کلنگ ۸۶۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن زده شده است

. . . . .

. . . . . در یک نشست حدود 500 واحد مسکونی دستور وزیر راه و شهرسازی و نام حضرت علی‌اکبر (ع) افتتاح د. ‌چم‌چنین سه استان البرز، زستوزستان و لرستان گزارش مبنی بر ن لیف مسکن آنلاین و تعاونی‌های باقی مانده در استان خود پردان ارائه کردند.

رستم قاسمی با بیان اینکه در نهضت ملی مسکن امروز بیش از یک میلیون واحد زمین آماده بارگذاری است، عنوان کرد: این رقم به زودی به دو میلیون و 400 واحدی که پیش از این داده بودیم، خواهد رسید.

. . . . .

. . . . . .مچنین برآنیم بر اساس دستور رئیس جمهوری و با منابعی که برای مسکن آنلاین ننی کرده‌ایم، این مسکن نیز تکن تکلیف شود.

مسئله قاسمی را یکی از موضوعات جدی و اساسی مردم خواند و گفت: دولت سیزدهم تصمیم دارد مشکل را در کشور حل کند و معتقدم با هماهنگی و همدلی که در حوزه دولت وجود دارد، این امر محقق شد و این کار را تا آن دولت انجام داد. و دستور دستور و رئیس جمهوری اجرا می کند.

وی روند آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن در کشور را می توان قبول برشمرد و عنوان کرد: حتماً از وزارتخانه های مختلف از وزارت تعاون، کار و اطمینان اجتماعی بهره گیری از تصمیم گرفت و امیدواریم عملیات اجرایی توافق ساخت 400 هزار واحدی که توافقنامه آن را امضاء کندهایم نیز آغاز شود. شود و گامی در جهت کمک به طرح یمیل نهضت ملی مسکن باشد.

ختاخت ۸۴۰ هزار مسکن توسط تعاونی‌ها

همچنین حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از زمان آغاز کار دولت سیزدهم تمرکز ما بر روی تعاونی بوده است و در همین راستا 60 تعاونی بزرگ مشکل را شناسایی و مسئله آنها را حل کرده است.

. . . . .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در بخش تعاونی از نمره 20، 19 گرفتیم، گفت: مدیران کل ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در استانها مستقر می کند که در استان ها دارای سهام تعاونی ها را بررسی می کنند.

. . . . . امروز هم شاهد بهره برداری از ۵۵۰۰ واحد مسکن در قالبی هستیم.

. . . . .

نهضت ملی مسکن در یک نگاه

بنابراین گزارش، قانون جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) مصوب ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ یکی از برنامه های کلان دولت سیزدهم می شود. دولت تا تلفیق دو طرح «نهضت ملی مسکن» و «اقدام ملی مسکن» دو میلیون واحد مسکون دارد. مانک‌ها موظف‌شده‌اند ۳۶۰ رار میلیاردها تومان تسهیلات به طرح جهش یولید و تامین مسکن اختصاص دهنده.

آخرین آماری که محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ارائه کرد تا روز 14ماه 1400 تعداد 534 هزار واحد در قالب اقدام ملی و 330 هزار واحد در قالب نهضت ملی مسکن، مجموعا 864 هزار واحد یا تکمیل شده یا آماده عملیات اجرایی است. گفته می‌شود در حدود ۴۰ رار دو حرح افتتاح شده است. . . .. . . . . . .

وام این واحدها در تهران 450 میلیون تومان، سایر کلانشهرها 400 میلیون، مراکز استانها 350 میلیون، سایر مناطق شهری 300 میلیون و روستاها 250 میلیون تومان با نرخ سود سرمایه 18 درصد تعیین شده است. . . . .

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل