اقتصادی

مرز پاکستان به روی کامیون‌های ایرانی باز شد

پیگیا پیگیری‌های انجام شده از طرف کمیسیون حمل‌ونقل اتاق ایران، مشکل صدور ویزا برای مسافران ایرانی از طرف دیگر بررسی شد.

به گزارش سرخط نیوز، اوایل خرداد ماه سال جاری موضوع توقف روند روادید از طرف انجمن حمل‌ونقل بین‌المللی استان سیستان و بلوچستان به کمیسیون کمیسیون حمل‌ونقل اتاق ایران قرار گرفت و به دنبال آن روند موضوع از اتاق ایران آغاز شد.

سید علی حسینی، رئیس کمیسیون اتاق ایران – درباره بررسی این موضوع به سایت اتاق ایران گفت: بعد از بررسی موضوع، پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و مذاکراتی با سازمان، وزارت خارجه و سایر مراجع ذیصلاح داشتیم. موضوعات را با رسانه‌ها نیز در میان گذاشتیم که فشارها از این مسیر افتاد و در پاسخی که از طرف سفارت پاکستان در اختیار ما قرار گرفت، برای حل مشکلی که وجود داشت، تلاش کرد.

او ادامه داد: پیگیا پیگیری‌هایی که انجام شد، طرفی علت توقف روند روادید را تمام برچسب‌هایی که روی رو دارد. . . . . . در این راستا باید با توجه به موضوعی که همه چیز را در نظر گرفت

بر اساس اظهارات این فعال اقتصادی توقف صدور روادید برای رانندگان ایرانی در حالی که اتفاق افتاده بود که طبق گزارش‌های، ایران برای رانندگان پاکستان روادید ۶ ماهه صادر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های να‌aaa‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ایرانی و این جریان ادامه می‌دهد. .نابودن توقف صدور روادید روی راز یاری کشور اثر منفی داشت در اسرع وقت، مشکل ایجاد شده برای می‌شد.

اینی ادامه داد: در نهایت بعد از حدود یک پیگی رپیگی، سفارت پاکستان، پاسخی برای ما مبنی بر حل مسئله و از سرگیری روند صدو در جلسه کمیسیون حمل‌ونقل اتاق ایران به پاسخ اکتفا نشد و ادامه این موضوع ادامه داشت تا اینکه در نهایت انجمن حمل‌ونقل بین‌المللی استان سیستان و سیستان، ۱۰ خرداد، طی نامه‌نگاری با بررسی حل مسئله و احیای روند صدور روادید خبر داد.

انتهای پیام