پوتین پیشنهادش به آمریکا برای تشکیل نیروی مشترک مبارزه با جرایم سایبری را تکرار کرد

ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ، ایالات متحده و روسیه را به همکاری برای مقابله با جرایم اینترنتی دعوت کرده است.

ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه سال گذشته در زمان ریاست جمهوری ترامپ در سخنرانی خود در واشنگتن گفت: “ما امید زیادی داریم که بتوانیم این روند را با شرکای آمریکایی خود بهبود بخشیم.”

وی همچنین گفت كه مسكو آماده تبادل زندانیان با آمریكا است زیرا “تعداد روسها در زندانهای آمریكا بیشتر از زندانهای آمریكاست.”

وی گفت پس از دادگاه می دانست برخی آمریکایی ها در زندان هستند. اما حتی اگر تعداد شهروندان فدراسیون روسیه در زندانهای ایالات متحده را نیز در نظر بگیرد ، حتی این تعداد قابل مقایسه نیست.

ایالات متحده کشوری با فناوری پیشرفته است و ناتو فضای مجازی را میدان جنگ خوانده است ، به این معنی که آنها در حال برنامه ریزی چیزی هستند. من نمی ترسم ، اما این فرصت را در ذهن دارم.

در بخش دیگری از مصاحبه ، بایدن گفت كه به خاطر نمی آورد كه در سال 2011 به وی گفته شده بود كه در سفر خود به روسیه “روح” ندارد.

وی گفت این قسمت خاص بحث را به خاطر نمی آورد.

هایتین اتهام آمریكا مبنی بر دست داشتن هكرهای روسی در حملات سایبری علیه ایالات متحده را “مضحك” خواند. ما به همه چیز متهم می شویم.

رئیس جمهور روسیه افزود: “دخالت در انتخابات ، حملات سایبری و …” نه یک بار ، نه دو بار ، آنها نمی خواهند مزاحمت ایجاد کنند و شواهد ارائه دهند. فقط ادعاهای بی اساس.

“ما عادت نداریم کسی را بکشیم” ناوالنی هرگونه دخالت در مسمومیت را انکار کرد.

رئیس جمهور روسیه ناوالنی تأکید کرده است که با او بهتر از دیگران رفتار نخواهد شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل