برنامه های اسکنر موبایل اندروید و ایفون

اپلیکیشن اسکنر برای آیفون: CamScanner

بهترین برنامه های اسکنر موبایل: اولین اپلیکیشن اسکنر برای آیفون که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم CamScanner است. این اپلیکیشن جزو معروف‌ترین برنامه‌های اسکنر برای آیفون است و در حال حاضر کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. CamScanner گوشی شما را به یک اسکنر قابل حمل قدرتمند تبدیل می‌کند. ضمن اینکه با استفاده از تکنولوژی OCR در فایل اسکن شده متن را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد. از این برنامه می‌توانید برای رسیدگی به امور اداری خود استفاده کرده و بهره‌وری خود را در محل کار افزایش دهید. دانش‌آموزان و فعالین در کسب‌وکارهای مختلف از جمله حسابداران، مشاورین املاک، مدیران یا وکلا می‌توانند از توانایی‌های قدرتمند این اپلیکیشن استفاده کنند.جهت اطلاع از قیمت اسکنر لطفا کلیک کنید.

از جمله توانایی‌های CamScanner می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه اسکنر برای آیفون: Microsoft Lense

دومین اپلیکیشن اسکنر برای آیفون که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم Microsoft Lense است. این برنامه ویژگی‌های مناسبی دارد و از قابلیت تشخیص بسیار دقیق متن در اسناد اسکن شده نیز برخوردار است. هرچند گزینه‌های اشتراک‌گذاری آن محدود است، اما تشخیص دقیق متن با زبان‌های مختلف و در سطح جهانی این نقص را جبران می‌کند. ضمن اینکه برای استفاده از OCR (تبدیل فایل اسکن شده به متن) باید نرم‌افزار ورد را در گوشی آیفون خود نصب داشته باشید و با یک حساب کاربری مایکروسافت وارد شده و سپس نسبت به تبدیل فایل اقدام کرده، و در نهایت آن را ویرایش و ذخیره کنید.

رایگان بودن این برنامه، حالت‌های خاص برای اسکن کارت ویزیت، تبدیل اسکن‌ها به اسلایدهای پاورپوینت، تشخیص اسامی و اطلاعات تماس از کارت‌های ویزیت و افزودن آنها به مخاطبین، ذخیره اسکن‌ها با فرمت‌های JPEG، Docx و PDF از دیگر ویژگی‌های این برنامه اسکنر برای آیفون است.

اپلیکیشن اسکن برای آیفون: Evernote

اپلیکیشن دیگری که به شما معرفی می‌کنیم Evernote است. با استفاده از این برنامه می‌توانید هر چیزی را به سرعت و با کیفیت بالا اسکن کرده و آنها را به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید مسیری را برای برنامه مشخص کنید تا اسکن‌های شما را به صورت خودکار در آنجا ذخیره کند. فقط کافیست دوربین گوشی خود را بر روی سند بگیرید و آن را اسکن کنید، Evernote به صورت خودکار تصاویر را می‌چرخاند، برش می‌دهد و تنظیم می‌کند تا اسکن‌های شما واضح و قابل خواندن باشند. همچنین می‌توانید اسناد اسکن شده را از طریق ایمیل برای همکاران خود ارسال کنید یا آنها را به صورت فایل‌های PDF و JPG به سایر برنامه‌ها ارسال کنید.

برنامه اسکن برای آیفون: FineReader

FineReader نیز یک اپلیکیشن اسکنر برای آیفون است که مجهز به هوش مصنوعی بوده و گوشی آیفون شما را به ابزاری همه منظوره برای ضبط سریع اسناد و کتاب‌ها، ایجاد نسخه‌های الکترونیکی با فرمت PDF و JPEG و استخراج متون از اسکن‌ها برای ویرایش و اشتراک‌گذاری تبدیل می‌کند. از جمله ویژگی‌های FineReader می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اپلیکیشن اسکنر برای آیفون: Adobe Scan

از دیگر برنامه‌های اسکنر برای آیفون می‌توان به Adobe Scan اشاره کرد. این اپلیکیشن گوشی شما را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کرده و با استفاده از تکنولوژی OCR متن اسناد اسکن شده را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد. از جمله ویژگی‌های Adobe Scan می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پس از اسکن کردن سند، امکان پیش‌نمایش، مرتب‌سازی، برش، چرخش، تغییر اندازه و تنظیم رنگ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

برنامه اسکنر برای آیفون: Photo Scanner

آخرین اپلیکیشن اسکنر برای آیفون که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم Photo Scanner است. تفاوت این اسکنر با سایر برنامه‌های اسکن این است که قابلیت تشخیص متن در تصاویر را ندارد و فقط برای اسکن و ذخیره‌ی عکس‌ها و اسناد به صورت تصویری مناسب است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید آلبوم‌های عکس خود را در کمترین زمان اسکن کرده، یک نسخه‌ی دیجیتالی از آنها ایجاد کنید و به راحتی آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. تشخیص خودکار و برش بسیار دقیق عکس‌ها، اسکن عکس‌ها را سریع و آسان می‌کند. فیلترهای هوشمند رنگ‌های محو شده را احیاء می‌کنند و در نهایت تصاویر دیجیتالی با کیفیت بالا را به شما تحویل می‌دهد. شما با استفاده از Photo Scanner می‌توانید تمام توانایی‌های یک اسکنر دسکتاپ را در گوشی آیفون خود داشته باشید. از جمله ویژگی‌های Photo Scanner می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خروج از نسخه موبایل