اقتصادی

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

آخرین اخبار و آمارهای دریافتی در حال حاضر تاضر ترافیکی سنگین در جامعه چالوس وجود دارد و ظ ر یر زا زر . . . . .

به گزارش سرخط نیوز، سوی آخرین گزارش اعلام شده از مرکز مدیریت راه های کشور در حال حاضر حاضر ترد روانی در محورهای محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزاد راه قزوین – رشت در مسیرهای رفت و برگشت و وجود مناطق غیرعادی شمالی. یوی است.

اما ترافیک سنگین در محورهای چالوس در مسیر جنوب به شمال (حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده سرودار) و در منطقه قدیم تهران – بومهن محدوده پیچ های جاجرود گزارش شده است که پیش بینی می شود تا ساعات پایانی امروز این ترافیک سنگین تر شود.

از نظر وضعیت جوی نیز بارش باران تنها در رب اخی کانونهای استانهای مازندران و گلستان گزارش شده است

دوربین های نظارتی سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در شبانه روز گذشته تردد وسایل نقلیه نسبت به روز گذشته 1.5 درصد کاهش یافته است که سهم وسایل نقلیه سنگین 13.6 درصد و اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 بوده است. چمچنین آزادراه کرج- قزوین، دادراه تهران- کرج، جرج-تهران و آزادراه قزوین- کرج پرتردترین حوره های مواصلا.

از ساعت 13:00 تا 24:00 روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کرج و ابتدایی آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن ممنوع شده و می شود تردد انواع وسایل نقلیه در مقاطع آراموان، تردد انواع وسایل نقلیه نقلیه در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، ترد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:تا ۲۴:

انتهای پیام