جزئیات قرعه‌کشی جدید خودرو / ثبت‌نام از ۱۶ شهریور ماه آغاز می‌شود

سخنگوی صنعت، فلزات و تجارت وارت ثبت نام مرحله سوم فروش خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را از روز چهارشنبه (16 فروردین) آغاز و متقاضیان را به مدت سه روز اعلام کرد و فرصت خواهند داشت. برای ثبت نام.

امید قالیباف در گفت وگو با سرخط نیوز، ضمن اعلام این خبر گفت: در دور سوم فروش خودرو، تقریبا 60 هزار خودرو به صورت قرعه کشی یکپارچه عرضه می شود. 50 درصد ظرفیت یک مرد جوان را بکشید و 20 درصد ظرفیت قرعه کشی برای خودروهای دست دوم (فراتر از 10 درصد مندرج در فعلی بدوت 1401) اختصاص خواهد یافت.

اخت آستعلام از ستاد مدیرت سوک بری امتیکتان بری ترکی کے فرسوده

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه در سومین فروش و قرعه کشی خودروهای یکپارچه شاهد خروج خودروی دیگری از قرعه کشی خواهیم بود، گفت: مدیریت حمل و نقل و سوخت متقاضیان در جایگزینی خودرو لحاظ شده است.

وی افزود: آرامش داشته باشید و قیمت خودرو را در بازار کاهش دهید. அக்கு அஷ்தை பர்பிர்கை برای خودروهای محبوب، فروش مثبت و نتایج قرعه کشی ادغام شده است. این در حالی است که در انتظار پایان سال، تمامی خودروها با افزایش تولید، از قرعه کشی حذف خواهند شد.

قالیباف در پایان گفت: برای اولین بار در سال های اخیر خودروهای با ظرفیت بالا (به نحوی که بازار را اشباع کند) به صورت فروش فوق العاده توسط ایران خودرو عرضه می شود.

پیش از این معاونت صنعت حمل و نقل وزارت حمل و نقل اعلام کرد که در هفته جاری سومین دوره فروش خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار می شود که ۷۰ درصد انواع محصولات خودرویی در فرآیند قرعه کشی شرکت دارند و با در ادامه روند تکمیل خودروهای ناقص، نیازمند آماده سازی زنجیره تامین برای افزایش تولید و بهره گیری از سامانه واردات برای تنظیم بازار و انتقال فناوری به کشور، نحوه ارائه آن در سامانه یکپارچه فروش هستیم. از سال ختمه برای تولید

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل