عکس | هیولایی به نام فوردزیلا هایپرون!

اکثر خودروهای آفرود به محض خروج از کارخانه آماده استفاده در بیابان و بیابان هستند، اما طراحان بدون کانسپت باگی به نام فورد زیلا هایپرون روی زیبایی این کار کار کرده اند و شاید برخی از افراد این کار را انجام دهند. تمایلی به رانندگی با آن در برف ندارم. نکته جالب در مورد این خودرو آینده خودرو است.

Ford Zilla HYPERON يك دون باغي منتديات مدرن تراشيه شده است. او این مفهوم را به عنوان یک خودروی متعادل طراحی کرد که ترکیبی از قابلیت های آفرود، مسابقه و رانندگی روزمره شهری است. هدف اصلی طراحی فورد زیلا هایپرون «ایجاد یک ماشین بازی و معرفی برند فورد به نسل جدید» بود.

هیولایی به نام فوردزیلا هیپرون/ اوکیلی برای ساب‌العبور / اختر

درب ها پانوراما هستند. ارتفاع عقب خودرو کمی بیشتر از جلو است تا حداکثر نیروی رو به پایین داشته باشد. این امر باعث افزایش چسبندگی هایپرون روی آسفالت در سرعت های بالا می شود.

در تراشین ین دون باگی برکی یک کے از زهر کزندها و درای تیرهای و زید زید زیاد است، بنابراین آماده استفاده در مناطق صعب العبور است. تم سبح‌خزنده در شرر توضیح آن کنصت کوب آست که است و رنگ مشکی آن از گودزیلا است که ساخته شده است. از دیگر عناصر مهم طراحی، می توان به فضای ویژه لاستیک عقب و صندلی های راحت برای راننده و سرنشین اشاره کرد.

هیولایی به نام فوردزیلا هیپرون/ اوکیلی برای ساب‌العبور / اختر

در حال حاضر بازار خودرو به مدل های آفرود جمع و جور و جمع و جور نیاز دارد تا بتوانند به راحتی از ترافیک شهری عبور کنند. به همین دلیل تولید این کانسپت آینده نگر کاملا منطقی به نظر می رسد زیرا می تواند سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این گفته می شود که این خودروساز مستقر در میشیگان قرار است مدل جدیدی بدون باگ تولید کند، بنابراین شاید بتواند از همین طرح برای ساخت مدل جدید خود استفاده کند.

5858