بهترین شرکت پشتیبانی شبکه و کامپیوتر در تهران

منظور از پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری، رفع ایرادات موجود در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و همچنین نگهداری و مراقبت از آن‌ها است. از آنجایی‌که تیم پشتیبان شبکه، با امنتیت اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری سر و کار دارند؛ باید حتما از تیمی کاربلد و مطمئن کمک گرفته شوسد. پشتیبانی کامپیوتری نیز شامل خدمات عیب‌یابی، نگهداری و تعمیرات سیستم‌های فناوری اطلاعات در نظر گرفته می‌شود. پشتیبانی کامپیوتری که توسط افراد متخصص انجام می‌شود؛ این اطمینان را به فرد می‌دهد که عملیات کلی رایانه‌ها و نرم‌افزار، سخت‌افزار یا شبکه مربوط به آن، به درستی کار می‌کنند. با توجه به حساس بودن این خدمات، انتخاب یک شرکت معتبر، امری ضروری است. برای شناخت بهترین شرکت پشتیبانی شبکه و کامپیوتر در تهران، تا آخر این گزارش، با ما همراه ما باشید.

پشتیبانی شبکه چه اهمیتی دارد؟

تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به کار رفته در شبکه، حتما باید به‌صورت هفتگی و یا ماهیانه به‌روزرسانی شده و همچنین عیب‌یابی نیز بشوند. به‌عنوان مثال، وقتی در محل کاری یک شبکه راه‌اندازی می‌شود تا بین کارمندان و مشتریان آن شرکت، ارتباط برقرار شده و کارها با سرعت بیشتری انجام شوند؛ قطع شدن ارتباط بین سیستم‌ها، باعث قطع ارتباط بین کلیه دفاتر، پرسنل و مشتریان خواهد شد. در این شرایط است که اهمیت دریافت خدمات پشتیبانی به چشم می‌خورد. این خدمات شامل پیشگیری از قطع احتمالی شبکه است. در واقع، قبل از قطع شبکه و به وجود آمدن مشکلات مذکور، از بروز این مشکل، جلوگیری می‌شود.

خدمات پشتیبانی شبکه

از جمله وظایف شرکت‌های پشتیبانی از شبکه، به عهده گرفتن مسئولیت‌های مربوط به تجهیزات شبکه و کامپیوترها است.

در این بخش از گزارش، عمده‌ترین و ضروری‌ترین خدماتی که شرکت‌های خدماتی باید انجام دهند؛ ذکر می‌شود.

به کارگیری پشتیبانی کامپیوتری چه مزایایی دارد؟

زمانی‌که از خدمات پشتیبانی کامپیوتری استتفاده می‌شود؛ یک سری از مزایا را برای فرد به همراه دارد که به تعدادی از این مزیت‌ها اشاره می‌شود.

پس‌انداز کردن

با توجه به این‌که هنگام استفاده از خدمات کامپیوتری از چندین متخصص کامپیوتر برای رفع مشکل استفاده می‌شود؛ در نتیجه در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد. به عبارت دیگر، به جای این‌که سالانه به کارکنان IT داخلی خود حقوقی را پرداخت کنید؛ می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، از خدمات شرکت‌های پشتیبانی بهره‌مند شوید.

پشتیبانی شبانه‌روزی

کسب‌وکارهایی وجود دارند که باید در تمام طول روز کار کنند و همیشه فعال و در دسترس بوده و بتوانند پاسخگوی مشتریان خود باشند. به وجود آمدن یک مشکل غیر منتظره در سیستم‌های آن‌ها، ممکن است باعث ایجاد خسارت‌های جبران‌ناپذیری شود. خدمات پشتیبانی کامپیوتری دارای پشتیبانی 24 ساعته هستند و می‌توانند در حل مشکلات به وجود آمده، کاربران خود را راهنمایی کنند.

گسترش کسب و کار

رویای هر کارآفرینی، توسعه کسب و کار و رشد کردن در کارهای خود است. هدف آن‌ها از گسترش کسب و کار، رسیدن به سوددهی بیشتری است. برای این‌که بتوان در این زمینه موفق شد؛ نیازمند افزایش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات است و حتما باید از خدمات شرکت‌های پشتیبانی کامپیوتر، بهره‌مند شد.

تمرکز روی تجارت خود

راه اندازی کسب و کار شخصی، به‌عنوان یکی از کارهای دشوار در نظر گرفتته می‌شود. در این مواقع، فرد باید وقت زیادی را صرف مدیریت انتظارات مشتریان و کارمندان و انجام معاملات کند. چنان‌چه کارکنان کافی برای کار در این زمینه وجود نداشته باشند؛ خود شخص باید مدیریت زیرساخت‌های فنی، وب‌سایت و حتی رایانه‌های داخلی شرکت را بر عهده بگیرد. راه حل مناسب در این مورد، کمک گرفتن از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و پشتیبانی‌های کامپیوتری است. با این کار، فرد زمان بیشتری برای اجرای کسب‌وکار و سایر وظایف خود خواهد داشت و می‌تواند روی کارهای مهم‌تری تمرکز کرده و روز به روز موفق‌تر شود. خدمات پشتیبانی، رایانه‌ها را یکپارچه نگه داشته و کنترل و مدیریت آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

بهبود خدمات مشتری

معمولا مشتریان یک کسب‌وکار، انتظار دارند که در مدت زمان کوتاهی کارشان انجام یافته و نیاز نباشد که زمان زیادی را منتظر بمانند. بنابراین، توجه به این نکته ضروری است. توجه به نگرانی‌ها و دغدغه‌های مشتری و تلاش برای جلب رضایت آن‌ها، باعث افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد. در غیر این صورت و عدم حمایت از مشتریان، اعتماد آن‌ها کمتر شده و قطعا به سراغ رقبای شما خواهند رفت. برون‌سپاری پشتیبانی و خدمات کامپیوتری، سرعت پاسخگویی به مشتریان را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

رایان پشتیبان؛ بهترین شرکت فعال در زمینه پشتیبانی شبکه و کامپیوتر در تهران

شرکت پشتیبانی شبکه رایان پشتیبان، یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه در تهران است که همواره در حال ارتقای دانش تیم مهندسی خود بوده و در تلاش است که علم خود را متناسب با علم دنیا، به‌روز کند. این شرکت، سابقه طولانی در زمینه پشتیبانی شبکه و کامپیوتر داشته و تقریبا 14 سال به فعالیت خود ادامه داده است. خدماتی که در این زمینه‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهد دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای بوده و به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهد که گزینه مناسبی را برای حل مشکلات خود انتخاب کرده‌اند. ارائه خدمات توسط این شرکت، هم به‌صورت حضوری و هم از راه دور انجام می‌شود. متخصصان مربوطه، زمانی که از راه دور اقدام به حل مشکل می‌کنند؛ وارد رایانه کاربر شده و پس از تجزیه و تحلیل مشکل، آن را حل کرده و به بهترین شکل ممکن، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

 

خروج از نسخه موبایل