علمی و پزشکیبرترین های کسب و کار

افزایش عضله با پروتئین وی

پروتئین یکی از اجزای سازنده اصلی بدن است. پروتئین ها برای ساختن چیزهایی مانند اندام ها، بافت ها، هورمون ها، آنزیم ها، انتقال دهنده های عصبی، پوست و بسیاری از مولکول های دیگر استفاده می شوند. از سوی دیگر، پروتئین ها در ساخت بلوک های عضلانی نقش دارند. از قضا یکی از پروتئین هایی که نقش خوبی در عضله سازی دارد پروتئین آب پنیر نام دارد.

پروتئین آب پنیر در واقع یک محصول جانبی پنیرسازی است.در حین ساخت پنیر، قسمت مایعی به نام مایه پنیر تشکیل می‌شود و سپس قسمت غلیظ‌تری به نام پنیر تولید می‌شود. پرفروش ترین مکمل های موجود در بازار

مایع آب پنیر از خط تولید پنیر خارج شده، استریل شده و به صورت پودر خشک در می آید. چیزی که برای شما باقی می ماند یک محصول نهایی به نام پودر پروتئین آب پنیر است.

برخلاف بهترین پودرهای پروتئینی برای کاهش وزن، پودرهایی برای افزایش عضله نیز وجود دارد. یکی از این مکمل ها پروتئین آب پنیر است. این مکمل ها سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می دهند و یکی از پایه های عضله سازی و قدرت محسوب می شوند.

پروتئین آب پنیر سرشار از پروتئین است و نیازی به تهیه ندارد. این مکمل به صورت پودر می باشد و به راحتی با آب مخلوط و نوشیده می شود.

هنگامی که محصولات پروتئینی مصرف می کنید، پروتئین بیشتری به عضلات شما می رسد و زمانی که ورزش می کنید، این پروتئین ها به عضلات شما می روند و اندازه آنها را افزایش می دهند.

همچنین سند ICDL برای استخدام نیروی پلیس را بخوانید

نحوه انتخاب بهترین پودر پروتئین

در مورد پودر پروتئین گزینه های زیادی وجود دارد و بسیاری از آنها به نیازها و ذائقه غذایی خاص شما بستگی دارد.

20 اسید آمینه وجود دارد که بلوک های سازنده پروتئین های ماهیچه ای هستند. 9 اسید آمینه ضروری و 11 اسید آمینه غیر ضروری هستند. از جمله اسیدهای آمینه مهم می توان به سه آمینو اسید شاخه دار (BCAAs) لوسین، ایزولوسین و والین اشاره کرد که برای عضله سازی بسیار مهم هستند. اگر هدف شما عضله سازی است، به دنبال پودر پروتئینی حاوی BCAA باشید.

برخی از پودرهای پروتئینی از محصولات حیوانی مانند آب پنیر یا کازئین ساخته می شوند.پروتئین آب پنیر به راحتی هضم می شود، در حالی که کازئین کندتر جذب می شود. هر دو مکمل حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری هستند

پودرهای پروتئینی معمولاً به سه شکل می‌شوند: کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز. پودرهای غلیظ برای عضله سازی خیلی خوب نیستند زیرا خلوص کمتری دارند و کمتر از دو سوم پروتئین دارند. پودرهای ایزوله حاوی درصد بالاتری از پروتئین هستند زیرا هدف آنها حذف بیشتر کربوهیدرات ها و چربی ها است. آنها همچنین دارای لاکتوز کمی هستند، بنابراین اگر به لاکتوز حساسیت ندارید، این محصول راهی عالی برای دریافت پروتئین شما است. پودرهای هیدرولیز شده نیز به خوبی جذب می شوند، اما از آنجایی که این پودرها حتی بیشتر از پودرهای ایزوله فرآوری شده اند، گران تر هستند.

بهتر است به دنبال پروتئین هایی باشید که از ترکیبی از پروتئین های گیاهی (مانند نخود، سویا، شاهدانه و برنج قهوه ای) استفاده می کنند.

هنگامی که نوع پروتئین خود را انتخاب کردید، گام بعدی این است که میزان پروتئین در هر وعده و همچنین محتوای کربوهیدرات و کالری را در نظر بگیرید. برای خرید پروتئین آب پنیر باید تمام هزینه های بالا را در نظر بگیرید و بهترین مکمل را برای خود انتخاب کنید.

مکمل پروتئین آب پنیر

بهترین پروتئین آب پنیر برای عضله سازی

اگر مشکلات گوارشی دارید، پودر پروتئین هیدرولیز شده مانند پروتئین آب پنیر ایزوله یا Dimatize Nutrition ISO 100 را انتخاب کنید. پودرهای ایزوله آب پنیر حاوی لاکتوز کمتری نسبت به پروتئین آب پنیر معمولی هستند که به مبارزه با تورم کمک می کند. این پودر مخصوص در هر وعده حاوی 25 گرم پروتئین است و تنها با 120 کالری، احساس سیری و بی حالی را در شما ایجاد نمی کند.

اما اگر به دنبال مکمل های گیاهی هستید یا پروتئین آب پنیر و مکمل های غذایی را ترجیح می دهید، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای خرید پروتئین آب پنیر باید به داروخانه های معروف مراجعه کنید.

DYMATIZE NUTRITION ISO100 را کامل کنید

همچنین مقاله آشنایی با بهترین اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی برای انتخاب مقصد سفر را مطالعه کنید

اگر در مورد ساخت ماهیچه های بدون چربی جدی هستید، Dymatize Nutrition ISO 1000 می تواند ۲۵ گرم پروتئین و تنها ۲.۳ گرم کربوهیدرات در هر وعده در اختیار شما قرار دهد. وقتی با آب مخلوط می شود فقط 120 کالری دارد، بنابراین لازم نیست نگران رقیق کردن آن باشید. علاوه بر این، این پروتئین ترکیبی از پروتئین هیدرولیز شده و پروتئین وی ایزوله است که به راحتی قابل هضم است و برای معده سنگین نیست.

Myprotein Impact Whey را جدا کنید

این پودر گیاهی بدون پودر فرآیند تصفیه خوبی را طی می کند. به عبارت دیگر حاوی 90 درصد پروتئین است و کمترین آسیب را به بدن وارد می کند. همچنین این مکمل سرشار از اسیدهای آمینه ضروری و سرشار از BCAA است. همچنین به افزایش سنتز پروتئین برای ساخت عضلات بدون چربی کمک می کند.

GARDEN OF LIFE کامل هدیه ارگانیک خام

این پودر پروتئین گیاهی با پروتئین بالا با 22 ماده ارگانیک ساخته شده است که به ساخت عضلات بدون چربی کمک می کند. اما چیزی که این محصول را منحصر به فرد می کند این است که حاوی موادی مانند عصاره دانه قهوه است که به طور خاص برای کاهش وزن طراحی شده است. این محصول به چربی سوزی، حفظ قند خون سالم و کاهش اشتها کمک می کند.

این مکمل همچنین حاوی پروبیوتیک های دوستدار روده و آنزیم های گوارشی است که غذا را به مواد مغذی تجزیه می کند تا بدن بتواند آنها را جذب کند. این محصول برای زنان مبتلا به IBS (سندرم روده تحریک پذیر) یا مشکلات روده انتخابی عالی است.

مکمل پروتئین آب پنیر

کمبود کامل پودر پروتئین

با تنها 1.8 گرم کربوهیدرات و 113 کالری در هر وعده، این پروتئین آب پنیر یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال عضله سازی هستند و در عین حال کربوهیدرات زیادی مصرف نمی کنند. این محصول برای گیاهخواران در نظر گرفته شده است زیرا از ترکیب پروتئین نخود و آفتابگردان تهیه شده است. این محصول حاوی پاپائین نیز می باشد. پاپائین که در میوه پاپایا یافت می شود، آنزیمی است که به تجزیه پروتئین ها و تسهیل هضم کمک می کند.

پروتئین اضافی برای عملکرد فرم

Form Performance Protein یک مکمل اسید آمینه کامل با 5 گرم BCAA در هر وعده و 30 گرم پروتئین است. این مکمل از رشد و حفظ توده عضلانی حمایت می کند.

منبع :

 

https://techtip.ir/1401/05/01/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%da%a9%d9%85%d9%84-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%a6%db%8c%d9%86-%d9%88%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7/