پترونام سهند: محصول ایرانی برای تمام جهان

شرکت پترونام سهند، برترین تولیدکننده روغن موتور ایران، در حال حاضر یکی از چهار تولیدکننده روغن موتور نانو در جهان است. این رویداد از افتخارات ملی ایران محسوب می شود و دارندگان خودرو در ایران می توانند از این امتیاز استفاده کنند. زیرا روغن موتورهای نانو خارجی با توجه به وضعیت ارزی ایران قیمت بسیار بالایی در بازار دارند. اما به لطف پترونام سهند، مردم دیگر مجبور به پرداخت مبالغ گزاف برای روغن موتورهای خارجی نیستند. زیرا می توانند بهترین محصول را با کمترین قیمت خریداری کنند.

روغن موتور چیست؟

روغن موتور یکی از محصولات کارکرد موتور خودرو است و وجود آن نقش مهمی در سلامت و کارکرد خودرو دارد. این روغن در واقع به عنوان روان کننده در موتور خودرو عمل می کند و استفاده از آن اصطکاک و سایش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. استفاده از روغن موتور در خودرو نقش بسیار مهمی در زندگی و سلامت موتور دارد. عدم استفاده از روغن موتور در خودرو باعث افزایش سایش و کاهش عمر موتور خودرو می شود و می تواند برای صاحب آن بسیار گران تمام شود.

از آنجایی که استفاده از روغن موتور در خودرو بسیار مهم است، می توان کیفیت این روغن موتور را نیز مهم دانست. هر چه کیفیت روغن موتور بالاتر باشد، عمر موتور بیشتر می شود و احتمال بروز مشکلات فنی کمتر می شود. البته ماده اصلی همه روغن موتورها نفت است و کیفیت پایه آن چندان مهم نیست. از طرفی ترکیبات روغن موتور باعث افزایش یا کاهش کیفیت آن می شود. روغن موتور با افزودنی های نانو محصولی بسیار با کیفیت است.

مزایای روغن موتور با فناوری نانو

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا روغن موتور نانو بالاترین کیفیت را در بین محصولات مشابه دارد. و چه فوایدی برای مردم دارد؟ با بررسی کاربرد و خواص نانو افزودنی ها به روش علمی. و از تجربه کاربران این محصولات ما بهترین مزایای استفاده از روغن با افزودنی های نانو را ارائه می دهیم:

روغن با کیفیت بالا

نانو افزودنی ها دارای خواص روانکاری منحصر به فردی هستند که باعث کاهش اصطکاک در موتور خودروها می شود. بنابراین فرسودگی و خوردگی اجزای موتور خودرو دیگر قابل مشاهده نیست و افراد داخل خودرو حتی صدای کارکرد موتور را نمی شنوند. در نتیجه استفاده از روغن موتور نانو باعث کاهش سایش اجزای موتور خودرو شده و در حین کار صدا ایجاد نمی کند. البته روغن موتور به عنوان یک روان کننده خوب موتور بسیار ارزشمند است.

مصرف سوخت را کاهش دهید

از آنجایی که هنگام روشن بودن موتور و سوختن خودرو، انرژی هدر نمی رود، کاهش مصرف سوخت در دراز مدت احساس می شود. بنابراین در بسیاری از موارد مشخص شده است که مصرف سوخت در خودروهای مردم با استفاده از روغن موتور نانو 20 درصد کاهش یافته است. این آمار برای استفاده طولانی مدت بسیار مطلوب است و ارزش خودرو را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

استفاده از روغن موتور در خودرو می تواند صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد کند. اما روغن موتورهای نانو کاملا با محیط زیست و طبیعت سازگار بوده و هیچ آسیبی به آن وارد نمی کنند. زیرا استفاده از روغن موتور نانو باعث کاهش تولید بخارات سمی توسط موتور خودرو می شود و پس از استفاده از آن شاهد خروج دود کمتری از لوله اگزوز خودرو خواهید بود. به همین دلیل، بهتر است از روغن موتور نانو در خودروی خود استفاده کنید تا سهم خود را در حفاظت از محیط زیست انجام دهید.

قدرت دستگاه را تقویت کنید

یکی دیگر از مزایای روغن موتور نانو، قوی‌تر کردن موتور خودرو است. می توانید با ضرب کردن آن با روغن موتور نانو در قدرت موتور خود صرفه جویی کنید. چون این روغن ها اصطکاک و سایش را در موتور خودرو کاهش می دهند، باعث می شوند قطعات موتور بهتر و سریعتر از قبل حرکت کنند. در نتیجه موتور خودرو کارآمدتر و قدرتمندتر می شود.

عمر موتور را افزایش دهید

استفاده از روغن موتور نانو باعث افزایش طول عمر آن در طول زمان می شود. زیرا این روغن موتور یک لایه محافظ در اطراف قطعات موتور تشکیل می دهد که دچار خوردگی نمی شود. در نتیجه؛ عمر موتور افزایش می یابد و شما می توانید آن را در بهترین حالت خود برای سال های آینده مشاهده کنید. به طور کلی افزودنی های نانو تاثیر بسیار خوبی در کاهش فرسودگی موتور خودرو و جلوگیری از هزینه های اضافی بر روی موتور دارند.

به روز رسانی یک موتور

جالب است بدانید در حالی که روغن های موتور نانو از پوسیدگی و زنگ زدگی جدید در موتور خودرو جلوگیری می کنند، حتی پوسیدگی موجود در موتور را نیز از بین می برند. نانوتکنولوژی موتور خودرو را جوان می کند و آن را برای سال ها در بهترین حالت خود نگه می دارد. یعنی می توانید از این روغن موتور در خودروهای قدیمی خود استفاده کنید و اثر شگفت انگیز آن را دوباره در خودروی خود مشاهده کنید.

روغن موتور نانو عمر طولانی تری نسبت به سایر روغن موتورها دارد و افراد می توانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند. عمر مفید این محصولات از 5 تا 15 هزار کیلومتر متغیر است و خودرو نمی تواند ارزش تعویض روغن موتور را برای یک ماه داشته باشد. البته عمر مفید روغن موتور نانو کاملا به نوع خودرو، میزان روغن موتور و شرایط رانندگی افراد بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

4 شرکت معتبر روغن موتور را با فناوری نانو تولید می کنند

4 شرکت معتبر تولید کننده روغن موتور نانو در دنیا وجود دارد. از آنجایی که افزودنی های نانو ارزش بازار بالایی دارند و بسیار نادر هستند. بنابراین سایر شرکت های تولید کننده روغن موتور نمی توانند آن را با کیفیت و قیمت اصلی پیدا کنند و در محصولات خود از آن استفاده کنند. ما به شما 4 شرکت بزرگ تولید کننده روغن موتور نانو را معرفی می کنیم تا ارزش این افزودنی ها را در دنیا درک کنید. حضور یک تولید کننده روغن موتور ایرانی در این لیست برای همه ما ایرانیان افتخار است. بیایید نگاهی به این شرکت ها بیندازیم:

پترونام سهند (همراه با پترونوم)

امروزه پترونام سهند یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور در ایران است که قادر است محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر کند. این شرکت با استفاده از تکنولوژی و علم بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور را در بازار ایران تولید می کند.

مفتخریم بگوییم که شرکت پترونام سهند به عنوان بهترین تولید کننده گاز در خاورمیانه در این لیست قرار دارد. این شرکت با استفاده از فناوری سبز رنگ A9 در محصولات خود و با بهره گیری از علم و تجربه موفق به تولید روغن موتور پارانوکس شده است. این محصول در حال حاضر در سراسر خاورمیانه بی نظیر است و یکی از بهترین روغن موتورهای جهان به حساب می آید. موفقیت شرکت پترونام سهند در تولید روغن موتور پارانوکس قابل توجه است. چرا که ایرانی ها می توانند با پرداخت کمترین قیمت برای خرید محصولات تولید شده در خانه از بهترین محصولات خاورمیانه استفاده کنند.

فناوری سبز A9 یکی از کمیاب ترین و با ارزش ترین افزودنی های نانو در جهان است که در فرانسه تولید می شود. پترونوم سهند روغن موتور پارانوکس را با نانو افزودنی های A9 از نفت خام ایران تولید و با کیفیت مدل A9 در داخل کشور تولید کرده است. پس از یک بار استفاده از روغن موتور پارانوکس، افراد متوجه تفاوت آن با محصولات مشابه می شوند.

 

شرکت شکل

شل یکی از بزرگترین شرکت های نفت و گاز در جهان است و بزرگترین شرکت نفتی اروپا به حساب می آید که دفاتری در هلند و بریتانیا دارد. تولید روغن موتور و روان کننده های صنعتی یکی دیگر از زمینه های فعالیت رویال داچ شل است که محصولات خود را با نام شل به بازار عرضه می کند. روغن موتور شل امروزه در بازار ایران یافت می شود. باید خیلی گران باشد، بنابراین فقط کسانی که ماشین های لوکس دارند مشتری هستند.

اولین مورد در لیست شرکت های تولید کننده روغن موتور نانو در جهان، شل است. این شرکت تعداد زیادی روغن موتور نانو تولید می کند و در بازار اروپا عرضه می کند. ارزش شرکت شل اکنون به 30 میلیارد دلار می رسد و یکی از بزرگ ترین غول های صنعت نفت خودرو در جهان است.

کاسترول

مطمئناً همه رانندگان نام Castrol را شنیده اند. شرکتی که تعدادی از بهترین روغن موتورهای جهان را تولید و عرضه می کند. از این رو روغن موتور کاسترول یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات در این زمینه است که می توانید آن ها را در بازار ایران نیز مشاهده کنید.

کاسترول شرکت دیگری است که از مواد افزودنی نانو برای تولید برخی از محصولات خود استفاده می کند. از آنجایی که مالکان خودرو همواره از محصولات کاسترول استقبال می کنند، می توان گفت استفاده از افزودنی نانو این شرکت کاملا مناسب و انتخاب درستی است. زیرا مطمئناً شرکتی مانند کاسترول همیشه سعی می کند بهترین محصولات را برای مشتریان خود تولید کند و افزودنی های نانو می تواند ابزاری منحصر به فرد برای آن باشد.

شرکت mobil1

شرکت Mobil 1 به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان روغن موتور آمریکا فعالیت می کند و محصولات آن در بازار قابل مشاهده است. این شرکت تقریباً 50 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و از بدو تأسیس تاکنون بهترین روغن موتورها را در آمریکا و جهان تولید می کند. روغن موتور تنها محصول این شرکت نیست. اما به دلیل کیفیت بالای این محصولات می توان گفت که موبیل 1 در زمینه تولید روغن موتور نسبت به سایر بخش ها موفق تر است.

با توجه به اینکه شرکت موبیل 1 در آمریکا قرار دارد و می تواند به راحتی فناوری نانو را به دست آورد، استفاده از این افزودنی ها دور از انتظار نیست. روغن موتور نانو موبیل 1 در بازار ایران قابل مشاهده است. البته قیمت بسیار بالایی دارد که باعث محبوبیت چندانی نشده است.

قبل از خدافظی

با توجه به اینکه شرکت پترونام سهند واقع در مرکز فناوری دانشگاه تبریز قادر است روغن موتور پارانوکس را به بهترین محصول خاورمیانه تبدیل کند، امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان روغن موتور در ایران به شمار می رود. . مزیت اصلی پترونام سهند استفاده از نخبگان دانشگاهی و اندیشمندان در تولید و فروش محصولات خود است. برای آشنایی بیشتر با روغن موتور پترونام سهند و پارانوکس می توانید به وب سایت شرکت پرتونام مراجعه کنید.

خروج از نسخه موبایل