اقتصادی

پیش‌بینی‌ امنیت سایبری برای سال ۲۰۲۲

همانطور که هکرها پیچیده تر می شوند، هک باید همچنان در اولویت سازمان ها باشد و آنها باید با توسعه فرهنگ امنیت سایبری و اجرای سیاست های امنیتی امن، موقعیت خود را در فضای سایبری بهبود بخشند.

به گزارش سرخط نیوز، 2021 برخی از حملات سایبری مهم و موثر تاکنون گزارش شده است. رهبران امنیت سایبری امسال با چالش‌های زیادی روبرو هستند و ممکن است در سال‌های آینده با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه شوند. اما با توجه به Helpentscurity، به نظر می رسد که این نرم افزار در سال جدید دو یا سه برابر خواهد شد. شرکت‌ها باید به جای تمرکز بر نرم‌افزار پشتیبان خود، روی امنیت سایبری و استراتژی‌های تشخیص و پاسخ نقطه پایانی تمرکز کنند. به جای تمرکز بر علائم، شرکت ها باید روی علل اصلی تمرکز کنند.

با استفاده بیشتر و بیشتر از حملات بدافزار، شرکت های بیشتری برای به دست آوردن اطلاعات مفید باج می پردازند. رستگاری نه تنها یک تصمیم مالی بلکه یک تصمیم اخلاقی نیز هست. شرکت‌های کوچک می‌توانند تجزیه و تحلیل هزینه‌ها را انجام دهند تا مشخص کنند که آیا برای حمله آماده نیستند و آماده پرداخت نیستند. با این حال، در سطح کلان، شرکت های مالیاتی با تحریک حملات در آینده، این مشکل را تشدید می کنند. شرکت ها تا زمانی که ساختار انگیزشی در سطوح خرد و کلان همسو شود، در چرخه باج افزار-باج افزار باقی می مانند.

در آینده، بسیاری از زنجیره های تامین قربانی حملات رومینگ خواهند شد. مهاجمان ارائه دهندگان امنیتی و سازمان های مجری قانون را هدف قرار می دهند تا صدها مشتری را هدف قرار دهند. شرکت ها به طور معمول به تامین کنندگان شخص ثالث برای تکمیل تجارت خود متکی هستند.

با این حال، بسیاری از آنها سیاست ها و شیوه های امنیت سایبری یکسانی ندارند. بسیاری از وب سایت های OTT دارای یک سیستم مدیریت شخص ثالث هستند که به طور منظم فناوری دسترسی از راه دور را نظارت می کند و آسیب پذیری های بالقوه را در زنجیره عملیاتی ایجاد می کند. در حالی که زنجیره های تامین محصول به طور فزاینده ای خودکار و از راه دور قابل دسترسی هستند، رهبران باید بر ایجاد یک استراتژی امنیت سایبری چند لایه که به سلامت سایبری منجر می شود، تمرکز کنند.

تضمین دسترسی از راه دور با اجرای روش ها و فرآیندهای بهداشت سایبری خوب یکی از موثرترین راه ها برای شرکت های تولیدی برای محافظت از خود در برابر حملات آینده است. بسیاری از تولیدکنندگان به شبکه‌های IT و OT دسترسی ندارند، به این معنی که نمی‌توانند نقاط دسترسی از راه دور را که نیاز به محافظت دارند شناسایی کنند. این شکاف‌ها اغلب با این تصور رایج اما اشتباه مرتبط است که سرمایه‌گذاری در امنیت سایبری می‌تواند پرهزینه، مخرب و کند کردن تحویل محصول به زنجیره تامین باشد.

هکرها در حملات خود بسیار پیچیده هستند و حفاظت باید در اولویت تولیدکنندگان باشد. با ایجاد فرهنگ امنیت سایبری و اعمال سیاست های امنیتی صحیح. تولیدکنندگان می توانند جایگاه خود را در فضای مجازی بهبود بخشند. این سیاست ها باید شامل ایجاد یک برنامه مدیریت زنجیره تامین برای تضمین یک سیستم امنیت سایبری برابر با تمام پیمانکاران و تامین کنندگان شخص ثالث باشد.

اکولوژی پزشکی هدف اصلی خواهد بود

با تشدید اپیدمی، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به طور فزاینده ای از هزینه های بالقوه سیستم های مراقبت های بهداشتی آگاه می شوند. حملات ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از بیمارستان ها به مطب پزشکان و بانک های خون در حال افزایش است. با این حال، این حملات بر روی سیستم ها یا دستگاه های پزشکی واقعی رخ نمی دهد. در عوض، مهاجمان سیستم های صورتحساب بیمارستان و سوابق بیماران را هدف قرار می دهند.

برای محافظت از سیستم‌های آسیب‌پذیر فناوری اطلاعات، سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی باید یک راه‌حل مدیریت قوی بیابند که از تنوع پشتیبانی کند، احتمال گسترش پس از نقض را به حداقل برساند و سیستم‌های کلیدی را حفظ کند. آسیب‌پذیری‌ها را در صورت نیاز تنظیم کنید. .

ایمنی فنی در اکثر شرکت ها افزایش می یابد، اما ایمنی شخصی کاهش می یابد. روابط کارمندان به دلیل فاصله کاری به طور فزاینده ای غیر قابل اعتماد شده است. این امر می تواند پذیرش کارکنان توسط برنامه های آموزشی امنیت داخلی را تضعیف کند، زیرا کارکنان آنها مسئولیت و مسئولیت شخصی برای کمک به محافظت از سازمان خود را ندارند. این یک باور رایج است که دولت ها باید در حفاظت از داده ها پیشقدم شوند و بی وفایی به شرکت تأثیر منفی بر مسائل جاری حریم خصوصی دارد.

انتهای پیام/