در این نشست که سیدحامد قنادپور، مدیر شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت سخن گفت، همچنین امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون فنی این مجموعه همچنین حضور داشتند. در نشست سئوالات مربوط به فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن خاص و متفاوت پاسخ گفتند.
مدیر عامل تارا در این نشست با اشاره به این که شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» با پشتوانه ۵۰ سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ، شکل گرفته است، بیان داشت: «فعالیت جدی تارا از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و هماکنون با ارائه راهکارهای دیجیتال برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی تلاش میکند بهصورت همهجانبه به دغدغهها و نیازهای انسان امروز بیندیشد و فلسفه بنیادین آن کمک به رفاه مالی قشر متوسط جامعه است.»
سید حامد قنادپور، در ادامه گفت: «تارا در همین راستا، خدماتی مانند کیف الکترونیکی پول، بنهای امنیت سازمانی، سازمانی و بهتازگی سرویس اعتباری خرد فردی را فراهم کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راهاندازی میشود، استقبال بسیار خوبی است. از شن شده است. »
. . . . .
وی به برخی از توانمندیها و تواناییهای تارا که این اپلیکیشن در بستر آن توسعه یافته است اشاره به آن جمله میدهد: «اتکا به پشتوانه گروه صنعتی گلرنگ از نظر تامین کالاها و نقاط فروش و تجربههای 50 ساله»، «تجربهای کاربری» ویژه و ویژه بهفرد»، «گستردگی پذیرندگان در ۴۶۰ شهر ایران و بیش از ۴۵۰۰ نقطه خرید حضوری و غیرحضوری در حوزههای مختلف از کالاهای تندمصرف، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهر، لوازم آرایشی، بهداشتی، پزشکی و سلامت، خدمات است. همه و … »،« دم دریافت سود و کارمزد »،« ارتقای شاخص های زندگی مردم نسبی »و … اشاره کرد.
مدیر عامل تارا در پایان سخنان خود: «مکانیزم ما برای ایجاد انضباط مالی و برگرداندن وجوه شارژ شده اعتباری از سوی کاربر، به کلی بر اعتماد متکی است و البته در صورت روی دادن عکس این مسئله، مورد نظر و معرّف او رکورد گفت: “دریافت کرده و از خدمات بعدی محروم میشوند.”
وی همچنین گفت: «باید این نوید را بدهیم که تارا تا به اینجا در مسیر ابتدایی توسعه خود را چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات ارائه میکند و برنامهریزیهای انجام شده نوید رویدادهای هیجان انگیز را تا انتهای امسال و سالهای بعد، میدهد تا جایی که انجام شود. شعار تارا با عنوان «راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی» و اندیشیدن جانبه، به دغدغهها و نیازهای انسان امروزی در عمل به عنوان «راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش رفاه مالی» و در قالب ایفای مسئولیت مدنی است. برندها و شرکت ها قابل تعبیر است. »
سخنران بعدی این نشست وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» بود که دربارهی نحوه شکلگیری، چرایی و روند توسعه این برنامه و چشماندازهای آتی آن، برای حاضرین توضیحاتی ارائه کرد.
وحید شامخی با اشاره به این که سال گذشته سابقه تارا بر اعطای اعتبار سازمانی و انبوه بود، گفت: امروز برای معرفی و راهاندازی سرویس تازهای از تارا گرد هم آمدهایم که به سرویس «اعتبار خُرد» یا «الان بخر، بعدا پرداخت کن!» در دنیا شهرت دارد.
شامخی، با ذکر این موضوع که ارائه خدمات اعتباری خُرد تارا بدون چک، سفته، ضامن یا وثیقه و کارمزد است، توضیح داد که برای دریافت این خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری نیست و کاربران میتوانند در کمتر از نیم ساعت تمام مراحل ثبت نام کنند. ، احراز هویت و اعتبارسنجی خود Rr ستایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا با سرعت در حال انجام است.
وی گفت: «تا به کاربران کمک میکند که خواستههای مالی کوتاهمدت و میانمدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانهتری داشته باشد و چون در اقتصاد تورمی ایران کاربر عمل دو ماه دیرتر پرداخت میکند، خود را میدهد از این نظر به نفع اوست. . »
یراهای بهره مندی از این سرویس تنها کافی است که شماره تلفن همراه به نام خود شخص بوده و کارت ملی هوشمند (جدید) دا.
. . . . . در حالی که شاید لازم باشد این ذهنیت و فرهنگ ما، در ایران، تغییر کند که لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و از آن استفاده کنیم که به عنوان یک تغییر فرهنگ،مانند سایر جهان) اعمال شود.»
معاون توسعه و نوآوری تارا در بخش دیگری از سخنان خود با توضیح این موضوع که نیمی از اعتبار 30 روز بعد و مابقی در آن میبایست 60 روز پس از خرید بازپرداخت شده، تصریح کرد: «مبلغ اعتبار اعطایی بر اساس رفتار کاربر بازپرداختی، به تدریج ور و بیشتر می شود.»
در این نشست، امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری «تارا» از خدمات قابل ارائه برای سازمانها و شرکتها گفت و اضافه کرد که یکی از مواردی که مخاطبان سازمانها برای رسیدن به آن خدمات تارا استفاده میکنند، بهبود تجربه میکنند. برنامه های جبران خدمات انسانی سازمانشان است. »
ی در ارتباط با توسعه شبکه نرندگان تارا افزود:
حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت در هر سرویس دیجیتال و مهم مضاعف در سرویسهای مالی گفت: «این مسئله در تمام مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و ساخت نرمافزار و نحوه انجام تراکنش مورد نظر ما بوده است. است.»
وی گفت: «سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تاراست. پرداخت با تارا حتی ص تورت آفلاین نیز انجام می شود و نیازی به اینترنت مم ندارد. . . . . .
در انتهای این نشست مدیران تارا به رسانههای گروهی پاسخ گفتند.
شایان ذکر است که کیف الکترونیکی پول تارا ویژگی د رصد برگشتنقدی است در ضمن پشتیبانی تارا با شماره ۱۵۷۳ به تورت ۲۴ ساعت پاسخگوی کاربران است.
گفتنی است نشست رسانهای معرفی اپلیکیشن تارا (راهکارهای ۳۶۰ درجه دیجیتال برای افزایش سلامت مالی) از ساعت ۱۴ در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی با حضور نمایندگان رسانههای گروهی و سایر حضار و مهمانان برگزار میشود.