بین الملل

گفتگوی برجامی نمایندگان روسیه و آمریکا

اولیانوف با اشاره به جلسه روز چهارشنبه گفت: “ما گفتگوهای تجاری درباره اجرای كامل شورای امنیت سازمان ملل را انجام داده ایم.”

مالی برای شرکت در جلسه متخصصان هماهنگی دستور کار کمیسیون مشترک و رفع تحریم های ایران در وین به سر می برد. وی با رافائل گروس ، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار کرد. در این نشست ، گروسی آمادگی خود را برای حمایت از رایزنی های مداوم اعلام کرد.

طبق توافق روز جمعه اعضای کمیسیون مشترک در کمیسیون مشترک ، قرار بود دو کارگروه ویژه تحریم های ضدایرانی اعضای آمریکا را برداشته و تهران را به مرحله اجرا برساند. .

ایران گفت: “اگر این جلسات اتلاف وقت باشد ، ما مذاکره در همان سطح را متوقف خواهیم کرد.” شورای امنیت سازمان ملل متحد از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست فوراً کلیه تحریمهای اعمال شده علیه ایران را به حالت تعلیق درآورد.

دو سال پس از تأخیر ایالات متحده در انجام تعهدات خود تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) ، ایران اقدامات تحت نظارت IAAA را انجام داده است ، و در صورت عدم رعایت شورای امنیت سازمان ملل ، ፡ جستجو

رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: “ایران تنها زمانی به ایالات متحده بازمی گردد که ایالات متحده همه تحریم ها را برداشته و نه گفتار و کردار را لغو کند و رفع این تحریم ها توسط ایران تأیید شود.” این سیاست صحیح و برگشت ناپذیر جمهوری اسلامی و مخرج مشترک همه مراجع است و هیچ کس تفاوتی ندارد.

311311