و پاییزه هریک میتوانند تک گل یا مخلوط باشند. خود این نوع عسل در ضمن میتواند بهاره یا پاییزه باشد. خواص عمومی عسل پاییزه عبارت است از: آنتیاکسیدان بودن (ضد سرطان)، کاهشدهندهی فشارخون، ضد سرماخوردگی، تقویت کننده رشد مو، التیام دهنده سوختگی و زخمهای عمیق، افزایش دهنده هوش کودکان، خونساز و تصفیه کننده خون، تببر و تقویت کننده قوای بدن.

خواص عمومی عسل چهل گیاه نهاوند عبارت است از: ضدعفونی کردن دستگاه گوارش، التیام زخم معده و درمان بیماریهایی مانند ناراحتیهای عصبی، قلبی و استخوانی. خواص اصلی عسل کردستان عبارت است از: رقیق کننده خون، درمان مشکلات کلیوی و گوارشی. عسل سیاهدانه مقوی مغز و اعصاب بوده و به تقویت حافظه کمک می کند و خواب آور است، باعث ازدیاد شیر مادر و درمان بیماری های کلیوی می شود.

افرادی که مشکلات کلیوی دارند و در حال درمان آن هستند، مصرف روزانه عسل طبیعی چهل گیاه روند درمان آن ها را سریع تر می کند. عسل طبیعی چهل گیاه چه تاثیری در روند درمان بیماری ها داشته است ؟ به این نوع عسل اصطلاحاً عسل مخلوط یا عسل چهل گیاه گفته میشود. در کشورمان که رویش گیاهان دارویی مختلفی را شاهد هستیم ، در جهان شناخته شده است و زمان برداشت عسل در ایران معمولا در فصول بهار و پاییز انجام می شود .

عسل طبیعی چهل گیاه به دلیل ترکیب گونه های مختلف گیاهی و طبیعی که در آن وجود دارد، به مراتب مفید تر از عسل هایی می باشد که از گیاهان تک گل تهیه شده است. زنبورهای دماوند معمولاً سالانه به نقاط گرمسیری منتقل و از گلهای نقاط گرمسیری تغذیه شده و سپس بعد از بهار به دماوند بازگردانده شده و از گلهای درختان میوه، گون و آویشن تولید شهد میکنند.

بعضی وقتها زنبورداران با شیوههایی خاص چند نوع عسل را باهم مخلوط میکنند تا نوعی عسل که کیفیتی مشخص و ثابت داشته باشد به دست بیاورند. که تولید آن از اواسط تابستان تا اوایل پاییز صورت می گیرد. پوشش گیاهی مختلفی در این منطقه وجود دارد و گاه عسل آویشن آن نیز به عنوان عسل تک گیاه در بازار مشاهده میشود.

قیمت عسل در بازار فروش ثابت نیست. با این حال این یک موضوع کلی نیست و در افراد کمی چنین مشکلاتی ایجاد میشود. این موضوع که عسل بهاره بهتر است یا عسل پاییزه، درمجموع بستگی به نیاز اصلی شما به خواص هر یک از این دو نوع عسل دارد. تنظیم فشار خون نیز یکی دیگر از خواص این عسل می باشد، عسل چهل گیاه باعث تنظیم و حرکت بهتر گلبول های خون می شود.

از خواص عسل طبیعی چهل گیاه می توان به تاثیر مثبتی که بر روی کاهش فشار و قند خون می گذارد، اشاره کرد. از خواص این نوع عسل می توان به تاثیر مثبتی که بر روی کاهش فشار و قند خون می گذارد، اشاره کرد. می توان اشاره کرد. اما به جز فصل بهار، این محصول در فصل پاییز نیز برداشت می شود.

چنین حالتی بیشتر در عسلهای مناطق کوهستانی وجود دارد؛ البته عسل تکگل فقط شهد حاصل از یک گل نیست بلکه به این معنی است که شهد یکی از گلها در آن، بیشتر از سایر انواع گلها موجود است. اغلب در فصل بهار و اوایل تابستان که فصل رویش گیاهان وسرسبزی طبیعت مختلف در یک منطقه مشخص است، زنبور شهد گیاهان و گل های طبیعی را مکیده و به عسل چهل گیاه تبدیل می نماید .

خواص عسل طبیعی چهل گیاه بسیار می باشد و برای سلامت بدن و مبارزه با بیماری های مختلف استفاده می شود. این نوع عسل، حاصل جمعآوری شهد گلها توسط زنبورهای عسل در اوایل بهار از نباتات بهاری و شکوفه های درختان میوه است.

ساکارز عسل وحشی و یا عسلی که بطور کاملا طبیعی توسط زنبور های وحشی در طبیعت به عمل می آید همیشه زیر 1 درصد هست زیرا زنبورهای وحشی از گیاهان در کوه ها و جنگل ها و دشت ها استفاده میکنند. گاهی عسل، حاوی شهد چندین نوع گل مختلف است و متعلق به شهد گل خاصی نیست لذا به آن عسل مخلوط یا عسل چند گلی گفته میشود.

در این نوع تجارت، قیمت خرید عسل چهل گیاه با برند های مختلف مانند قیمت عسل نهاوند و خواص آن در معرض دید کاربران سایت قرار می گیرد. ما در فروشگاه اینترنتی نهاوند، عَسل های طبیعی را در وزنهای مختلف برای خرید شما عزیزان آماده کرده ایم.

فروشگاه اینترنتی سوغات نهاوند، بهترین نوع از انواع عسل ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهد. قیمت عسل چهل گیاه به نسبت به دیگر عسل های تگ گیاه مناسب تر است. با این حال برخی افراد باید با دقت بیشتری نسبت به مصرف عسل توجه داشته باشند. توجه داشته باشید که رنگ عسل جنگلی مازندران اغلب زردِ مایل به سبز است. همانطور که می دانید هر عسل با توجه به گیاه یا گیاهانی که از آن تولید می شود خواص متفاوتی را به همراه دارد.

بحث انواع عسل و تعریفهای متفاوتی که از آن میشود تا حدی سردرگم کننده است؛ با این همه در این مقاله سعی کرده ایم به مشخص ترین و خلاصه ترین شکل ممکن شما را با انواع عسل و ازجمله عسلهای طبیعی و خواص آنها آشنا کنیم. 3. از نظر رنگ و شکل ظاهری هم می توان گفت که عسل گون رنگ زرد طلایی و روشنی دارد در حالی که عسل چهل گیاه طلایی پررنگ است و به ارغوانی نزدیک تر می باشد و از نظر غلظت هم خیلی رقیق تر از چهل گیاه می باشد به همین دلیل برای پذیرایی ها و مهمانی ها عسل گون به دلیی زیبایی ظاهری و بوی بی نظیرش ترجیح داده می شود.

و از نظر غلظت عسلی غلیظ به حساب می آید. دامنههای کوه سبلان دارای تنوع پوشش گیاهی است ولی اصلیترین گیاهان و گلهای آن را گون، آویشن و بابونه تشکیل میدهند؛ بنابراین اگر مجموعی از خواص این سه گیاه موردنظر و نیازتان بود؛ عسل سبلان را در نظر داشته باشید. هر کدام از این مدل های فروش دارای خریداران خاص خود است و نوع فله آن به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی با قیمت ارزان تری به فروش می رسد.

عسل به علت داشتن آنتیبیوتیک و آنزیم دیاستاز ضد میکروب میباشد.همچنین آنتیآکسیدانهای موجود در آن برای سلامت قلب و عروق مفید است. در ساخت عسلِ موسوم به خوراکی، هم از مقداری شهد گل و هم از مقداری شیرهی خرما یا شکر استفاده میشود ولی چون به هرحال برخی از آنزیمهای معدهی زنبور در آن وجود دارد دارای بعضی خواص عسل طبیعی است.

همچنین برای ضعف بدن، رفع مسمومیت های خون، کبد، تهوع، شکم درد، یبوست، تقویت زنان زائو، کاهش رطوبت های موجود در بدن، اعتدال بخشیدن به اخلاط بدن، مفید برای دیابت بی مزه، مفید برای انواع قولنج، ناراحتی های تنفسی، روشن کردن رنگ و رو، برای سنگ کلیه، مثانه و سیستم اورولوژی و دردهای رحمی مفید است. ساکاروز یکی از سه قند اصلی موجود در عسل است که مقدار آن در عسل طبیعی باید کمتر از ۵ درصد باشد.

گاهی در مکانهای عسل خیز، نوعی گل و گیاه؛ پوشش گیاهی اصلی آن منطقه را تشکیل میدهد و درنتیجه عسل بهدستآمده از منطقهی مذکور بر عناصر موجود در یک نوع گل خاص استوار میشود. اگر مدتی به طور مرتب، صبح و شب یک قاشق چایخوری یا مرباخوری عسل به کودک خورانده شود؛ در اکثر موارد، شب ادراری آنها بهبود خواهد یافت.

عسل زیرفون: درمانکنندهی سرماخوردگی، بیخوابی، ناراحتی اعصاب و آرامبخش قلب است (به رنگ سبزِ متمایل به زرد). عسل هویج به رنگ زرد تیره بوده و عطر مطبوعی دارد. در واقع رنگ و طعم انواع عسل دامنه ای به وسعت عطر و بوی گل ها دارد.

عسل اکلیل کوهی: درمان کننده افسردگی، نارسایی کبد، خستگی، دوران نقاهت، ورم معده، سنگ صفرا و ضعف است (به رنگ سفید یا کهربائی روشن). رنگ عسل کردستان در اغلب موارد زردِ مایل به قرمز و در بعضی سالها قرمز روشن است. به طور کلی رنگ عسل به منطقه ای که کندوها در آن قرار دارند و گلهایی بستگی دارد که زنبور از شهد آنها نوشیده است. عسل گل آفتابگردان: درمان کننده بیماریهای قلب و عروق خونی، دستگاه گوارش، ریه و کلیه است (به رنگ زرد روشن). در اینجا بد نیست که اصلیترین خاصیت عسلهای تکگل و نیز رنگ غالب آنها را توضیح دهیم.

عسل گون در درمان التهاب، آلرژی و سرماخوردگی بسیار مفید است و آنتیاکسیدان بوده و خاصیت ضد سرطان دارد. از این فروشگاه ها می توانید چگونگی تشخیص عسل چهل گیاه، خواص عسل کوهستانی و خاصیت عسل کنار را هم جویا شوید. در کنار این وبسایت ها و کانال های زیادی در فضای مجازی وجود دارند که عسل چهل گیاه ویژه را در اختیار مشتریان خود با کمترین قیمت می گذارند. مصرف این نوع عسل برای درمان درد مفاصل هم خوردن عسل طبیعی چهل گیاه توصیه می شود ولی به یاد داشته باشید که درمان این درد به مرور امکان پذیر است.

به آسانی بلوری می شود و تشکیل دانه های بسیار ریز می دهد. عسل مرکبات بسیار آرامشبخش و ضد اسپاسم (گرفتگی عضلات) است و برای تقویت حافظه، تقویت معده (بادشکن)، مقابله با انگلهای روده، تصفیهی خون، درمان ناراحتیهای صفرا، کاهش کلسترول و پیشگیری از سرطان، مفید است. از این رو از عسل چهل گیاه برای درمان بیماری هایی مانند بیماری های گوارشی و زخم های داخلی بدن، برای درمان انواع عفونت، برای درمان مشکلات اعصاب و روان و یا عارضه های پوستی و غیره نام برده می شود.

بخشی از پوشش گیاهی منطقهی لار شامل درخت «کنار» است که مهمترین ویژگیهای عسل حاصل از آن درمان بیماریهای کبد، زخم معده، عفونتهای تنفسی، مشکلات هاضمه، یبوست، سوءتغذیه و تقویت قوای جنسی است. گاهی نیز عسل آویشن آن یافت میشود. اگر اصلیترین منابع معتبر در مورد انواع عسل را بررسی کنید؛ متوجه خواهید شد که در همه دنیا و نیز ایران، عسل طبیعی را اغلب با چهار معیار تقسیمبندی میکنند: 1- معیار زمانی 2- معیار مکانی 3- معیار نوع گل 4- معیار ترکیبات.

عسل چهل گیاه اگر در کوهستان ها و دره هایی که آب و هوای خوبی دارد، به دست آید، می توان از ارگانیک و طبیعی بودن آن مطمئن شد. خواص عسل مرکبات نیز پیشتر توضیح داده شد. این عسل به خاطر مدر بودنش برای افراد مبتلا به روماتیسم نیز مفید است.

عسل تکاب برای تقویت اعصاب نیز بسیار مفید است. امروزه نحوه توزیع کالا و پروژه تولید تا مصرف، کمی دگرگون شده است و با روش سنتی بسیار متفاوت بوده و بسیار سریعتر و ارزان تر صورت می گیرد. بهطور سنتی گفته میشود که این مرحله تا شکفتن گلهای درختچه های اقاقیا ادامه دارد. این ماده را تنها مادهای در طول تاریخ میدانند که هرگز فاسد نمیشود. كه به دلیل پوشش گیاهی غالب این منطقه در حدود چهل نوع است.

عسل آویشن: درمان کننده سرفه، زخم معده، خستگی و ضعف است (به رنگ قرمز). عسل اکالیپتوس: درمان کننده عفونتهای معده، انگلهای روده، سیاه سرفه و برونشیت است (تیرهرنگ). عسل بلوط: پیشگیری و درمان کننده اختلالات گردش خون، واریس، ضعف و کمخونی است (تیرهرنگ). مثلا اگر شما ۵ شیشه عسل را یکجا بخرید، ۱۲۵۰۰۰ تومان سود میکنید.

نوعی گیاه که عسل تهیه شده از آن انسان را مسموم می کند، نهالی است موسوم به Chama edaphne calyeulata moench که این نوع عسل اگر چه برای انسان مضر هستند و خوردن آن عوارضی مانند: استفراغ، سرگیجه و درد شدید معده ایجاد می کند، ولی در خود زنبور کوچکترین تأثیری نداشته، به طوری که می تواند مورد مصرف زمستانی او قرار بگیرد. اگر از ترکیب عسل طبیعی چهل گیاه و کنجد روزانه استفاده کنید، باعث تشدید تقویت حافظه و سیستم عصبی بدن میگردد .

فروش عسل چهل گیاه با کمترین قیمت ها از جانب مراکز خرید و فروش گوناگونی انجام می شود. این نوع عسل به دلیل خواص بسیار، جایگاه خاصی در بین عموم مردم پیدا کرده و همه افراد در صورت نیاز به دنبال خالص ترین نوع عسل چهل گیاه هستند. به این ترتیب تمامی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می رسد به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک تولید و برداشت می شوند.

ما در فروشگاه نهاوند تلاش کرده ایم برای جلب رضایت مصرف کنندگان، پارامتر هایی را در فروش محصولات مان قرار دهیم. ما در مجموعه تولیدی خود برای تمامی محصولات خود برگه آزمایش عسل در دست داریم. در خرید این نوع عسل حتما به مارک و برند منطقه تولید عسل دقت بفرمایید.

عسل شبدر: یکی دیگر از انواع عسل و مناسب برای افرادی که تلاشهای فیزیکی زیاد و طولانی دارند (به رنگ روشن یا بیرنگ). قندهای مرکب، مواد معدنی، نیتروژن و مواد اسیدی عسلک بیشتر از عسل می باشد مقدار مواد معدنی چون پتاسیم، فسفر و آهن در عسلک بیشتر از عسل می باشد که این عناصر، به خصوص نمک پتاسیم در عسلک، برای تغذیه زمستانی زنبور عسل مناسب نمی باشد؛ زیرا ابتدا باعث اسهالی و سپس مرگ و میر نوزادان می گردد.

همچنین میتوانید خلاصه مطالب این مقاله را در قسمت جمع بندی، راحتتر به خاطر بسپارید. جالب است بدانید که آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در رتبه های اول و دوم تولید عسل در سال 98 قرار گرفته اند. در این نوع طبقه بندی، نوع عسل با نام منطقه ای که در آنجا تولید شده شناخته میشود. ثانیاً عطر و طعم آن به گونه ای باشد که مصرف کننده از خوردن آن عسل، لذت ببرد.

یکی از انواع عسل که اغلب از شکوفه های مرکباتی همچون بهارنارنج، پرتقال و لیمو است. عسل کنار از شهد درخت سدر یا همان کنار گرفته میشود و عسل گون هم از بوته یا گیاه کوهی گون بدست می آید. در مورد خواص درمانی عسل کنار تأکید زیادی میشود.

عسل تمشک: درمان کننده انواع گلودرد، ورم گلو، حلق و حنجره و برونشیت است (سفیدرنگ). انواع عسل بر طبق چه معیاری؟ بر اساس استانداردها، ساکاروز عسل طبیعی باید زیر ۵ درصد باشد. عسل قاصدک دارای ۳۶ درصد گلوکز و ۴۲ درصد فروكتوز است.

عسل یونجه به سرعت کریستالی شده و توده سفید رنگی را مانند شیر غلیظ ایجاد می نماید. عسل گندم سیاه به رنگ زرد تیره یا قهوه ای تیره می باشد و در ظاهر مشابه عسلک است.

رنگ تقریباً عقیقی یا کهربایی تیره دارد. کاملا بی رنگ بوده و عطر خوبی دارد. اکثر عسلهای بهاره از درختان مرکبات ازجمله نارنج و پرتقال هستند. از گل های سفید و صورتی چتردار جمع آوری می شود. مشهورترین عسلهای بهاره عبارتند از عسل اقاقیا و عسل مرکبات.

این مجموعه با داشتن کادر متخصص مجرب برای تشخیص عسل طبیعی دو راه زیر را انجام می دهد. پوششش گیاهی این منطقه متنوع است.عسل آویشن، آنتیاکسیدان و ضد باکتری و علاج سرفه است و انرژیزاست. ازجمله مشهورترین عسلهای پاییزی عبارتند از: عسل آویشن، عسل اسپرس، عسل گون.

خروج از نسخه موبایل