خدمات توانبخشی کودکان در هلال‌احمر توسعه می‌یابد

نورافشار رئیس بیمارستان گفت: بر اساس نیت شناخت، توسعه آموزش کودکان و کودکان در اولویت این بیمارستان است.

بر اساس گزارش ما، دکتر فتاح عابدی در این خصوص توضیح داد: بخش مراقبت از کودکان و کودکان بیمارستان نورافشار قبل از شیوع کرونا در سراسر کشور به سالمندان رسیدگی می کرد و تک تک مراجعان به همراه خانواده تحت مراقبت بودند. یک هفته پس از سفر به تهران خدمات توانبخشی به آنها ارائه شد و خانواده هایشان آموزش های لازم را برای نگهداری و انجام کارهای لازم با کودک فرا گرفتند.

وی ادامه داد: با شروع همه‌گیری کووید-19 و لزوم افزایش تخت‌های مراقبت ویژه و ممنوعیت تردد، فعالیت‌های رفاهی کودکان کاهش یافت و با از بین رفتن امکان اسکان و پذیرش خانواده، پذیرش کودکان فقط برای ساکنان تهران در دسترس بود.

عابدی افزود: اکنون با پشت سر گذاشتن همه‌گیری کرونا، امکان توسعه این خدمات فراهم شده است و این موضوع اولویت اول ما در روزهای آینده است.

وی یادآور شد: چند روز پیش دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر پرستاران به این بیمارستان آمدند و پس از شناخت کادر درمانی تاکید کردند که این مرکز درمانی به قطب خدمات رفاهی کودکان در کشور تبدیل شود. . ता जाई के नुाफशार बह तथा मेंजा जामे टुबाष फाइल शुद धु धु धु धु धु धु धु धु धु

رئیس بیمارستان نورافشار گفت: در نام وقف این مجموعه در سال 1339 شمسی به صراحت از کلمه «کودوکان افلیج» استفاده شده و وقف حکم می کند که ارائه خدمات توانبخشی به همه کودکان نیازمند در اولویت قرار گیرد. اولویت این بیمارستان

عبدی گفت: اینهو با سابریکی دانشو کل توانباکشی جمعیت هلال احمر ریزی بری توازندی توانباکشی افتیل و کندرین در حال آست و به سودی کامہہے ہے

وی تاکید کرد: این اقدامات تنها به خدمات توانبخشی محدود نمی شود و بر آموزش خانواده های کودکان معلول و معلول متمرکز است تا هدف اصلی «توانبخشی از بیمارستان تا خانه» محقق شود.

لازم به ذکر است نورافشار بیمارستانی تخصصی در مجاورت کوه های شمال شهر تهران با فضایی سرسبز و آرام به وسعت 22000 متر مربع مراکز درمانی مربوط به جمعیت هلال احمر است که در اواخر دهه 30 تاسیس شد. توسط مرحوم ابوالحسن نورافشار برای مراقبت رایگان از کودکان فلج کودکانی با نام حلال حمر حمر حمر حن زمان حیر حرصید سرو نام دست تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، این بیمارستان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر کشور نیز نامیده می شود و سی تی اسکن، فیزیوتراپی، کاردرمانی، آب‌درمانی، گفتاردرمانی، اورژانس، داروخانه، آزمایشگاه ، و کلینیک های تخصصی.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل