افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: کار بسیار جالبی در شهرستان هندو انجام شده است که مرکز جامع سلامت بسیار مجهز بود و با کمک خیرین شروع به کار کرد و توسط وزارتخانه تجهیز شد. بهداشت و درمان در حال حاضر مرکزی در شازند وجود دارد که 70 درصد آن در 2 هزار متر مربع تکمیل شده و از نظر خدمات بهداشتی و درمانی بسیار مجهز است.

عين اللهي داد داد: با توجه به اينكه طرح پزشك خانواده و گسترش اين طرح از برنامه هاي وزارت بهداشت در مراكزي كه امروز افتتاح شد، طرح پزشك خانواده سطح 1 به صورت الكترونيكي انجام مي شود. فایل و به طور کامل در این مراکز.

وی افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که در سال جاری افتتاح می شود و این مرکز دارای خدمات بهداشتی کامل خواهد بود.

عين اللهي بيان كرد: بعد از شازند به عراق مي رويم و از بيمارستان وليعصر (عج) بازديد مي كنيم اميدواريم اين مركز بتواند يكي از پيشرفته ترين مراكز كيشور باشد.

وزیر بهداشت گفت: از ابتدای دولت تاکنون 850 پروژه بزرگ بهداشتی افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد پروژه ها به 2 هزار پروژه خواهد رسید و این در طول تاریخ کشور بی سابقه است. 79 مرکز درمانی را با حدود 10 هزار و 800 تخت به بهره برداری رسانده ایم و تا پایان امسال 7 هزار و 700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه خواهیم کرد.

و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم کشورمان ارائه دهیم.

افتتاح دو پروژه در حوزه سلامت در شهرستان شازند

پایگاه آمبولانس 115 خیریه شهرستان.

مساحت پایگاه 1000 و 25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع می باشد و همچنین پارکینگ آمبولانس در کنار پایگاه روی زمین به مساحت 340 متر مربع می باشد.

همچنین یک پد اورژانس در سطح شهر به مدت 3 ماه و زمینی به مساحت 2000 و 150 متر مربع ساخته شد و به دلیل اینکه جزو 12 پد هوایی استان مرکزی است حدود 200 میلیون تومان هزینه در بر داشت. .

وزیر بهداشت همچنین از مرکز جامع سلامت شهری و روستا گردی بازدید کرد.

و در افتتاحیه این پایگاه اورژانس گفت: شهرک طره با توجه به موقعیت جغرافیایی و فراوانی خود نیازمند راه اندازی این پایگاه بود که توسط خیرین سلامت ساخته شده است و از خیرین تشکر می کنیم. از این پایگاه.”

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خروج از نسخه موبایل