نکات مهم در مورد خرید باتری آیفون

باتری آیفون یکی از باکیفیت ترین باتری ها می باشد که دارای شش ماه گارانتی می باشد و دارای چندین ویژگی است. برای تولید یون های مثبت از آند، کاتد و الکترود استفاده می شود. این نوع باتری ها به دلیل ماهیت هوشمند آیفون از باتری های لیتیوم یونی ساخته می شوند. یون لیتیوم با استفاده از نیکل، کبالت، منگنز، کاتد اکسید آهن و آند که یون های لیتیوم و همچنین الکترولیت نمک لیتیوم را به دام می اندازد، تشکیل می شود.

نکاتی که باید در مورد باتری آیفون بدانید

  1. همیشه سعی کنید از شارژر اصلی برای شارژ باتری استفاده کنید
  2. مراقب باشید که نیازی به شارژ مداوم گوشی خود نداشته باشید، پس گوشی خود را بیش از حد شارژ نکنید.
  3. وقتی موبایل شما به شارژ متصل است، کاری با آن انجام نمی دهید، باتری شما را خالی می کند و باعث می شود باتری موبایل متورم شود.
  4. زمانی که از موبایل توسط برنامه های سنگین استفاده می کنید و یا به مدت طولانی با آن کار می کنید باعث داغ شدن گوشی موبایل شما می شود تا به باتری موبایل آیفون آسیبی نرسد باید آن را در جای مناسب نگهداری کنید. و مکان مناسب جای خنک با دمای پایین
  5. زمانی که شارژ باتری کم است از کار با آیفون خودداری کنید.
  6. زمانی که باتری یا شارژر یا سایر باطری ها و شارژرها داغ هستند از استفاده از آنها خودداری کنید و تا خنک شدن صبور باشید.
  7. تلفن همراه خود را قبل از کمتر از 20 درصد شارژ کنید و وقتی به 80 درصد رسید از شارژر جدا شوید.

نقش اپلیکیشن ها در عمر باتری آیفون

در باتری موبایل اپل، برنامه های باز کمک چندانی به عمر باتری موبایل نمی کنند و به رشد عمر باتری کمکی نمی کنند. زیرا اپل بر این امر اصرار دارد و تضمین می کند که بسیاری از کارها و بسیاری از وظایف در آخرین آپدیت های iOS باتری را از بین نبرد. از آنجایی که این اپلیکیشن ها “یخ زده” هستند، اما در این موارد یک سری اپلیکیشن مانند پخش موسیقی و سایت های اپلیکیشن نیز منحصر به فرد هستند.

نقش کالیبراسیون در عمر باتری

برای اینکه بفهمیم چقدر شارژ باقی مانده است، نمی توانیم از اندازه گیری فیزیکی استفاده کنیم. به همین دلیل، شرکت آیفون الگوریتمی را توسعه داده است تا به ما شارژ تخمینی بدهد. عملکرد کالیبراسیون برای عمر باتری به این صورت است که می توان تخمین نزدیکی از عدد واقعی را از گوشی تا زمانی که شارژ باتری به طور کامل تکمیل شد دریافت کرد و سپس باتری را تا 100 درصد شارژ کرد. در واقع، این کمکی نمی کند. . برای افزایش عمر باتری.

به همین دلیل، اپل توصیه می کند که مشتریان ماهی یک بار کالیبره کنند. اما اگر همیشه از موبایل آیفون خود استفاده می کنید، دیگر نیازی به نگرانی در مورد کالیبراسیون تلفن همراه ندارید زیرا کالیبراسیون الکتریکی و شیمیایی مزایای زیادی دارد. تعویض باتری آیفون خود را می توانید با شماره موجود در همین صفحه استعلام کنید تا همکاران ما گوشی موبایل شما را برای شما تعمیر کنند.

آسیب به باتری

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران شارژ کردن باتری آیفون تا 100 درصد است. اما این مشکل با شارژ بیش از حد باتری متفاوت است. شارژ بیش از حد باتری به این معنی است که پس از اینکه باتری تا 100 درصد شارژ شد، گوشی همچنان به شارژر متصل است. برای اینکه کاربران آیفون دیگر نگران نباشند، شرکت آیفون تعدادی مکانیسم حفاظتی و ویژگی های جدید را ارائه کرده است. این مکانیسم است. با پر شدن باتری موبایل آیفون و اتصال همزمان گوشی به شارژر، به صورت خودکار تا 99 درصد شارژ می شود و سپس به طور کامل شارژ می شود.

نکات مهم در مورد خرید باتری آیفون

این روند زمانی ادامه می یابد که تلفن همراه به شارژر متصل شود. اما در عین حال اطلاعیه صورتحساب 100% پول را نشان می دهد تا کاربران دچار سردرگمی نشوند. بیشتر اوقات، همه ما نگران دستگاه های خود هستیم. اما باتری‌های لیتیومی وجود دارند که وقتی آن را خاموش می‌کنید مقدار کمی الکتریسیته ذخیره می‌کنند. این کار از آسیب رساندن به باتری جلوگیری می کند و به باتری یا آیفون آسیب نمی رساند.

مواردی که به باتری آسیب می زند.

اگر باتری آیفون شما کاملاً از بین رفته باشد و حداقل دو ماه از تلفن همراه خود استفاده نکنید، باتری آیفون و تلفن همراه شما آسیب می بیند. دلیل این امر این است که تلفن همراه حتی در صورت خاموش بودن به طور خودکار مقداری از شارژ ذخیره شده را مصرف می کند و به مرور زمان مقدار کمی شارژ در ظرفیت باتری کاهش می یابد و مقدار کمی از شارژ ذخیره شده از بین می رود. برای تعویض باتری آیفون کافیست فرم موجود در صفحه را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

باتری اصلی آیفون را از کجا بخریم؟

انواع باتری گوشی موبایل را با لیست قیمت می توانید در سایت بابافون جستجو و خریداری کنید. همچنین می توانید سایر اجزای اصلی آیفون مانند شاژر، تاچ و ال سی دی و… را از این فروشگاه خریداری کنید.

خرید باتری آیفون

مهمترین و اساسی ترین نکته در خرید باتری آیفون اصل بودن باتری آن است. همچنین توجه داشته باشید که این روزها سودجویان به فکر سوء استفاده از مشتریان بی خبر هستند، پس قبل از خرید از اصل یا تقلبی بودن باتری آیفون مطمئن شوید.

یکی از مواردی که به شما کمک می کند از واقعی یا تقلبی بودن باتری مطلع شوید، تاریخ ساخت درج شده روی باتری و بسته بندی آن است. توجه داشته باشید که تاریخ هر دو باید یکسان باشد و تفاوتی با یکدیگر نداشته باشد.

یک نکته برای حرفه ای ها رایج است و کار ساده ای نیست، این فرآیند توجه به متن و باتری است. باتری های تقلبی دارای متن ناخوانا، کم رنگ یا با کیفیت پایین هستند، اما باتری های اصلی دارای متن واضح با رنگ محدود هستند. کلید دوم برای تشخیص باتری تقلبی یا اصلی توجه به بدنه آن است. باتری های اورجینال سازگار نیستند و به خوبی ساخته شده اند، اما باتری های تقلبی این گونه نیستند و تفاوت را در آنها می توان دید.

حتی اگر به تمام نکات مربوط به سنگ تقلبی یا اصل توجه داشته باشید، نباید این مهم را فراموش کنید که باید از فروشگاه تخصصی خریداری کنید. قیمت باتری آیفون کم نیست پس در هنگام خرید باید گوش کنید تا یک خرید ویژه انجام دهید. یک فروشگاه مطمئن با ارائه گارانتی به مشتری این اطمینان را می دهد که حتی در صورت بروز مشکل در کالای خریداری شده، می تواند با مراجعه به فروشگاه آن مشکل را برطرف کند.

هنگام خرید اینترنتی باتری آیفون از اصل بودن وب سایت یا فروشگاه اینترنتی مربوطه و دارای مجوز فروش اینترنتی اطمینان حاصل کنید. بسیاری از فروشندگان سودجو با ارائه محصولات جعلی در وب سایت یا در یک شبکه اجتماعی غیرقابل اعتماد سعی در فریب مشتریان خود دارند.

مراقب این دسته از افراد در اینترنت باشید و فقط به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. سایت های اینترنتی نسبت به شبکه های اجتماعی قابل اعتمادتر هستند. مجوزهایی مانند این نماد قابل اعتمادتر هستند. امیدواریم پیروی از ایده های ارائه شده در این مقاله تجربه خوبی را در هنگام خرید باتری آیفون به شما بدهد.

اگر آمادگی خرید باتری را ندارید لطفا به محتوای مقاله توجه کنید تا عمر و سلامت باتری خود را حفظ کرده و عمر بیشتری داشته باشد، مهم نیست نگران این مشکل نباشید.

چگونه عمر باتری آیفون را افزایش دهیم؟

اصطلاح “عمر باتری” به مدت زمانی اطلاق می شود که دستگاه قبل از شارژ مجدد باتری کار می کند. اما اصطلاح “عمر باتری” به مدت زمان دوام باتری قبل از نیاز به تعویض اشاره دارد.یکی از عواملی که بر عمر باتری تاثیر می گذارد مجموعه کارهایی است که با گوشی انجام می دهید.

البته مهم نیست که چگونه از گوشی خود استفاده می کنید. همیشه راه هایی برای افزایش عمر باتری آیفون وجود دارد. در واقع عمر باتری به «سن شیمیایی» آن بستگی دارد. سن شیمیایی باتری در طول زمان افزایش نمی یابد و به عوامل دیگری مانند دفعات شارژ آن و نحوه مراقبت از آن بستگی دارد.

در قسمت های قبلی به برخی از عملیاتی که برای به حداکثر رساندن عمر شیمیایی باتری مناسب است اشاره کردیم. این آثار شامل موارد زیر است:

اگر می خواهید برای مدت طولانی از گوشی استفاده کنید، نصف قیمت بگیرید.

گوشی را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

افزایش سن شیمیایی باتری آیفون چه تاثیری بر عملکرد گوشی دارد؟

تمام باتری های تلفن همراه مواد مصرفی هستند که عملکرد آنها با افزایش سن از نظر شیمیایی کاهش می یابد. زیرا باتری های موبایل اپل از نظر شیمیایی پیر می شوند. بنابراین مقدار شارژ قابل ذخیره سازی کاهش می یابد. بنابراین نیاز به شارژ مجدد برای مدت زمان کوتاه تری دارد.علاوه بر این، ممکن است توانایی باتری در ارائه عملکرد بهینه کاهش یابد.

زیرا برای اینکه یک گوشی به درستی کار کند، باید همیشه بتواند از باتری برق بگیرد. یکی از ویژگی هایی که بر این انتقال آنی برق تاثیر می گذارد، امپدانس باتری آیفون است. باتری‌های امپدانس بالا نمی‌توانند انرژی کافی را در اختیار دستگاه قرار دهند.

با افزایش سن شیمیایی باتری، امپدانس باتری سلولی آیفون نیز افزایش می یابد. البته اگر گوشی شارژ کمتری داشته باشد یا گوشی در محیط سرد قرار گیرد، امپدانس باتری به طور موقت افزایش می یابد. با این حال، زمانی که سن شیمیایی باتری بالا باشد، افزایش امپدانس به طور قابل توجهی افزایش می یابد. هنگامی که جریان از باتری های امپدانس بالا گرفته می شود، ولتاژ باتری بیشتر کاهش می یابد.

دستگاه های الکترونیکی مانند حافظه داخلی گوشی، مدارهای برق و باتری های Apple Mobile برای عملکرد صحیح به حداقل ولتاژ نیاز دارند. اگر ولتاژ به حدی کاهش یابد که سیستم مدیریت انرژی نتواند تلفن را با قدرت کامل پشتیبانی کند، سیستم خاموش می شود تا این قطعات الکترونیکی حفظ شود. این دستگاه برای کاربران ناتوان غیرقابل پیش بینی به نظر می رسد اما از نقطه نظر گوشی، این یک پاسخ معقول است برای تعمیر باتری آیفون خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند، همچنین می توانید اطلاعات خود را از طریق فرم موجود در سایت پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی ایفون

وقتی شارژ تلفن همراه شما کم است، سن شیمیایی باتری در حال افزایش است یا گوشی در معرض هوای سرد قرار می گیرد، آیفون می تواند به سرعت خاموش شود. با بدتر شدن این موارد، دستگاه را می توان به طور مرتب خاموش کرد، اما اگر شارژ باتری کم باشد یا در معرض هوای سرد قرار بگیرید، این خاموش شدن موقتی است. اما اگر مشکل از پیری شیمیایی باتری باشد، مشکل دوباره تکرار می شود، در چنین شرایطی برای بهبود عملکرد آیفون، باید باتری را تعویض کنید.

نرم افزار پیش بینی خرابی باتری

آیفون 8 و مدل های بالاتر دارای نرم افزار و سخت افزار پیشرفته ای هستند که انرژی و ظرفیت باتری آیفون را برای به حداکثر رساندن عملکرد کلی سیستم کنترل می کند. حتی با چنین نرم افزاری، آیفون می تواند احتمال خاموش شدن ناگهانی دستگاه را قبل از وقوع آن پیش بینی کند. در ادامه با تعدادی از این برنامه ها آشنا می شوید.

نرم افزار تشخیص سلامت

برای آیفون 6 و بالاتر این نرم افزار برای تشخیص وضعیت باتری گوشی ساخته شده است. این ویژگی های باتری را به کاربر نشان می دهد. و اعلام کرد که اگر باتری آیفون شما نیاز به تعویض دارد، می توانید این برنامه را در تنظیمات > باتری > سلامت باتری گوشی خود بیابید.

بخش تشخیص حداکثر ظرفیت

این صفحه نمایش آیفون حاوی اطلاعاتی درباره حداکثر ظرفیت باتری و حداکثر عملکرد است. این بخش حداکثر عملکرد باتری ها را با توجه به سن آنها اندازه گیری می کند. با توجه به گذشت زمان از ساخت آیفون و سن شیمیایی باتری، این برنامه ممکن است ظرفیت باتری آیفون را کمی کمتر از 100 درصد نشان دهد.

یک باتری سلولی معمولی آیفون طوری طراحی شده است که 80 درصد حداکثر ظرفیت خود را پس از 500 چرخه شارژ در شرایط عادی حفظ کند. با کاهش ظرفیت باتری، توانایی آن برای ارائه حداکثر عملکرد نیز کاهش می یابد. در این صورت، ممکن است پیام زیر را دریافت کنید:

چگونه بفهمیم باتری آیفون کاملا سالم است یا خیر؟

برای درک این موضوع می توانید صفحه سلامت او را بررسی کنید. اگر باتری آیفون شما حداکثر ظرفیت خود را پشتیبانی می کند، این پیام را مشاهده خواهید کرد: “باتری شما در حال حاضر از حداکثر عملکرد اصلی خود پشتیبانی می کند.” یا اگر باتری شما مشکل داشت برای تعویض باتری آیفون خود کافیست با شماره های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما گوشی موبایل شما را تعمیر و در محل مورد نظر شما تحویل دهند.

باتری آیفون چه زمانی تحت کنترل سیستم مدیریت عملکرد قرار می گیرد؟

همانطور که گفتیم این اتفاق زمانی می افتد که باتری آیفون به طور معمول کار نمی کند. در این صورت با این پیغام مواجه می شوید: “تلفن به طور غیرمنتظره ای خاموش شد زیرا باتری نمی تواند حداکثر توان لازم برای اجرای برنامه ها را تامین کند. برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، سیستم مدیریت عملکرد فعال می شود.” بله، امکان پذیر است. برای غیرفعال کردن این عملکرد با این حال، اگر سیستم مدیریت عملکرد آیفون را خاموش کنید، دیگر نمی توانید آن را روشن کنید. اگر گوشی دوباره به طور ناگهانی خاموش شود، سیستم مدیریت عملکرد آیفون دوباره روشن می شود.

مشخصات باتری های آیفون

ظرفیت باتری سری آیفون ۱۴

آیفون 14: 3279 میلی آمپر ساعت

آیفون 14 پلاس: 4325 میلی آمپر ساعت

آیفون 14 پرو: 3200 میلی آمپر ساعت

آیفون 14 پرو مکس: 4323 میلی آمپر ساعت

آیفون 14 جدید دارای باتری 3279 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به باتری 3227 میلی آمپر ساعتی آیفون 13 کمی ارتقا یافته است. باتری 3200 میلی آمپر ساعتی آیفون 14 پرو کمی بزرگتر از باتری پرو 3095 میلی آمپر ساعتی آیفون 13 است. آیفون 14 پلاس همان باتری 4352 میلی آمپر ساعتی آیفون 13 پرو مکس دارد، در حالی که آیفون 14 پرو مکس باتری 4323 میلی آمپر ساعتی دارد.

اگرچه تفاوت‌ها بسیار ناچیز است، اما اپل ادعا می‌کند که آیفون 14، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با همتایان آیفون 13 خود، یک ساعت بیشتر پخش ویدیوی آفلاین ارائه می‌دهند.

با این حال، هیچ مقایسه مستقیمی برای آیفون 14 پلاس وجود ندارد، زیرا جایگزین آیفون 13 مینی کوچکتر است که باتری 2406 میلی آمپر ساعتی دارد.

از آنجایی که آیفون 14 پلاس دارای بزرگترین باتری است، اپل ادعا می کند که بهترین عمر باتری را در آیفون ارائه می دهد.

ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳

آیفون 13 پرو مکس: 4325 میلی‌آمپر ساعت

آیفون 13 پرو: 3095 میلی آمپر ساعت

آیفون 13: 3095 میلی آمپر ساعت

آیفون 13 مینی: 2406 میلی آمپر ساعت

طبق برآورد رسمی باتری اپل، سری آیفون 13 عمر باتری بیشتری دارد.

سری ارتقاء باتری آیفون 13

آیفون 13 مینی 1.5 ساعت بیشتر از آیفون 12 مینی است

آیفون 13 نسبت به آیفون 12 2.5 ساعت افزایش نشان می دهد.

آیفون 13 پرو 1.5 ساعت بیشتر از آیفون 12 پرو دارد.

آیفون 13 پرو مکس 2.5 برابر بیشتر از آیفون 12 پرو مکس است.

این بدان معناست که آیفون 13 پرو مکس قدرتمندترین باتری آیفون و بیشترین عمر باتری را در سری آیفون ها دارد.

شارژ باتری آیفون سری 12

آیفون 12 پرو مکس: 3687 میلی آمپر ساعت

جهت خرید باتری آیفون 12 پرو مکس به لینک زیر مراجعه کنید

https://babaphone.ir/apple/باتری-اورجینال-گوشی-آیفون-iphone-12-pro-max/

 

آیفون 12 پرو: 2815 میلی آمپر ساعت

آیفون 12: 2815 میلی آمپر ساعت

آیفون 12 مینی: 2227 میلی آمپر ساعت

عمر باتری آیفون 12 مینی

پخش موسیقی: تا 50 ساعت

حالت آماده به کار: تا 15 ساعت (رسانه)

آیفون 12 مینی باتری 2227 میلی آمپر ساعتی کوچکتری دارد، بنابراین جای تعجب نیست که این گوشی در تست وبگردی تنها 7 ساعت و 28 دقیقه دوام آورد. آیفون SE 2020 با باتری کوچکتر 1821 میلی آمپر ساعتی 9:18 دوام می آورد.

عمر باتری آیفون 12

آماده به کار: تا 17 ساعت (چند رسانه ای)

پخش موسیقی: تا 65 ساعت

تست آیفون 12 فقط 8 ساعت و 25 دقیقه طول کشید. آیفون 11 در شبکه 4G 11 ساعت و 16 دقیقه دوام می آورد. برای مقایسه، آیفون 12 را به 4G تغییر دادیم و 10 ساعت و 23 دقیقه دوام آورد.

عمر باتری آیفون 12 پرو

زمان آماده به کار: تا 17 ساعت (چند رسانه ای)

پخش موسیقی: تا 65 ساعت

عمر باتری آیفون 12 پرو مکس

حالت آماده به کار: تا 20 ساعت (چند رسانه ای)

پخش موسیقی: تا 80 ساعت

آیفون 12 پرو مکس 10 ساعت و 53 دقیقه را در تست وبگردی 5G صرف می کند. این تقریبا دو ساعت بیشتر از آیفون 12 پرو است.

البته، تست وبگردی تنها یک راه برای اندازه گیری عمر باتری است و می دانیم که هیچ کس قرار نیست ۱۰ یا ۱۱ ساعت در وب گردی کند. به طور کلی عمر باتری آیفون 12 و آیفون 12 پرو حداقل در هنگام مرور و انتقال در اینترنت چندان خوب نیست.

و در آخر

آیفون طوری طراحی شده است که تجربه ای ساده و راحت را در اختیار کاربران قرار دهد. در واقع باتری یکی از مهم ترین حوزه های فناوری است و فناوری پیچیده ای است که متغیرهای زیادی را کنترل می کند. لطفا توجه داشته باشید که تمام باتری های قابل شارژ یکبار مصرف هستند و طول عمر محدودی دارند. زمانی باید باتری را تعویض کنیم که ظرفیت و کارایی آن کم است، زیرا از بین رفتن عملکرد باتری روی عملکرد آیفون نیز تاثیر می گذارد. برای تعویض باتری آیفون می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکاران فروش ما شما را راهنمایی کنند.

خروج از نسخه موبایل