چرا باید صندلی پله رو کوشا را تهیه کنیم؟

آیا برای نصب بالابر یا صندلی پله پیما کوشا در شهرستان هم این امکان وجود دارد؟ در شرکت آتیه بالابر تمام محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. یک مدل ویلچر برقی پله رو هوشمند وجود دارد که به لحاظ کارایی و طراحی کاملا خاص و ویژه است که البته به دلایل مختلفی در ایران موجود نیست اما جهت آشنایی با محصول تصویری از این ویلچر ارائه می دهیم. ویلچر پله رو هوشمند یکی از انواع ویلچر پله رو برقی است با این تفاوت که طراحی و ساختار خیلی پیشرفته ای دارد. تولید ویلچر پله رو در سالهای اخیر رونق یافته است. برای اینكار میتوان از سمت جلو از پله بالا و پایین رفت و یا میتوان از پشت و عقب عقب از پله بالا رفت. با واكر میتوان از پله بالا و پایین رفت. در صورتی كه كوچكترین مشكلی در راه رفتن با واكر دارید از فیزیوتراپ بخواهید تا به شما كمك كند.

واكر شما باید تا حد امكان سبك باشد. قبل از آنكه وزن خود را بر روی واكر بیندازید باید ابتدا مطمئن شوید هر چهار پایه آن بر روی زمین قرار گرفته است. مراحل قبل را تکرار کنید. بنا به نوع عمل جراحی و وضعیت شما ممکن است در هر کدام از مراحل زیر تغییراتی به توسط پزشک یا فیزیوتراپ شما ایجاد شود. استفاده از واکر نیاز به آموزش عملی دارد و شما باید روش هر کدام از مراحل زیر را از فیزیوتراپ خود یاد بگیرید. یك دست خود را از روی دسته واكر برداشته به عقب ببرید و دسته صندلی را بگیرید. به آهستگی بر روی نشیمن صندلی بنشینید. ابتدا واکر را با دستان خود بلند کرده و آن را قدری جلوتر بر روی زمین قرار دهید. یكی از مهارت های مهم و اصلی در استفاده از واكر طریقه بلند شدن و نشستن بر روی صندلی است. باید دسته صندلی درست بالای پایه های آن و یا در سمت داخلی تر از پایه های آن باشد وگرنه در حین بلند شدن، صندلی واژگون میشود.

صندلی پله پیما فروشگاه کوشا

از طرفی بلند شوید که جراحی شده است. همیشه کاری را بکنید که پزشک یا فیزیوتراپ پیشنهاد میکند. واكر باید كمك شما باشد نه باری كه آن را حمل میكنید. به عرض واكر توجه داشته باشید. انواع مختلفي از طرح ها به اين معني است که سليقه هر صاحب خانه و دکوراتوري متفاوت است. این بالابر پله ای،وسیله ای است دارای یک صندلی ، یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل که برای جابجائی افراد نیازمند و کلیه افرادی که قادر به استفاده راحت از پله نمی باشند ، طراحی گردیده است و شیوه حرکت ان به دو صورت حرکت مستقیم و گردشی می باشد . EPW بعضی ویلچرها از مدل های کوچک و قابل حمل، که می توانند تاشو شوند یا جدا شوند هستند، و بعضی ویلچرها با صندلی های کاملاً بزرگ و سنگین هستند (اغلب صندلی های توانبخشی نامیده می شوند).صندلی چرخدار یا صندلی چرخدار برقی می تواند استقلال و آزادی را برای کسانی که در حال حاضر به دیگران متکی هستند، به ارمغان آورد.هنگامی که تصمیم به خرید یک اسکوتر متحرک یا صندلی چرخدار برقی گرفتید، باید به گزینه هایی از جمله قیمت ویلچر برقی، سبک و اندازه آن، اینکه چقدر صندلی قابل حمل است و آیا به راحتی جابه جا می شود و قابل جمع جور و کوچک شدن است.ویلچر های سنتی و یا ساده برای حمل و نقل طراحی نشده بودند، و حمل آن بسیار دشوار بود.

قیمت بالابر خانگی کوشا با کشش وزن ۳۰۰ کیلوگرم با نصب و راه اندازی در حال حاضر چقدر است؟ سرسره کودک سارینا ۵ پله برای استفاده کودکان ۳ سال به بالا با حداکثر تحمل وزن ۳۰ کیلوگرم مناسب است. این ویلچر دارای جکهای بالابر برقی بوده و حمل شخص را در پله و مسیر های مشابه بسیار راحت میکند.به راحتی توسط تمام افراد حتی افرادی با سن کم قابل استفاده است و نیازی به هیچ فشاری نیست و فقط با فشردن دو شاستی ویلچر کار خود را انجام میدهد. با توجه به کارکردهای بیشتر صندلی چرخ دار برقی و مواد به کار رفته در آن و شرکت سازنده اش قیمت های متفاوتی برای فروش ویلچر برقی ارائه شده است و به طبع نسبت ویلچر دستی که فقط برای حمل بیمار طراحی شده و هیچ گونه قابلیت دیگری از جله سختی های بالا رفتن از پله ها و عبور از زمین های ناهموار بسار متفاوت و قطعا بالاتر است. کاربرد صندلی پله و ویلچر بر چیست؟

خروج از نسخه موبایل