اقتصادی

۲۰۰ میلیارد تومان تخلف میوه‌فروشان کشف شد

رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید گفت: 294000 بازار میوه بازرسی شده است. 15،495 مورد به ارزش 200 میلیارد تن گزارش و به زندان فرستاده شده است.

عباس طبیش در مورد کنترل بازار میوه ، به ENA گفت که متوسط ​​قیمت ملی در نظر گرفته شده است قیمت عادی بازار و قطعاتی که با قیمت استاندارد مطابقت ندارند در آن جای می گیرند. از نظر قانونی

براساس بازار میوه ، 294،945 پرونده به ارزش 200 میلیارد تن شناسایی و به زندان فرستاده شده است. آسیب به این قطعات وارد شده است

رئیس آژانس حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه تهیه مرغ با قیمت ثابت بسیار مهم است اظهار داشت: در بخشی که مرغ به صورت آب بندی شده برش خورده و عرضه می شود ، قسمت های مناسب عرضه بالاتر از قیمت مجاز است ، یا به دلیل تخطی از سیستم اقتصادی به دادگستری و مجازات گزارش می شوند.

تابش اطلاعات بیشتری در مورد افزایش تولید نفت ارائه داد و کلیه کارخانه هایی که به عنوان تأمین کننده نیاز منطقه ای در سازمان تنظیم مقررات بازار شناخته شده اند ، ملزم هستند محصولات خود را با تأییدیه های مشخص شده به مناطق مربوطه ارائه دهند. در صورت جدی گرفتن هرگونه تخلف در تأمین یا عرضه ناقص و روسای سازمانهای خاموش در سراسر کشور موظفند اقدامات لازم را برای رصد موارد موجود در این بخش انجام دهند.

انتهای پیام