اقتصادی

یک مغازه پر از روغن و دیگری خالی‌تر از خالی!

ایسانا / کران جنوبی علی رغم اینکه تحت نظر هستیم ، ماه هاست که چشم ما به روغن ، به خصوص روغن نارگیل ، معطوف نشده است.

وقتی به بازار نگاه می کنیم ، اثری از روغن در برخی فروشگاه ها دیده نمی شود و برخی روغن ها با فاصله زیادی از یکدیگر قرار می گیرند تا از ظهور آنها در قفسه ها جلوگیری کنند ، و این بدان معنی است که ترس از کمبود کالاهای اساسی در فروشگاه ها خریدهای بیشتر را تشویق می کنند.

طبق گزارش ENA ، بعضی اوقات ، حتی در بازار روزانه شهر ، هیچ علامت نفتی یافت نشد و فروشندگان کمبود روغن را گزارش کردند. بدیهی است که گاز مایع در تمام فروشگاههای بورجند موجود است ، اما مردم اغلب آن را بخاطر شایعات کمبود روغن خریداری می کنند ، اما در فروشگاهها کمبود روغن جامد وجود دارد. روغن از روغن قوی تری استفاده می کند

طبق اظهارات رسمی ، اغلب توزیع مشکلی دارد ، فروشگاهی که یک فروشگاه را با روغن پر نمی کند و دیگری را خالی می کند.

یکی از فروشندگان به ISN گفت: ماه ها است که در شهر کمبود روغن خام یا مایع پخت و پز وجود دارد و این ترس باعث می شود مردم بیش از نیاز خود خرید کنند.

“هر 10 روز چند کارتن روغن پخت و پز دریافت می کنیم.

مسئولان در چند ماه گذشته چندین فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اند ، اما سوال این است که آیا درصد مردم از این فروشگاه ها می دانند یا از آنها استفاده می کنند؟ بیشتر مردم این منطقه عادت به خرید حضوری دارند و به گفته مدیر فروشگاه های آنلاین ، به نظر نمی رسد مردم این تغییر را دوست داشته باشند. به گفته مقامات ، تغییر قیمت کالاهای اساسی مانند روغن پخت و پز توسط صنعت ، معدن و تجارت تعیین می شود و به Gilead داده می شود ، اما برخی از اساتید سهمیه خود را به افراد بیشتری نسبت به حد معمول می فروشند. اما مجازات ها خلاف این است.

تحقیقات ادامه دارد

علی تهاوری ، معاون بازرس شرکت معدن و تجارت صنعتی و حمایت از مصرف کننده در جنوب کراسان ، به ENA گفت که این شرکت توسط تیم ویژه ای و واحدهای عمده فروشی و خرده فروشی تحت نظارت است. .

بعد: کالاهای خرده فروشی موظفند هنگام صدور به مشتری فاکتورهایی را به ناظران ارائه دهند و فاکتور یا فاکتور صادر کنند.

650 تن جذب و توزیع روغن خوراکی

الیاس جویبان ، معاون توسعه تجارت و تجارت وزیر معدن و تجارت شرکت های صنایع خراسان جنوبی گفت که 650 تن روغن خوراکی مصرف و در این ایالت توزیع شده است.

وی گفت: “این علاوه بر شرکت های سهمیه بندی است که هفته گذشته 100 تن روغن خوراکی را نیز در منطقه توزیع کردند.”

معاون وزیر تجارت ، تجارت و توسعه تجارت کراران جنوبی با بیان اینکه آنها می خواهند 450 تن روغن خوراکی برای این استان جذب کنند گفت: 300 تن سهمیه صنعتی و مصرف مواد غذایی شیرین. واحدهای تولیدی و 150 تن روغن خوراکی

وی با بیان اینکه خرده فروشان روغن مورد نیاز را از عمده فروشان بدون محدودیت خریداری می كنند ، اضافه كرد: 800 گرم در هر بطری روغن پخت و پز حداكثر 9500 تن برای مصرف كننده هزینه دارد.

تهیه روغن خوراکی مشکلی ندارد

وی با بیان اینکه “تهیه روغن خوراکی در کراسان جنوبی مشکلی ندارد” ، افزود: “مشکل در این ایالت مربوط به روغن جامد است.

وی گفت که این شرکت در حال حاضر 37000 قوطی روغن جامد را در سه فروشگاه در ایالت فروخته و فروخته است.

به گفته معاون وزیر صنعت ، صنعت و تجارت ، 19 هزار و 500 حلب در مناطق شهری توزیع شده است و افزود: 17 هزار و 500 روغن جامد حلب از طریق مراکز منطقه ای و اتحادیه های تعاونی روستایی توزیع شده است. ، مربیان و کارمندان دولت نیز در فروشگاه های آنلاین منتخب و در کلاس ها توزیع شدند.

به گفته جویبان ، طرح تقویت كنترل بازار از 6 مارس هر سال آغاز می شد و امسال به دلیل شرایط خاص از 6 فوریه آغاز شد.

آزمایش و پیگیری وجود دارد ، اما چشم مردان هنوز به زیبایی خوراکی ترین روغن جامد باز نشده است و این بیماری است که منجر به ذخیره و پوشاندن می شود.

انتهای پیام