اقتصادی

بازگشایی ورودی آزادراه اراک – خرم‌آباد از سمت بروجرد

есنا/لرستان اثائی وزیر راه و مدیرعالم شرکت و داد از سمت بروجرد خبر داد از سمت بروجرد

خیراله خادمی در حاشیه بازدید از پروژه تجهیز راه بروجرد گفت: امروز از پروژه اتصال راه ها که هم اکنون در حال اجراست بازدید کرد و هدف اتصال بروجرد به شبکه ریلی است.

وی تصریح کرد: دورود از طریق راه های جدید به خرم آباد که در حال ساخت است وصل می شود و از دهلی آباد که در این منطقه قرار دارد به بروجرد به طول 27 کیلومتر پیش بینی شده و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

مدیر شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل در کیشور خاترینشان کرد: فاز 1 پروژه دورود را به بروجرد، بروجرد به ملایر و ملایر را به همدان و از آنجا به زنجان به عنوان کریدور غربی به سمت شمال به جنوب متصل می کند. از استان خوزستان تا لرستان لرستان به حمدان و زنجان و استان استانستانی استرکین این محور را برای آینده کیشور داشته باشیم.

خدمی دود کرد: راه‌آهن راه‌آهن رائل درود به سمت خرم‌آباد و به سمت اندیمشک در برامنا کاری منزیرت برای ریسه ریل کوگاه بری ریه کوگاه ریلی بوده است.

وی بیان کرد: این پروژه یکی از پروژه های بزرگی است که امیدواریم بتوانیم با تامین منابع امسال این پروژه را فعال کنیم تا بتوانیم اجرای این پروژه را ادامه دهیم.

معاون وزیر راه ادامه داد: موانع جدید برای ورود مردم بروجرد و افرادی که از غرب کیشور به سمت آزادراه بروجرد به خرم آباد می آیند مشکلی بود که با همکاری و همکاری مسئولان استانی برگزار شد. و با مدیران آزادراه توافق شد که این رمپ برای رفاه مردم باشد.

انتهای پیام