علمی و پزشکی

شکست بزرگ گوشی رده‌بالای شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی / عکس

DXOMark که به بررسی دوربین های گوشی های هوشمند می پردازد، معتقد است که شیائومی 12 تی پرو با وجود سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی، در زمینه عکاسی ایده آل نیست. DXOMark امتیاز 129 را به Xiaomi 12T Pro داده است.

کارشناسان DXOMark معتقدند که گوشی جدید شیائومی به طور کلی دستگاهی مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری است، زیرا در اکثر سناریوها جزئیات بالایی از سوژه را ثبت می کند و نوردهی خوبی ارائه می دهد. به گفته این کارشناسان، شیائومی 12 تی پرو به دلیل صفحه نمایش باکیفیت، دستگاهی مناسب برای مشاهده تصاویر است.

কাক্তে স্র্যে ক্শিক্রিক্রিলিবালে সিম্যিবে বাদ্রিব্র্বি 200 مگاپیکسلی / عکس

در همین حال، DXOMark می گوید که دوربین Xiaomi 12T Pro گاهی اوقات ثبات ندارد و سطح بالایی از تجربه ویدیویی را ارائه نمی دهد. گوشی برتر شیائومی 130 امتیاز در زمینه عکاسی کسب کرده است، در حالی که بهترین رتبه گوشی توسط DXOMark Honor Magic 4 Ultimate است. از سوی دیگر، شیائومی 12 تی پرو 10 امتیاز کمتر از آیفون 14 پرو مکس است. گوشی برتر شیائومی در هیچ رده ای قرار نمی گیرد.

بیشتر بخوانید:

DXOMark Xiaomi 12T Pro را در رتبه هجدهم در رتبه بندی کلی خود قرار داد، اما معتقد است که در رده گوشی های پریمیوم (دستگاه هایی با قیمت بین 600 تا 800 دلار) هیچ دستگاهی تجربه تصویربرداری مشابه Xiaomi 12T Pro را ارائه نمی دهد.

شیائومی 12 تی پرو در مجموع رتبه پایین تری نسبت به آیفون 12 پرو مکس و هواوی پی 40 پرودارد دارد، اما در رده گوشی های پریمیوم، بالاتر از آیفون 13 و ویوو ایکس 70 پرو قرار دارد.

5858