انگلیس ۹۰ قاضی اوکراینی را برای محاکمه روس‌ها آموزش می‌دهد

به نقل از راشاتودی، دولت انگلیس 90 قاضی اوکراینی را برای محاکمه نیروهای روسی متهم به جنایات جنگی در کیف آموزش می دهد!

اسکای نیوز امروز (چهارشنبه) در گزارشی نوشت که اولین گروه از داوران در «مکانی سری در گرگین (وکراین)» آموزش دیدند. به گفته این رسانه، این پروژه بخشی از سرمایه گذاری 2.5 میلیون پوندی (3 میلیون دلاری) دولت انگلیس است.

ویکتوریا پرنتیس که در پایان ماه اکتبر به سمت دادستان ارتقا یافت، در اوایل ماه جاری درباره این برنامه توضیح داد و مدعی شد که همه اوکراینی‌ها “با فهرستی از جنایات جنگی وحشتناک که بیش از 43 هزار پاراگراف آن ثبت شده است، تقویت شده‌اند. ثبت شده.”

وی در گفت و گو با اسکای نیوز مدعی شد که این طرح به عنوان یک ابزار مانع در برابر ارتش روسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی مدعی شد: این 90 قاضی پس از گذراندن دوره آموزشی بسیار فشرده به اوکراین بازخواهند گشت و پس از این مدت توانایی بیشتری در مدیریت پرونده های قضایی خواهند داشت.

را سِر را سِر هاوراد مریسون، وکرکشته دادکستری انگلیس براهدههده درادهههده درادههههده وکرکه این برامن را سِر. کسی که در ماه مارس به سِمت مسولاسی دادستان کل وکرینی منصوب شد

و درایینباره گفت : به هم بدود ک .

موریسون یکی از قضات دادگاه کرجیچ بود. فردی که در نهایت به جرم نسل کشی و چندین جنایت درجه یک به 40 سال زندان محکوم شد. کارادزیچ یکی از بزرگترین جنایتکاران جنگی بود که در جریان محاصره سارایوو در ژوئیه 1995 در منطقه سربرنیتسا در شرق بوسنی 100000 مسلمان را قتل عام کرد.

مسکو نیروهای نظامی خارجی را به مبارزه با جنایات علیه نیروهای اوکراینی متهم کرده است. کرملین همچنین اعلام کرد که کمپین کیف علیه اهداف غیرنظامی در منطقه دونباس دلیل اصلی تصمیم مسکو برای آغاز عملیات نظامی در اوکراین در اوایل فوریه بوده است.

310310

خروج از نسخه موبایل