پیشگامی بانک ملت در مدیریت جدید سرعت گرفته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سید احسن خاندوزی در مراسم رونمایی از سه خدمت جدید بانک میلت با عناوین امضا شده توسط میلت، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک، بانک پلاس و BNPL وی با بیان اینکه خوشبختانه تیم مدیریت و کارکنان بانک ملت زحمات زیادی کشیده اند که نتیجه آن عملکرد و ارائه این خدمات بوده است، شاهد خدمات جدید این بانک هستیم.

وی رونمایی از سه محصول جدید بانک ملت را اقدامی مطلوب و قابل تقدیر خواند و ابراز امیدواری کرد این خدمات با سرعت و دسترسی بیشتر به همه مردم ارائه شود.

وزیر اقتصاد با اشاره به اهمیت نرخ ارز به عنوان یک مفهوم کلیدی و محوری در نظام بانکی، تاکید کرد: متأسفانه در اقتصاد ایران شاهد افزایش نرخ ارز هستیم و همه در اقتصاد کشور با سختی و زمان کار می کنند. و هزينه و همچنين اصطكاكات زياد سيستم.

به گفته وی، با طرح های جدید رونمایی شده توسط بانک ملت، زنجیره بلند کارمزد صرافی کوتاهتر می شود و فعالان اقتصادی با هزینه کمتر، زمان کوتاهتر و تبادل اسناد کمتر تسهیلات خود را از بانک دریافت می کنند.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه این خدمات بخشی از خدماتی است که رضایت عموم و فعالان اقتصادی را به همراه دارد، گفت: این گونه خدمات به تولید کمک و تسهیل می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: بانک ملت که همواره یکی از بانک های خوشنام و قابل اعتماد بوده و همواره در مسیر توسعه بوده و رهبری آن همگام با تیم مدیریتی جدید پیش رفته است، در مسیر هموارسازی کمک کند. بانکداری دیجیتال و رقابت سازنده با سایر بخش ها برای رسیدن به هدف، دولت باید در این زمینه کمک کند.

خاندوزی با اشاره به پتانسیل بالای کشور در حوزه بانکداری دیجیتال با ابراز تاسف از اینکه تا تحقق کامل این نوع بانکداری فاصله داریم، ادامه داد: وجود زیرساخت های قوی و جوانان باهوش در حوزه فناوری اطلاعات پتانسیل خوبی است که ما می توانیم استفاده کنیم.» بیایید در این عرصه حرفی بزنیم.

وی از بانک مرکزی خواست تا با تعیین اهداف و مشوق‌های ویژه از بانک‌هایی که در حوزه بانکداری دیجیتال سرعت بالایی دارند حمایت کند تا بقیه بانک‌ها نیز به این روند بپیوندند و در نتیجه همه خانوارها و مردم، نتیجه این امر باشد. دگرگونی

وزیر اقتصاد قراردادهای الکترونیکی را از مزایای طرح جدید بانک ملت خواند و گفت: این موضوع تاثیر بسزایی در حقوق فعالان اقتصادی، ایجاد شفافیت اقتصادی و اجرای وظیفه شورا بر اساس تامین اعتماد به اقتصاد دارد. اپراتورها در زمینه جزئیات قراردادهای بانکی. .

پیشگامی بنک ملت در کلک جدید است

رضا دولتـابادی، مدیر بانک ملت نیز در سخنانی به تشریح عملکرد 6 ماهه بانک ملت، رشد 117 درصدی کل مانده عملیاتی و عبور از آن از 262 هزار میلیارد ریال، رشد 321 درصدی سود خالص را تشریح کرد. رشد 144 درصدی منابع جاری، رشد 123 درصدی سپرده های غیرنقدی، افزایش 19 درصدی سپرده های ارزی، افزایش 243 درصدی اعتبارات ریالی اوراق، افزایش 100 درصدی ضمانت های داخلی، افزایش 78 درصدی دستمزد. درآمد و افزایش 100 درصدی حواله های ارزی از جمله دستاوردهای بانک ملت در این دوره است.

وی از سه محصول جدید بانک ملی در راستای سیاست های دولت مبنی بر توسعه بانکداری الکترونیک و اجرای سه ماده از راهکارهای سیاست گذاری وزارت اقتصاد مبنی بر استفاده از فناوری های نوین، ارائه خدمات به افراد، توسعه در -امکانات خرده فروشی شخصی و ارائه نسخه الکترونیکی قراردادها مشتریان و تبدیل دیجیتال ذکر کرد و گفت: در 3 محصول مبتنی بر طراحی و عملیات بانکداری دیجیتال.

مدیرعامل بانک مردم با بیان اینکه پلتفرم بانک پلاس با توجه به نیاز جامعه طراحی شده و دارای تفاوت های اساسی با بستر سایر بانک ها است، گفت: استفاده از امضای دیجیتال دیگر نیازی به مراجعه به شعبه نخواهد داشت و تمامی مراحل انجام می شود. حضوری انجام شود.

دولت آبادی سرویس بعدی اکوسیستم BNPL است که با تاکید بر امکانات خرید واقعی و خرید واقعی طراحی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این خدمات، 10 هزار سفر به شعب بانک ملت حذف و خدمات بانکی به صورت کاملا سیستماتیک به متقاضیان ارائه شود.

خروج از نسخه موبایل