بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار گروه خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز شهر مهران بازدید کرد. اربعین، مهمان شیرب در حال ساخت کرزی مهران، مهمان سرا، دیدار ب علیم و اسلامی و هوزر در پیک سفری مرزی پیینه مرزی مهران بر کرد کرد کرد بسیک بسیک کے در حال ساخت کرزی اسلمی ایلام بری کیمت به زوار تبات علیات بہ‌عمہ عرباین کرد.

مهران را برای میزبانی از زائران اربعین آماده کنید

وی همچنین در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهران گفت: ایلام و مهران در ایام اربعین دروازه عظمت هستند و پیشگامان ایران زمین میزبان میلیون ها عاشق و عاشق کربلایی خواهند بود. در این زمینه در خدمت شما باشم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: رسالت جدید دانشگاه ایلام حل مشکلات استان ایلام است و با نگاه بلند به ایلام، نقش ایلام و سایر نهادها و نهادها در توسعه استان ایلام خواهد بود. روشن تر شود.”

مهران را برای میزبانی از زائران اربعین آماده کنید

ناصری متذکر شد: کهمتب به زوار امام حسین علیه‌السلام در ایام عرب فتخرین بری جومله ازاد اسلام است و دوکتر آزاد اسلامی ب نغع بلد و روگلانی درتهرچی بای کار بای کار.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین در کنار سایر نهادها و نهادهای انقلابی خدمتگزار مردم خواهد بود، ادامه داد:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اربعین موجب افزایش جایگاه معنوی و پیشرفت این استان می شود و مردم عیلام مانند گذشته میزبان شایسته ای برای زائرین خواهند بود.

امام جمعه مهران هم در آن سلطة کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد.

حجتُالاسلام عبدالله امینی بیان کرد: عرب این ابروی نیزام است و در این ایام شهر 20 هزار نفری مهران هوست میلیونها زیر است، در همه باید پی کار بیایند و ربود علام و مهران در عرب این بامسها بود.

وی مطرح کرد: مطمئنم مدیریت جهادی و انقلابی دکتر طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین یار و یاور خواهند بود.

مهران را برای میزبانی از زائران اربعین آماده کنید

زیرساخت شهر مهران بری هوزر میلیونی زوار در حال تعلیمی شدن است

فرماندار مهران همچنین گفت: اتفاقاً دو جلسه از سوی دولت مرکزی اربعین کیشور در مهران برگزار شده و مسئولان استان پیگیر امور هستند و امسال تعداد بازدیدکنندگان و خدمات رسانی بهتر و کارآمدتر خواهد بود. “

علی عباس شفیعی دود کرد: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهران منتظر همکاری و ارسال امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان است.

وی بیان کرد: زمینه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهر و پژوهش و دانش آن ضروری است.

فرماندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه انقلابی تعریف شده است.

انتهای پیام/4078/