زمین از دورترین نقطه فضا چه شکلی است؟

فضاپیمای ناسا در فاصله بیش از 430 هزار کیلومتری از سیاره آبی به دورترین نقطه سفر خود رسید. این مسافت رکوردشکنی است، بسیار فراتر از مسافتی که کپسول های آپولو در طی ماموریت های ماه در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 طی کردند.

دروبینی شده روی بناگهای سوریکی مودول سریوس وراین در این تریرین افتان کردهای کیره‌کریه و به مداندنی از از وزیمن در کار کرد. ریک لابرودمدیر پرواز آرتمیس 1، عکس‌ها را شگفت‌انگیز می‌داند و توصیف آن‌ها احساس دقیق دیدن آن‌ها واقعاً سخت است. وی گفت: حضور در آنجا و دیدن این منظره واقعا شگفت انگیز است.

لابرود در کرفرنی کابری در کرزنک استیای کرکی جانسون در هوستون می‌کرد; جایی که او و دیگر مقامات ناسا اطلاعات جدیدی در مورد پیشرفت ماموریت آرتمیس 1 ارائه کردند. این ماموریت آزمایشی پرواز بدون سرنشین به عنوان یک سیستم پرتاب فضایی جدید برای موشک ها و سایر وسایل نقلیه فضایی و پیشرو برای ماموریت های سرنشین دار آینده از جمله ماموریت آرتمیس 3 در نظر گرفته می شود.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز Artemis 1، مایک سارافینمدیر برنامه آرتمیس گفت که ناسا به سیستم پرتاب فضایی موشک اعتماد کامل دارد. و گفت این موسیق نوشته شده است. البته کار هنوز تمام نشده است و تا زمانی که سفینه فضایی مانورهای خود را در اطراف ماه کامل نکند و به زمین برگردد و سالم به زمین برگردد و در اقیانوس فرود آید و از آب خارج نشود، ماموریتش انجام نخواهد شد. تکمیل شد. . بازگشت به زمین در 11 دسامبر (20 آذر).

که شکلی است

با این حال، این ماموریت به قدری خوب پیشرفت کرده است که ناسا قصد دارد ماموریت را برای مدتی طولانی تر از برنامه ریزی شده تمدید کند تا عملکرد آن را تأیید کند. İn ammer zağımızın çalışırın، ناسا قادر خواهد بود به خدمات کپسول و ماژول خود تکیه کند. بخشی که آژانس فضایی اروپا مسئول ساخت و تحویل آن بود.

سارافین گفت درمجموع 31 مورد از 124 عرض المزید ماموریت Artemis 1 ارسال شده است. بسیاری از این اهداف به عملکرد لانچر مربوط می شود. از اهداف باقی مانده، نیمی هنوز در دسترس هستند و نیمی هنوز تکمیل نشده اند. بیشتر این اهداف باقی مانده مربوط به فرآیند فرود بر روی زمین از جمله استقرار چتر نجات است.

به‌وجدامدیدن منهدسان NASA از فیلمی ماموریت Artemis 1 فهمیده شده است. رسیدن به این نقطه با سیستم پرتاب فضایی موشک و سایر فضاپیماها مسیری طولانی، بازدارنده و پرهزینه بود. اما زمانی که موشک ها و فضاپیماها شروع به پرواز کردند، عملکرد آنها با تمام انتظارات و انتظارات ناسا مطابقت داشت و اعتماد به برنامه آتی آرتمیس برای اکتشاف افزایش یافت.

227227

خروج از نسخه موبایل