اقتصادی

معرفی توری حصاری از محصولات شرکت توری قدس

 

توری حصاری یا فنس جز پر استفاده ترین ها در صنایع مفتولی کشور محسوب می‌شود. در بسیار باغ‌ها و مکان‌های دیگر برای حصار کشی از توری حصاری استفاده می‌شود. دلیل پرکاربرد بودن آن نصب آسان و داشتن هزینه مناسب نسبت به دیوار کشی است. در این مقاله می‌خواهیم به مطالب بسیار مفیدی در این خصوص بپردازیم.

توری حصاری

توری حصاری را اگر مشاهده کرده‌اید چشمه‌های لوزی شکل وجود دارد که می‌شود طرف دیگر حصار شده را مشاهده کرد. برای باغات خیلی بهتر است زیرا هوا از طریق این چشمه‌ها در باغات به گردش در می‌آید. برای ساخت آن از مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. معمولاً این گالوانیزه به دو حالت گالوانیزه سرد و گرم قابل یافت است.

مفتول سرد

این مفتول‌ها که در تولید توری حصاری استفاده می‌شود چینی هستند و برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم نیستند. البته این نوع برای مناطق مرطوب با آب و هوی شرجی یا مناطق اطراف دریا اصلاً مناسب نیست. در خرید حتماً به این مورد دقت کافی داشته باشید.

مفتول گرم

این حالت معمولاً در بازار موجود است که اکثراً در داخل کشور تولید می‌شود. نسبت به حالت قبلی در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم بوده و به دلیل بافت توری خاص، قابل انعطاف پذیری بیشتری است.

 

توری قدس

توری حصاری یا فنس در خیلی از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. خریدار به احتمال زیاد به دنبال مکان قابل اطمنیان برای خرید توری حصاری با کیفیت بالا و در نتیجه قیمت مناسب است. برای راحتی مشتریان و خرید محصول با کیفیت، از این پس می‌توانید برای خرید توری حصاری، از طریق پشتیبانی و کارشناسان توری قدس اقدام به ثبت سفارش کنید.

نحوه تولید توری حصاری

 

توری حصاری به دو روش دستی و با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک تولید می شود. تولیدات فنس ها اکثراً در اندازه‌های نیم متر تا 3 متر هستند. معمولاً نیز به دلیل مفتول به کار رفته حداکثر تا 5 سانتی متر اندازه تغییر می‌کند؛ که مشتری می‌توانید در توری قدس این اندازه را تعیین کند.

موارد استفاده از توری حصاری

  • هنگام عملیات ساختمانی برای جلوگیری از سقوط مصالح به سر عابران
  • حصاری کشی برای زمین‌های بدون استفاده سازمان‌ها
  • به عنوان قفس در باغ وحش برای حیوانات
  • قفس برای حیوانات خانگی
  • حصارکشی برای دور زمین
  • حصار کشی برای باغات
  • در مراکز صنعتی
  • در مراکز نظامی

 

مزایای استفاده از توری حصاری

توری حصاری تولید شده در توری قدس مزایای زیادی دارد که می‌خواهیم در این بخش آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.

نصب و راه اندازی توری حصاری

بسیاری از مکان‌ها وجود دارد که نیاز است در مدت زمان کم حصارکشی انجام شود. نصب توری حصار به این صورت نیست که باید حتماً توسط فرد متخصص صورت بگیرد. اگر تا حدودی فنی کار باشید می‌توانید با مشاهده چند ویدیو آموزشی، توری حصاری قدس را خودتان نصب کنید. حتی می‌توانید قبل از اقدام به نصب از طریق کارشناسان توری قدس، نحوه نصب رایگان توری حصاری را مطلع شوید.

هزینه پایین توری حصاری

قیمت توری حصاری برای حصار کشی مناسب تر از سایر روش هاست. اگر بخواهید آجر یا بلوک کشی انجام دهید. هزینه آجر و بلوک، هزینه دستمزد استاد کار و نیاز به پی ریزی محکم هم دارید. ولی در این روش فقط اقدام به خرید توری حصاری می‌کنید که با استفاده از آموزش‌های موجود و ساده، می‌توانید به راحتی به صورت رایگان توری حصاری خود را نصب کنید.

جابه جایی آسان

وقتی دیوار کشی با مصالح دیگر صورت گیرد. بخواهید مساحت پوشش داده شده را کم تر یا زیادتر کنید باید دیوار حائل را تخریب کرده و دوباره دیوار جدید را احداث کنید؛ اما در توری حصاری نیاز به تخریب و هزینه‌های اضافی ندارید. به راحتی با خرید توری حصاری از توری قدس می‌توانید دیوار جدید را به سادگی احداث کنید.

قیمت خرید توری حصاری

تعیین قیمت خرید توری حصاری با توجه به نوع، وزن، طول و عرض و هزینه حمل و نقل قابل محاسبه است. برای این که بتوانید از قیمت دقیق و به روز آن اطلاع داشته باشید، حتما با کارشناسان توری قدس در ارتباط باشید. تا آن ها علاوه بر اطلاع جدیدترین قیمت‌ها، دیگر نکات را نیز برای شما یادآوری کنند. به یاد داشته باشید که امروزه تولید کنندگان غیر اصولی توری حصاری بیشتر شده است که به مرور زمان باعث زنگ زدگی و خرابی مفتول ها می شود.

برای حصول اطمینان از جنسی که خریده‌اید حتماً از مرکز خرید معتبر توری قدس استفاده کنید.

https://torighods.ir/fence-lace/