اقتصادیبرترین های کسب و کار

مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو چیست؟

به جرات می توان گفت که نرم افزار حسابداری هلو یکی از پر کاربرترین و قوی ترین نرم افزار های حسابداری کشور است . در بازار رقابتی وقتی یک نرم افزار بتواند یک سوم کل کاربران استفاده کننده از نرم افزار های مالی مانند نرم افزار فروشگاهی هلو را به خود اختصاص دهد اثبات می کند که حتما مزیت رقابتی حائز اهمیتی را داراست .

این مزیت می تواند در نوع برنامه نویسی یا خدمات ارائه شده و یا خدمات پس از فروش این نرم افزار باشد . یکی از خدمات پس از فروش نرم افزار هلو قابلیت پشتیبانی قوی آن است. در این صفحه از آموزش نرم افزار هلو قصد داریم تا به معرفی تیم پشتیبانی نرم افزار هلو و روش های تمدید پشتیبانی این نرم افزار بپردازیم.

بسته خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو را می توان یکی از قدرتمندترین سیستم های پشتیبانی نرم افزاری موجود در بازار دانست که شامل یک سال پشتیبانی رایگان شامل دو جلسه آموزشی، کتاب آموزشی مصور و سی دی، راهنمای نصب گام به گام می باشد. , پاسخگویی به سوالات باشگاه مشتریان با قابلیت ارسال و دریافت فایل جهت بروز رسانی و رفع خطاهای احتمالی ارسال کارشناسان مجرب سخت افزار و نرم افزار به محل مشتری اتصال به سیستم مشتری از طریق اینترنت از کارشناسان برای ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن، امکان افزودن مجموعه وظایف تسهیل کار و مطابقت با کار مورد نظر مشتری و شبکه گسترده نمایندگی ها در کشور است.

پشتیبانی نرم افزار هلو

نرم افزار هلو محصول گروه شرکت های طرفه نگار اولین و پرکاربردترین نرم افزار حسابداری ویندوز در ایران می باشد. نرم افزار حسابداری هلو دارای نسخه های مختلف برای 200 شغل مختلف اعم از نرم افزار هلو فروشگاهی ، شرکت های تجاری ، شرکت های خدماتی ، تولیدی و نسخه ویژه رستوران ها می باشد. نرم افزار هلو یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای مالی و حسابداری است، سهولت استفاده در کنار امکانات گسترده، نرم افزار هلو را به پرکاربردترین نرم افزار مالی کشور تبدیل کرده است. نرم افزار حسابداری هلو در نسخه تک کاربره و شبکه موجود می باشد.

تمدید خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو

تجربه و سطح دانش حسابداری شما بر میزان نیاز شما به استفاده از خدمات پشتیبانی تاثیر می گذارد. با این حال، هر کاربری ممکن است هنگام استفاده از نرم افزار با سوالاتی مواجه شود و نیاز به راهنمایی داشته باشد. به عنوان مثال، پس از خرید نرم افزار هلو و نصب آن ، ممکن است برای استفاده از ابزارها، کیت ها یا کار با گزارش ها به راهنمایی و توضیحات نیاز داشته باشید. در آن زمان، خدمات پشتیبانی به شما کمک می کند و در کمترین زمان کامل ترین پاسخ را به شما ارائه می دهد.

چرا باید خدمات پشتیبانی نرم افزار هلو را تمدید کنیم؟

هر یک از محصولات شرکت مهندسی نرم افزار هلو تا یک سال پس از خرید دارای اعتبار پشتیبانی می باشد و کاربران می توانند در این مدت از تمامی مزایا و خدمات پشتیبانی شرکت هلو بهره مند شوند. همچنین پس از پایان دوره پشتیبانی یک ساله، کاربران نرم افزار Holoo می توانند با فعال سازی و تمدید اعتبار پشتیبانی سالانه نرم افزار خود، علاوه بر دریافت آخرین به روز رسانی نرم افزار، مجددا از تمامی خدمات پشتیبانی از جمله تماس تلفنی، به صورت آنلاین استفاده کنند. چت، دسترسی از راه دور، اعزام متخصص و مشاوره تخصصی کار با نرم افزار بهره مند شوند . در زیر، مزایایی را که با پشتیبانی گسترده برای شما در دسترس خواهد بود، بیان کرده و هر مورد را توضیح خواهیم داد.

مزایای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو

مشاوره آنلاین و پاسخگویی 24 ساعته به سوالات مشتریان

ارائه نسخه های جدید و به روز نرم افزار

ارائه فیلم های آموزشی رایگان برای نصب، راه اندازی و راه اندازی نرم افزار

امکان دسترسی مجدد به سی دی در صورت خرابی یا مفقود شدن توسط مشتری

تعدادی دیگر از مزایای گسترش پشتیبانی نرم افزار هلو:

به روز رسانی

با تمدید پشتیبانی، می توانید نسخه نرم افزار خود را برای اعمال آخرین تغییرات در نرم افزار خود به روز کنید. این به روز رسانی ها مطابق با آخرین استاندارد های حسابداری در ایران است.

تغییر در قفل سخت افزاری

اگر از نسخه سخت افزاری هلو استفاده می کنید، می توانید با تمدید پشتیبانی این نرم افزار ، قفل سخت افزاری خود را تغییر بدهید.

حضور کارشناس پشتیبانی در محل

در صورت نیاز به حضور کارشناس در محل کار خود برای رفع مشکلی که با آن مواجه شده اید، کارشناسان خود را به محل کار یا سکونت شما اعزام خواهیم کرد.

آژانس ها

در صورت معتبر بودن پشتیبانی شما، نمایندگان شرکت مهندسی نرم افزار هلو به شما خدمات حضوری را در سراسر کشور ارائه خواهند کرد.

پشتیبانی تلفنی

علاوه بر خدمات گفته شده ، با تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو ، کارشناسان ما به صورت تلفنی به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند و اطلاعات مورد نیاز برای حل مشکل را در اختیار شما قرار می دهند.

تضمین حفاظت از اطلاعات کاربران

ما در شرکت مهندسی نرم افزار هلو تضمین می کنیم که اگر برای رفع مشکل با ما تماس بگیرید، از اطلاعات شما محافظت می کنیم و هیچ مشکلی برای اطلاعات شما به وجود نخواهد آمد.

برای تمدید پشتیبانی نرم افزار حسابداری هلو از چه روشی استفاده کنم؟

شما کاربران گرامی نرم‌افزار هلو می‌توانید از سه روش متفاوت برای تمدید پشتیبانی نرم‌افزار هلو اقدام کنید.

روش های تمدید پشتیبانی خدمات شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو عبارتند از:

مراجعه به نمایندگی‌های شرکت هلو

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی‌های فروش و خدمات محصولات هلو در سراسر کشور نسبت به تمدید پشتیبانی نرم‌افزارتان اقدام نمایید.

تماس تلفنی با مرکز خدمات هلو

تماس با مرکز خدمات پشتیبانی هلو با شماره 02123067 داخلی یک، دومین روش برای تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو است.

روش سوم (آنلاین)

شما می توانید از طریق سایت https://shopholoo.ir نیز نسبت به تمدید پشتیبانی نرم افزار هلو مجموعه خود اقدام نمایید . همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با مشاورین مجموعه در تماس بوده و در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

لینک خرید نرم افزار هلو:

https://shopholoo.ir/لیست-قیمت-خرید-نرم-افزار-هلو/