علمی و پزشکی

تهدید اُمیکرون در شرق اروپا همچنان بالاست

WHOازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تهدید سویه اُمیکرون در شرق اروپا همچنان بالاست.

به گزارش سرخط نیوز، سازمان جهانی بهداشت امروز (سهشنبه) اعلام کرد: می‌توان از مواردی که به سویه امیکرون به سمت شرق در اروپا حرکت می‌کند و از مقامات این کشور درخواست می‌کنند تا سرعت و اکسیناسیون و سایر موارد را بهبود بخشند.

“سانس کلوگه”، مدیر اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت: طی دو هفته گذشته موارد به کوید -19 در ارمنستان، بربایجان، بلاروس، اراس، اراسو

این اظهارات در حالی بیان می شود که چند کشور اروپایی از جمله جمهوری چک و لهستان اعلام کرده اند اگر تعداد افراد روزانه کاهش پیدا کند پیوندهای مربوط به همه گیری کووید -19 در ماه آینده کاهش پیدا می کند.

سازمان جهانی بهداشت همچنان بر نیاز مستمر به رعایت نکاتی مانند غربالگری سریع و ماسک زدن تاکید دارد و اعلام کرده است که بیش از 165 میلیون مورد به کووید -19 در سراسر منطقه اروپا این سازمان ثبت شده و در هفته گذشته 25 هزار بیمار مبتلا شده است. هرده اند.

مدیر اتحادیه اروپا سازمان بهداشت جهانی: در نتیجه با موج امیکرون و با توجه به اینکه سویه دلتا همیشه به طور مستقیم در شرق اروپا در حال حاضر در گردش است، زمان آن چیزی نیست که شما را در کاهش خطرات کووید -19 گفت، لغو می کند. کنیم.

. . . . . به ک کلوگه کمتر از ۴۰ درصد افراد بالای ۶۰ لال در بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، قیزسترقیزستان، کشور و ازبکستان واکسیناسیون خ.

انتهای پیام