بین الملل

راز معامله «شهید شاه‌ولدی» با خدا در جزیره «بوارین»/ بارگاهی که میعادگاه عاشقان ولایت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، قد قاسم شاه‌ولدی ۱۳۹۸ال ۱۳۹۸ به‌عنوان شهید گمنام با بدرقه مردم استان ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی به خاک سپرده شد. از آن روز به بعد از استادان، کارکنان و دانشجویان با حضور بر مزار آن شهید والامقام فعالیت خود را آغاز کردند و علاوه بر آن مزار این شهید همه روزه به خصوص ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهمالسلام میعادگاه مردم استان ایلام بوده است.


بخر بخوانید:

استقبال از مادر شهید شاه‌ولدی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام


دو سال بعد و در پاییز ۱۴۰۰ این شهید والامقام از طریق آزمایش «دی.ان.ای» نناسایی و شور و شعف وصف‌ناپذیری در استان ایلام برپا شد.

راز معامله «شد شاه‌ولدی» خا خدا در جزیره «بوارین» / بارگاهی که میعادگاه عاشقان ولایت است.

صبر و استقامت خانواده این شهید والامقام به خصوص مادر شهید مثالزدنی بود و بعد از 36 سال گمنامی به آرزوی دیرینه خود رسید و با حضور در استان ایلام و در یک روز تاریخی و ماندگار و حضور بینظیر مردم ایلام با فرزندش دیدار کرد.

گد گمنامی که در عملیات والفجر هشتم به شهادت رسید

قد قاسم شاه‌ولدی بخش منطقه واقع در شهرستان شازند استان مرکزی و عضو لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدا

شاهولدی جوانی 19 ساله بود که در سالهای خوف و خطر به امام خود لبیک گفته بود و برای دفاع از انقلاب و ایران اسلامی در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرد و سرانجام در جزیره بووارین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

امروز 20 فروردین مصادف با سالروز تولد شهید قاسم شاهولدی است (20 فروردین 1354)، شهیدی که ماوایی برای مردم استان ایلام خاص جامعه دانشگاهی است و با حضور خود به دانشگاه آزاد اسلامی عزت و اقتدار داده و هر روز خیل مشتاقان این شهید بیش از گذشته است. می‌شود و آغاز کلاس‌های حضوری در دانشگاه شتل مشتاقان این د را دوچندان کرده است.

استاد نوجوانی که درس معنویت در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام شد

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ایلام در این باره به خبرنگار آنا گفت: 20 فروردین زادروز منبع فیض و منشأ معنویت دانشگاه آزاد ایلام، شهید قاسم شاهولدی است، شهید و نوجوانی که روزی استاد درس معنوی و نورانیت دانشگاه آزاد اسلامی ایلام شد. .

حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده متذکر شد: نمی‌دانم شهید شاه‌ولدی در جزیره بوارین هنگام شهادتش خا خداوند چه نقش‌های کرده است.

تبیین کرد:فیلم . . . .

راز معامله «شد شاه‌ولدی» خا خدا در جزیره «بوارین» / بارگاهی که میعادگاه عاشقان ولایت است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ایلام کرد: ادای دین ما به این شهید و خانوادهاش است که راهش را ادامه می دهد و از خداوند بخواهیم ما را در این مسیر ثابت قدم بگذارم.

خانواده ردردان شهید شاه‌ولدی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام هم در گفتوگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا بیان کرد: مرقد شهید شاه ولدی امروز از بزرگترین مراکز فرهنگی و معنوی شهر ایلام است و به واسطه حضور یکی از شهید والامقام دانشگاه آزاد اسلامی ایلام هر روز میزبان مردم استان ایلام است. .

بهروز ناصری کرد: مردم استان ایلام به‌خصوص عهامعه دانشگاهی استان ایلام قدردان خانواده این ود والامقام و مادر ایشان نند.

وی توضیح داد: در شرایط فعلی که دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و رشادت های دوران دفاع مقدس است، بارگاه منور این شهید والامقام در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام میعادگاه عاشقان ولایت و شهادت است و مرکز فرهنگی بزرگی برای تبیین های دفاع مقدس و کلاس درسی است. یرای شجاعت، ولایتمداری و دفاع از ایران اسلامی است و باید با گرامیداشت یاد شهدا و ادامه راه آنان پاسدار شهدا و ار.

انتهای پیام / ۴۰۷۸/۴۰۶۲ /