بین الملل

هشتگ «سقوط نظام سعودی» در عربستان ترند شد

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، طرفداران شبکه های مجازی در عربستان سعودی از روز گذشته خواستار سقوط رژیم سعودی بوده و از هشتگ معروف “الشباب برای سرنگونی رژیم سعودی” استفاده کرده اند.

مصرف کنندگان با اشاره به مشکلات جدی اقتصادی ، کسری بودجه سالانه ، رکود اقتصادی و بیکاری ، نقض حقوق بشر و وحشیگری و فساد حاکمان سعودی را مورد انتقاد قرار داده اند.

وی همچنین در توئیتر خود نوشت که عربستان سعودی را در مقابل جامعه بین المللی به دلیل اقدامات خود در مرز و خارج تحقیر می کند.


بزودی در زندان آل مو. درباره زندان وحشتناک الحیر بیشتر بدانید

یکی از کاربران ویسام العامری فکر می کند که مسجد الاقصی ایمن است و از فروپاشی این رژیم سرطانی (با استناد به آل سعود در سرزمین مقدس) آزاد شده و هیچ کس فلسطین را از داخل فلسطین آزاد نخواهد کرد. در عوض ، الاقصی مسجد مکه و مدینه را آزاد می کند و به مسلمانان بر نمی گردد.

کاربر دیگر ، ارض الحرمین نوشت که قربانیان تصمیم محمد بن سلمان فقط مردم فقیر عربستان سعودی بودند.

کاربر دیگری در هشتگ نوشت: “الشباب رژیم سعودی را سرنگون کرد” و گفت: “تابعیت تنها زمینی است که روی زمین نمی تواند متعلق به شهروندان باشد و تنها کشوری است که شهروندان می توانند به رژیم اجاره دهند تا در امتداد مرز زندگی کنید. ” تنها کشوری که شخصی با بدهی خانه و وراث خود می میرد ، باید بدهی را پرداخت کند.

در هفته های اخیر و با روی کار آمدن دولت بیدین در ایالات متحده ، بسیاری گفته اند که فشارهای فزاینده ای بر دولت سعودی برای آزادی زندانیان سیاسی وجود دارد. آزادی لادن الحدودل ، فعال سعودی پس از 1000 روز بازداشت ، این ایده را تقویت کرد و در همان زمان مخالفان شهامت بیشتری برای رای دادن به دست آوردند. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام / متر