شرکت و قطعات خودرو جیلی را بیشتر بشناسید!

جیلی یکی از برندهای معروف و محبوب خودرو در بازار جهانی خودرو است که طرفداران زیادی دارد. این شرکت چندملیتی خصوصی یکی از جوانترین برندهای صنعت است. مانند بسیاری از شرکت های دیگر، جیلی کار خود را در جای دیگری آغاز کرد و پس از چند سال تصمیم گرفت وارد صنعت خودروسازی شود. این برند 33 ساله در ابتدا در سال 1986 تاسیس شد اما 11 سال بعد در سال 1997 به عنوان یک برند وارد صنعت خودروسازی شد. این شرکت جهانی که مقر آن در پکن است، در زمینه تولید خودرو، موتور سیکلت و خودروهای لوکس فعالیت دارد. لی شوفو یک تاجر میلیاردر چینی، صاحب برند و رئیس جمهور است. آقای. شوفو زیر 60 سال سن دارد.

خودروهای سواری این شرکت با نام های جیلی، لوتوس، لینک اند کو، پروتون و ولوو تولید می شوند. برندهای خودروهای تجاری متفاوت هستند و شامل شرکت لندن EV، یوان چنگ خودرو می‌شوند. در سال 2018 این برند بیش از 1.5 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است.

این شرکت در سال 2010 ولوو را از برند فورد خریداری کرد اما قبل از آن تمام محصولات خود را خودش تولید می کرد. این برند علاقه قابل توجهی به شرکت هایی مانند لوتوس و ای وی لندن دارد. لوتوس یک شرکت انگلیسی است که خودروهای اسپرت تولید می کند. EV همچنین تاکسی های لندن را تولید می کند.

گروه برند جیلی به پنج زیر گروه دیگر تقسیم می شود. این زیرمجموعه ها شامل گروه خودروی جیلی (مسئول تولید محصولات جیلی، لوتوس، لینک اند کو و پروتون)، گروه ولوو مسئول تولید محصولات ولوو و پولستار، گروه خودروهای تجاری جدید انرژی جیلی (EV لندن و بخشی از یوان چنگ) است. گروه) و جیلی، که ویژه کسب و کار جدید و ساخت موتورسیکلت و گردشگری، اتفاق می افتد.

تاریخچه یک برند خودرو جیلی

همانطور که قبلا ذکر شد، موسس این شرکت لی شوفو نام دارد. در سال 1986 با پولی که از خانواده اش قرض گرفته بود، کسب و کار تهویه مطبوع خود را راه اندازی کرد. با گذشت زمان، شرکت او بسیار موفق شد و توانست محصولات بسیار متنوعی را برای مشتریان چینی خود تولید کند. در اواسط دهه 1990، این شرکت یک شرکت ورشکسته را خریداری کرد که آن را به تولید موتورسیکلت تبدیل کرد.

در سال 1998 این شرکت شروع به تولید ون های کوچک کرد و یک سال بعد مجوز شروع به کار خودروسازی را دریافت کرد. با این حال، تولید خودرو تا سال 2002 که تصویب شد آغاز نشد. با موفقیت روزافزون، این خودروساز نوپا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت در سال 2005 و نمایشگاه خودرو دیترویت سال بعد به نمایش درآمد. این شرکت در عرض دو سال به قدری موفق و محبوب شد که در اواسط سال 2008 تصمیم به خرید برند ولوو از فورد گرفت. سال در اواخر سال 2009، فورد اعلام کرد که فروش برند ولوو را به جیلی چینی نسبت به سایر مشتریان ترجیح می دهد. این خرید و فروش در سال 2010 پس از مذاکرات طولانی به پایان رسید.

اکنون فرصت طلایی برای این شرکت برای ورود به کشورهای اروپایی بود. جیلی که اکنون از کیفیت محصولات خود مطمئن است و تمام تست های لازم را پشت سر گذاشته است، اعلام کرده است که خودروهای چینی خود را تا پایان سال 2021 به بازار بریتانیا عرضه خواهد کرد و همچنین اعلام کرده است که قصد دارد بازار ایتالیا را در اختیار بگیرد. اولین مدلی که در بازار انگلستان فروخته شد Emgrand EC7 بود.

 

خرید لوازم جانبی جیلی

لوازم جانبی جیلی Emgrand 7، Emgrand RV-7، Emgrand GC6، عالی لوازم جانبی بدنه الیت و جیلی شامل موتور، دنده بدن چندین دسته اصلی از مواد مصرفی و لوازم جانبی وجود دارد. خودروهای جیلی فرسودگی متوسطی دارند، بنابراین تعمیر و نگهداری و تعمیر آنها یکی از مهمترین مسائل است. مثلا، روغن های کوره جیلی نیاز به تعویض های دوره ای دارد که باید در مسافت معینی تعویض شوند و عدم تعویض به موقع آن می تواند خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، برخی از قطعات در هنگام تصادفات رانندگی آسیب می بینند و تعمیرات انجام می شود. خرید لوازم یدکی جیلی اورجینال به دغدغه صاحبان این برند تبدیل شده است.

بهترین راه برای خرید قطعات اصلی جیلی مراجعه به فروشگاه معتبر لوازم یدکی جیلی است. در این قسمت سعی شده است تا فروش قطعات جیلی به صورت آنلاین و اینترنتی برای شما آسان شود تا بتوانید با خیال راحت قطعه مورد نیاز را خریداری کرده و از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید.

قیمت لوازم جانبی جیلی

چون این خودرو وارداتی است نمی توان در مورد قیمت قطعات اصلی جیلی پاسخ قطعی داد. زیرا نوسانات قیمت ارز باعث تغییرات قیمتی متعددی در بازار لوازم یدکی جیلی می شود.

اما برای لوازم جانبی شاسی بلند جیلی و سایر مدل ها قیمت مشخصی در نظر گرفته ایم که با جستجوی نام قطعه و با در نظر گرفتن برند و قیمت می توانید به صورت آنلاین خرید کنید. نوع ارسال به تمامی شهرها از جمله تهران، کرج، مشهد، شیراز، اصفهان و حتی کوچکترین شهرها توسط شما تعیین می شود. البته بهتر است قبل از تعیین نوع حمل به نوع قطعه و شکنندگی آن توجه شود.

انواع تجهیزات جیلی

1- پیچ و مهره

قطعات تجهیزات جیلی از پیچ و مهره های استوانه ای شکل ساخته شده اند که همگی با توجه به کاربردشان بسته می شوند. نخ ها عمیق یا کم عمق هستند که در مراحل بلند یا کوتاه تولید می شوند. سر پیچ یا پیچ با سر شش ضلعی؛ سر مربعی انواع مختلفی مانند پیچ ​​گوشتی و کلید آلن و سوکت وجود دارد. مهره قطعه ای گرد است که در پیچ موجود در بازار قرار می گیرد. شکل شش ضلعی در قسمت بیرونی ستون فقرات. شامل اشکال مربع و خط است. پیچ و مهره ها نر و ماده هستند و مکمل یکدیگر هستند. مواد مورد استفاده برای ساخت پیچ و مهره عمدتاً فولاد است. فلزات و پلاستیک.

2- خار

یکی از پرکاربردترین قطعات یدکی جیلی میخ ها می باشد. وظیفه اصلی این مهره ها نگه داشتن قسمت هایی است که نیاز به ثبات دارند یا به سایر قسمت ها متصل می شوند. از پره ها به دو صورت استفاده می شود، مستقیماً به عنوان باله استفاده می شود یا همراه با ابزار و لوازم جانبی دیگر استفاده می شود. گاهی اوقات از میخ در قطعات متحرک استفاده می شود زیرا هر جسم متحرکی باید روی یک جسم ثابت مانند سنبله قرار گیرد. جنس نوک ها بسته به کاربرد آنها می تواند پلاستیکی یا فلزی باشد.

3- دیاق و بست

نوع دیگری از قطعات یدکی خودروهای جیلی لاستیک و چرخ است. بست ها و گیره ها وسایلی هستند که به صورت مکانیکی و اصطکاکی دو یا چند جزء را به هم متصل می کنند و آنها را در کنار هم نگه می دارند. از این نوع قطعات یدکی جیلی به جز در صنایع مهندسی در مونتاژ نیز استفاده می شود. دستگاه هایی از این نوع به عنوان مثال برای جلوگیری و بستن قطع شدن استفاده می شود. دیاگ ها و پکیج ها به راحتی باز و بسته می شوند و انواع دیگ ها و پکیج ها با توجه به هدفشان متفاوت است.

لوازم یدکی مخصوص جیلی

سگ دست

تجهیزات فول فیس لیفان مجهز به دسته سگ می باشد. چرخ های چرخ وظیفه نگه داشتن چرخ ها و چرخاندن چرخ ها را بر عهده دارند. این قسمت لیفان مانند چوب لباسی است. دیسک‌های ترمز، چرخ‌های فرمان، کمک‌ها، توپی‌ها و اتصالات چرخ‌ها همگی به محفظه سگ در جلوی خودرو متصل هستند. زنجیر قسمت اصلی و اساسی سیستم تعلیق کامل جیلی است که تمامی اجزای چرخ و محور بر روی آن وصل شده است.

چراغ جلو جیلی

چراغ جلوی راننده داخل جیلی سواری مشکی – چراغ جلو جیلی – چراغ جلو جیلی EC7 – چراغ جلوی امگرند اصلی جیلی – چراغ جلو جیلی امگرند – چراغ جلو جیلی هاچ بک – چراغ جلو جیلی EMGRAND EC7 – چراغ جلوی جیلی EC7 – چراغ جلوی جیلی امگرند – جیلی امگرند

جهت مشاهد و خرید چراغ جلو جیلی مدل ec7 به لینک زیر مراجعه کنید

https://ticoma.ir/product/چراغ-جلو-جیلی-ec7/

وظیفه اصلی چراغ های جلو در خودرو روشن کردن سطح جاده و تسهیل رانندگی در هنگام رانندگی است.

و افزایش سطح ایمنی برای راننده و سایر مسافران

لوازم الکترونیکی خودرو و تجهیزات مرتبط از محصولات اصلی هستند

آنها ماشین هستند زیرا ارتباط مستقیمی با ایمنی دارند

انواع چراغ خودرو

چراغ های رایج

نور روز (لذت)

چراغ سیگنال (دستی)

چراغ خطر

دختر ایترا است

چراغ های رانندگی

چراغ های داخلی

هنگامی که موتور در حال کار است، یک ژنراتور به نام دینام، 13.6 تا 14 ولت را به سیستم الکتریکی می رساند، اگرچه مقداری از آن همیشه در سیم کشی از بین می رود، بنابراین چراغ های جلو برای 13.2 ولت رتبه بندی می شوند.

یک چراغ جلوی استاندارد معمولاً پنج سال یا بیشتر دوام می آورد، زیرا میانگین سنی خودروها در جاده ها حدود 12 سال است، اما در مورد برخی لامپ های جایگزین اینطور نیست.

اکثر خودروها در طول عمر خود حداقل یک بار تعویض چراغ جلو داشته اند

به خصوص با در نظر گرفتن میانگین سنی یک خودرو در جاده ها 6 تا 12 سال است

 

سیستم فرمان

برای تغییر جهت خودرو از سیستم فرمان استفاده می شود. کیفیت سیستم کنترل بسیار مهم است. هر چه کیفیت سیستم فرمان بالاتر باشد، کنترل و هدایت خودرو و چرخاندن خودرو در نوبت آسان تر می شود. سیستم فرمان یکی از مهمترین اجزای کیت کامل تعلیق جلو جیلی است که وظیفه راندن خودرو را بر عهده دارد.

تسمه تایم جیلی M

تسمه تایم جیلی یکی از قطعات یدکی جیلی است که وظیفه آن تنظیم زمان باز و بسته شدن دریچه های هوا و دریچه های دود است. هر گونه لغزش این تسمه تایم بر روی قرقره ای که به شفت یا شفت سوپاپ وصل شده است باعث بروز مشکلات و اشکال در موتور می شود. بنابراین برای رفع این مشکل تسمه تایم جیلی دارای دندانه است و دندانه های تسمه تایم روی قرقره های دندانه دار قرار می گیرند. با قرار دادن دندانه های تسمه تایم روی دندان های فولی دیگر هیچ لغزشی وجود ندارد. وجود دندانه روی تسمه تایم نصب تسمه را کمی سخت کرده و به راحتی نصب تسمه دینام نیست.

نصب تسمه تایم جیلی باید توسط یک متخصص انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تمام دندانه های تسمه تایم به درستی در جای خود نصب شده اند. زیرا نصب نادرست تسمه تایم آسیب زیادی به موتور خودرو وارد می کند. در موتورهای چهار زمانه در هر دو دور کامل میل لنگ، شفت سوپاپ یک دور کامل انجام می دهد و این هماهنگی و زمان بندی توسط تسمه تایم تکمیل می شود. تسمه تایم به عنوان سایر قطعات یدکی خودروهای جیلی موجود است و اصل آن قابل تهیه می باشد.

خروج از نسخه موبایل