علمی و پزشکی

۲۱ میلیون دُز واکسن کرونا در انبارهای وزارت بهداشت/ ورود ۱۸میلیون دُز دیگر تا یکشنبه

وی گفت: “ما حدود 21 میلیون واکسن انبار در انبار خود داریم.” ما واکسن داریم و راحت هستیم.

به گزارش سرخط نیوز ، دکتر بهرام این اللهی در دیدار با سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه ، سردار سلمانی فرمانده سپاه برای بررسی اجرای پنجمین “طرح حاج قاسم سلیانی عمومی” صحبت کرد. باسیگ برای مظلومان. این در تاریخ کشور بی سابقه است و بحران ناشی از وبا است که متأسفانه روزانه بیش از 600 نفر از عزیزان در کشور جان خود را از دست می دهند. در واقع هریک از این افراد دارای اعضای خانواده و صحنه هایی هستند که برای کارکنان وزارت بهداشت و برای همه غیرقابل تحمل است.

وی افزود: ما شهدای گرانقدر زیادی را در این زمینه تقدیم کرده ایم ، در هر صورت زحمات نیروهای بهداشتی قابل تحسین است. ما از زمان انقلاب در کشورمان در زمینه بهداشت و پزشکی به موفقیت های زیادی دست یافته ایم و در منطقه خود و خاورمیانه حرف های زیادی برای گفتن داریم و در بسیاری از نقاط نقش پیشرو را ایفا می کنیم. امروز ما 20000 مدرس در دانشگاه های کشور داریم که دانشمندان بزرگی هستند و در همه علوم پزشکی ، افراد تحصیلکرده ای داریم که به مردم خدمت می کنند و زحمت می کشند.

وی گفت: “همه دانشمندان در تلاش هستند تا بیماری را کنترل کنند.” لازم به ذکر است که از نظر همه دانشمندان جهان ، واکسن ها مهمترین عامل کنترل بیماری هستند. البته واکسیناسیون نمی تواند بیماری را درمان کند ، اما ما می توانیم شدت بیماری را کاهش دهیم و در واقع خطر مرگ را کاهش دهیم. ما نمونه ای از آن را در کشور داریم. سال گذشته کارکنان بهداشتی ما واکسینه نشدند که منجر به مرگ بسیاری شد ، اما امسال 95 درصد از کارکنان بهداشت واکسینه شده اند. این نشان می دهد که واکسن ها روشی م effectiveثر و م toثر برای کنترل بیماری هستند.

«بر این اساس ، در آغاز کار دولت ، تلاش های زیادی برای کار روی این موضوع از نظر رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور انجام شده است. تلاش می شود تعداد زیادی از واکسن ها از کشورهای مختلف در مدت زمان کوتاهی دیده شوند. در حال حاضر حدود 21 میلیون واکسن انبار در انبار ما وجود دارد. فردا 8 میلیون دوز و 10 میلیون دوز در روز یکشنبه وجود خواهد داشت و تا پایان این ماه 40 میلیون دوز و شاید تا 50 میلیون دوز داریم و از این بابت راحت هستیم. از سوی دیگر ، مراکز واکسیناسیون ما مانند برکت ، سیناگن ، فکرا ، پاستور و رازی نیز تأیید شده است.

آین اللهی گفت: “ما در حال حاضر پنج مرکز واکسیناسیون داریم که هر کدام روشهای پیشرفته متفاوتی دارند.” چندین مرکز در صف وجود دارد ، مانند واکسن آهک ، که با فناوری خوب کار می کند و امیدواریم ماه آینده وارد شود. بنابراین ما ضمانت قلبی خوبی برای واکسن های خود در آینده داریم.

وی گفت: خدا را شکر اولین مرحله واکسن را مشاهده کردیم. رسید و ما مطمئن هستیم که ادامه خواهد داشت. دومین مرحله ای که ما در نظر داریم مرحله ایمن سازی و ایمن سازی است که در آن ما باید این واکسن را در اسرع وقت تزریق کنیم. کارکنان عزیز و محترم وزارت بهداشت ، که واقعاً اینجا زحمت کشیده اند ، سر کار آمده اند.

او می گوید: «هر جنبشی از ابتدای انقلاب موفق بوده است. آنها در جهان به اندازه جنبش باسک ، که صحنه هایی را در مقدس مقدس ایجاد کرد ، در جهان بی نظیر بودند. در زمینه پزشکی ، ما توانستیم جامعه پزشکی را بسیج کرده و در همه زمینه ها موفق باشیم. بنابراین ما به جنبش و کمک مردم برای دریافت واکسن م effectiveثر نیاز داریم و می توانیم انتظار داشته باشیم که همه به ما کمک کنند ، به عنوان مثال ، واکسینه شویم ، یا انتظار داریم نیروهای جوان ، دوست داشتنی ، مذهبی و حزب الله وارد شوند. بودن. البته این بار صحنه های خوبی را دیده ایم. به عنوان مثال ، در سفر من به اهواز ، یک حسینی معروف را نشان دادند که 24 ساعته توسط نیروهای حسین واکسینه شده بود ، این بسیار عالی بود.

ادامه دارد