منطقه الخضرا همچنان بسته است/ روسای چهارگانه عراق تشکیل جلسه می‌دهند

چهار رهبر عراقی روز پنجشنبه گفتند که با استقرار نیروهای امنیتی و نیروهای ضد تروریسم ، بسته شدن منطقه بغداد القدرا (سبز) برای دومین روز متوالی ادامه داشت. فرمانده کمپین عمومی کسیم مصلل

به گزارش ISN ، یک منبع به بغداد الیوم گفت که چهار رهبر عراقی ، رئیس جمهور ، رئیس مجلس ، نخست وزیر و رئیس قوه قضائیه در ساعت های آینده در کاخ ریاست جمهوری دیدار خواهند کرد. پرونده قاسم مسلل ، فرمانده قیام انبار.

العربی الجد نوشت: “القاعده در شبه جزیره عربستان (AQAP) امروز بسته است زیرا نیروهای امنیتی و نیروهای ضد تروریسم در مناطق مختلف از جمله دفتر نخست وزیر مصطفی القدیم گشت زنی می کنند.” و مقرهای سرویس اطلاعاتی و سایر نهادهای امنیتی.

از صبح امروز ، نیروهای تیپ های 56 و 39 هنوز با تانک ها و ماشین های زرهی ابرام در خیابان های بغداد بودند.

یک مقام دولتی به العربی جدید گفت که مصلح هنوز تحت کنترل یک عملیات مشترک است و تحت تحقیق است.

وی افزود: “صحبت در مورد آزادی وی صحیح نیست و احزاب سیاسی و رهبران جامعه مدنی برای حرکت از مقر فرماندهی عملیات مشترک به مقر سازمان برجسته بسیج فشار می آورند.” اما تاکنون آنها موفق نشده اند و دولت همچنان مقاومت می کند.

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود زیرا مجاز به گفتگو با رسانه ها نبودند ، گفتند: پرونده آنها توسط دادگستری رسیدگی می شود. “

صف آرایی گروههای مسلح در مقابل شارون الحدرا رد شده است

خاورمیانه نیوز گزارش داد که مخالفان سوری به رهبری سید مقتدی الصدر مخالفت خود را با تشکیل یک گروه مسلح در ورودی القاهره اعلام کرده اند.

ریاض الماسودی ، عضو گروه پارلمانی سوریه ، در مصاحبه ای با شفق نیوز گفت: «در ماده 5 قانون اساسی آمده است که قانون قانون حاکمیت قانون است و هیچکس بالاتر از قانون نیست. به عنوان یک سازمان وابسته به فرمانده کل نیروهای مسلح ، کسیم مسلل ، فرمانده کمپین خشونت در منطقه انبار ، در چارچوب روند طبیعی دستگیر شد.

ما از جاسوسی و صف آرایی گروه های مسلح در مقابل دروازه منطقه الکهرا تعجب می کنیم.عملیات تصرف موصل امری طبیعی و رسمی است و متهم تا اثبات جرمش بی گناه است. این قانون روز است.

الماسودی به نوبه خود اظهار داشت: “تظاهرات در خیابان ها منجر به خونریزی و انسداد جاده ها شده است. این یک جرم است ، نه یک جنایت سیاسی ، و رهبران احزاب سیاسی باید این مسئله را حل کنند و اوضاع را به حالت عادی برگردانند. ” .

نیروهای امنیتی عراق بامداد چهارشنبه یکی از رهبران یک قیام مردمی را در دادگاهی دستگیر کردند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل