عمومیبرترین های کسب و کار

بهترین سایت‌های دانلود فیلم دوبله

اکثر افرادی که فیلم و سریال را در تلویزیون و یا در جمع خانواده تماشا می کنند بیشتر تمایل به دیدن نسخه دوبله فارسی آن دارند و تمایل به دیدن نسخه زیرنویس فارسی آن ندارند. فیلم و سریال های دوبله در گذشته نیز محبوبیت زیادی داشته است به طوری که قبلا مردم برای دیدن فیلم دوبله به ویدئو کلوپ ها مراجعه میکردند و فیلم ها را روزانه اجاره میکردند. اما امروزه با گسترش اینترنت و فضای مجازی و در دسترس قرار گرفتن آن برای همه دوست داران فیلم و سریال ترجیح می دهد که فیلم مورد نظر خود را در دانلود کنند.

برای قشر جوان و نوجوان دیدن فیلم و سریال یه تفریح کاملا لذت بخش حساب می شود و چه بسا بتواند با آن ارتباط برقرار کند و روزها و هفته ها خود را با آن سرگرم کند و ویژگی خوبی که دارد این است که نسبت به تفریحات و سرگرمی های دیگر ارزان تر و کم هزینه تر نیز می باشد. به همین جهت می‌خواهیم در این مقاله شما را با بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال دوبله فارسی آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بعضی از فیلم های معرفی شده دارای اشتراک می باشد و باید برای دسترسی به محتوای آن ها هزینه ای بصورت ماهیانه پرداخت کنید و دارای پخش آنلاین می باشند و دانلود از آن ها ممکن نمی باشد و محدودیت برای دانلود برای کاربران خود قرار داده اند که در توضیحات آن ها اشاره شده است تا شما بیشتر با سایت ها اشنایی شوید و قسمت ها و نحوه ارائه خدمات به کاربران آشنا شوید.

سایت‌های برتر دانلود فیلم دوبله

همانطور که اشاره کردیم، در هنگام جستجوی فیلم مورد علاقه‌تان ممکن است با نتایج بسیاری از سایت‌های دانلود برخورد کنید؛ اما بسیاری از آنها دارای کیفیت مناسب فنی و محتوایی نیستند. به جهت آسان کردن کار کاربران دانلود فیلم و سریال دوبله، ما در این قسمت به تعدادی از بهترین سایت‎‌های دانلود فیلم می‌پردازیم.

اول: مرزفان

سایت مرزفان دارای بیش از 3 هزار محتوای دوبله شده می باشد که روزانه نیز به این تعداد اضافه می شود که از برجسته ترین و معروف ترین محتواهای دوبله موجود در سایت می شود به دانلود سریال بریکینگ بد ، دانلود سریال وایکینگ ها ، دانلود سریال خاطرات یک خون آشام اشاره کرد. امکان جستجو و دانلود فیلم‌های ایرانی و خارجی دوبله و همچنین فیلم و سریال هایی که دوبله آن ها موجود نمی باشد بصورت زیرنویس فارسی قرار داده شده است.

از ویژگی های خوب این سایت میشود به اهمیت دادن به کاربران می باشد به گونه ای که اگه فیلم و سریال مورد نظر کاربر در سایت موجود نباشد کاربران میتواند از قسمت نظرات یا تماس با ما سایت درخواست خود را ثبت نماید و در کمترین زمان ممکن مطلب مورد نظر در سایت قرار داده میشود. دسترسی به محتواهای مرزفان بصورت کاملا رایگان می باشد و کاربر نیازی به پرداخت هزینه ندارد و می تواند به راحتی فیلم و سریال مورد نظر خود را دانلود نماید.

دوم: سایت فیلیمو

بسیاری از کاربران این سایت را میشناسند و تبلیغات گسترده آن را در فضای مجازه و بیلبوردهای شهری دیده اند. فیلیمو دارای آرشیو قوی و گسترده ای می باشد و اکثرا محتواهای موجود در آن اختصاصی می باشد اما دارای اشتراک ماهانه می باشد و دانلود از آن نیز محدود شده است و محتواهای آن را روی سیستم نمیشود دانلود کرد.

سوم: نماوا

از نماوا میشود به عنوان رقیب فیلیمو یاد کرد پلتفرمی که زیرشاخه شرکت شاتل می باشد و از منتشر کننده های گسترده فیلم و سریال می باشد. این سایت نیز مانند فیلیمو دارای اشتراک ماهیانه و دانلود محدود می باشد و امکان دانلود فایل بر روی سیستم کاربر نمی باشد.

چهارم: سایت گپ فیلم

این سایت برخلاف سایت های قبلی که معرفی شده اند تمرکز خود را روی فیلم و سریال های خارجی گذاشته است و فیلم و سریال های خارجی زیادی را دوبله کرده است. این سایت نیز دارای اشتراک ماهیانه می باشد.

پنجم: آپ تی وی

از بهترین سایت های دانلود فیلم دوبله می باشد. دانلود از سایت کاملا رایگان می باشد و برای دانلود از آن هیچ محدودیتی قرار داده نشده است. از ویژگی های خوب این سایت میشود به محیط ساده و راحت آن اشاره کرد و کاربر به سادگی به محتوای خود دسترسی پیدا می کند.

ششم: سایت دوستی‌ها

سایت دوستی‌ها علاوه برا در دسترس قرار دادن فیلم و سریال برای کاربر، اهنگ و نرم افزار نیز در اختیار کاربر قرار می دهد و خدمات خود را گسترده تر از بقیه سایت ها ارائه می دهد.

هفتم: سایت نایت مووی

از قدیمی ترین سایت های ایرانی فیلم و سریال که از قوی ترین آرشیوهای فیلم وسریال های خارجی می باشد. شاید کمتر سایتی را میشود پیدا کرد چنین آرشیو قوی و زیادی داشته باشد و کاربران قدیمی فیلم و سریال حتما این سایت به خوبی میشناسند. این سایت دارای اشتراک ماهیانه می باشد.

دانلود فیلم و سریال برای بسیاری از افراد جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان به صورت تفریح و یک کار روزمره درآمده است. پیشنهاد ما به شما این است که از سایت هایی استفاده کنید که اطلاعات فیلم را بصورت کامل در اختیار شما قرار می دهند. اگه شما نیز سایت خوب دیگری را میشناسید که ما آن معرفی نکرده ایم می توانید در قسمت نظرات همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.