بروزرسانی تازه؛ توییتر قیمت سهام و رمزارز را نشان می‌دهد

در همه‌ی هرج‌ومرج‌های کی توییتر با ورود آیلان ماسک با آن‌ها است، این پلتفرم یک ویژگی اجتماعی مفید را معرفی کرده است که به کاربران امکان مشاهده مستقیم قیمت سهام شرکت‌ها و نمادهای مختلف را می‌دهد.

برای توییتر بری کیکی کیکی کیمای سهام و رمزارزها در توییتر، باید دیلار را در نبر جست‌وجوی این کنگی‌های کلی کی‌ها و کید کید کیم‌های سهام و رمزارزها را کید; به عنوان مثال، GOOG$ یا ETH$. این ویژگی گاهی اوقات حتی بدون وارد کردن علامت دلار نیز کار می کند.

پس از وارد نمودن نماد دلار و نام سهام یا نمادهای شرکت، تصویر ثابتی نمایش داده می شود که قیمت روز را به همراه نمودار نشان می دهد. البته در مورد محور X یا Y اطلاعاتی در دست نیست و احتمالا برای ارائه آخرین قیمت ها اطلاعات بیشتری در نظر گرفته شده است. با کلیک بر روی دکمه View on Robinhood می توانید اطلاعات بیشتری در مورد یک سهام یا کد مشاهده کنید.

جین مونچون وانگ, مقاعد العربية, عرض المزيد ميكند لوجوي روي تعليقة قرئة رمزارز و شاهم شركت ها در تويتر نشم مي دهد رامل صورن اين دهتها, وبسيت معروف تريدينوي است. این شبکه اجتماعی اعلام نکرده است که برای ارائه قیمت و کد سهام با پلتفرم های Robinhood یا Tradingvivo همکاری می کند.

به‌کزراش TechCrunch، توییتر در کدهای اینده، به‌ک‌ارش کدید کود بہے کے به عنوان مثال در زمان نگارش این مقاله، سهام شرکت هایی مانند Airbnb و Zoom در قسمت توییتر نمایش داده نمی شود.

هرج‌مرج در توییتر

از زمان ورود ماسک به توییتر، این شبکه اجتماعی با مشکلات مختلفی مواجه است. تنها در هفته گذشته، این شرکت تغییر جدیدی را اعمال کرد و سپس به سرعت آن را لغو کرد. این اقدام امکان پیوند به سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام را ممنوع کرد. همچنین، این شرکت توییتر آبی را برای مشاغل راه اندازی کرد. قابلیتی که به سازمان ها اجازه می دهد تا برندها و کارکنان خود را با ویژگی های خاص شناسایی کنند.

الون ماسک اخیرا با انجام یک نظرسنجی، 57 درصد از پاسخ دهندگان پاسخ مثبت داده اند. ماسک چند روز بعد توییت منتشر شد و نوشت:

به‌مز عز سِمَت مدیرعالی من استعفا می‌دهم! بنابراین، من فقط تیم های نرم افزار و سرور را مدیریت می کنم.

227227

خروج از نسخه موبایل