اقتصادی

ارائه بسته‌های حمایتی ویژه به فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری

وزیر علوم، فناوری و اقتصاد، رئیس جمهور در بازدید از شتاب دهنده و مرکز پیشرفت برنامه ژن، از بسته حمایتی فعالان دنیای فناوری و نوآوری خبر داد.

بر اساس گزارش ما، روح‌الله دهقانی فیروزابادی در بیستین از کرکز روش پرسیس جن اهر بازک که این بازکا بازک است، گفت: تصمیم داریم در این بسته حمایتی با محوریت مجموعه‌های هنری، انواع خدمات و امکانات ارائه کنیم. ما معتقدیم که این کار تاثیرات مثبت زیادی خواهد داشت.

وی افزود: ژن پرسیس یک گروه موفق در صنعت دارو است و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور دارد، بنابراین باید تلاش کنیم این الگوی موفق را به سایر صنایع نیز تسری دهیم.

رئیس‌جمهور علم، فناوری و اقتصاد با تاکید بر حمایت‌های علمی ویژه از این مجموعه برای تولید سریع‌تر محصولات جدید، گفت: دکتر . این مدل موفق باید به سایر صنایع بزرگ نیز معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به تغییر الگوی کار این مجموعه به روندهای فعلی در صنایعی مانند خودروسازی، نفت، پتروشیمی، نساجی و … وجود دارد.

وزیر علوم، فناوری و اقتصاد ریاست جمهوری به مدیران شتاب دهنده و مرکز توسعه ژن فرآیند توصیه کرد که با برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف زمینه آشنایی صنایع بزرگ با این مدل کار را فراهم کنند. .

انتهای پیام