بین الملل

مشاهده کوسه در فاصله ۲۰ سانتی‌متری با «تراموای زیردریایی»

سجاد خاکی در نمایشگاه نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران که با شرکت فناور و ایده «تراموای زیردریایی» در این رویداد حضور یافت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار داشت: این ایده هنوز به محصولی تبدیل نشده است. یرای تبدیل آن به محصول به 15 میلیارد تومان سرمایه نیاز داریم، به‌خصوص در مناطقی که جزایر مرجانی هستند.

وی افزود: در دبی یک رستوران کنار صخره مرجانی مصنوعی ایجاد کرده است که ورودی‌ها به پول زیادی نیاز دارند و به آن رستوران آکواری مراجعه می‌کنند، باید مقدار زیادی بپردازند و خرج کردن آب آن آکواریوم را هم بدهند.

طراح و ایده‌پرداز «تراموای زیردریایی» که با حمایت مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رویداد عصر امید حضور دارد با بیان اینکه سه آکواریوم بزرگ در ایران ( انزلی، اصفهان و کیش) داریم، تبیین کرد: ایده ما هزینه نگهداری جانداران. دریا را ندارد و کسی که آکواریوم زده است، باید کمی آب آن آکواریوم را بدهد، یک کمپرسور هوا باید روشن باشد و مواد غذایی ماهی‌ها، گرما و سرمای آنها را بپذیرد. کهراکه در نن شرایط اختلاف دما بسیار زیاد است.

خاکی یادآور شد: در طرح «تراموای زیردریایی» فضاهای لازم داریم و می‌توانیم آن را رستوران کنیم و قادریم هر کابین را به یک رستوران تبدیل کنیم تا افراد داخل آن به گشت و گذار بپردازند.

وی با بیان این که طراح و ایده‌پرداز «تراموای زیردریایی» دارای جاذبه‌های گردشگری است، ادامه داد: اگر این طرح را در کیش پیاده کنیم، مسلماً بیشتر می‌شوند، هتل‌ها، تاکسیرانی، سوپرمارکت‌ها تقویت می‌شوند و برای صنوف درآمدزایی می‌کند. .

تراموا قابلیت عکاسی دارد

این پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام: زمانی که سوار «تراموای زیردریایی» می‌شوید با حضور در زیر دریا می‌تواند پرداخت کند و حتی از داخل تراموا قابلیت عکاسی وجود داشته باشد و حتی می‌توان جانوران را با پخش غذا به سمت خود جذب کرد. کنید.

طراح و ایده‌پرداز «تراموای زیردریایی» که با حمایت از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رویداد عصر امید حضور دارد، توضیح داد: در مناطقی از دنیا افراد داخل قفس‌های فولادی با لباس‌های غواصی و می‌روند و کوسه‌ها را می‌بینند. بته افراد مسن یا معلولیت جسمی قادر به این کار بدن . . . . . .


بخر بخوانید:

کفیولید کفی و کفشی برای جلوگیری از زخم‌های طبی پا

افزایش ماندگاری گوجه فرنگی بدون استفاده از یخچال

ایجاد بستری بومی، امن و پذیرنده برای تحلیل علمی داده‌ها


کیاکی اضافه کرد: جداره «تراموای زیردریایی» پلی کربنات بوده و دارای شفافیت‌ عالی بوده و قادر است ضربات دیگری نیز داشته باشد.

اپژن پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در پاسخ به این سوال که «تراموای زیردریایی» را در حادثه ایمن جدا کرده است. بیان کرد: این ایده اگر محصول در برابر هر حادثه ایمن باشد و امکان ندارد شیشه ها بشکنند و اگر هم بشکنند برنامه لازم را برای آن داریم و در سریع ترین زمان افراد خارج می شوند، بدون اینکه به آنها کمک کنند و کارها را انجام دهند.

طراح و ایده‌پرداز «تراموای زیردریایی» که با حمایت از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رویداد عصر امید حضور دارد گفت: بازدید از «تراموای زیردریایی» برای بازدیدکنندگان ارزان‌قیمت است و برای رده‌های سنی متفاوتی برای بازدید نیست.

ی در پاسخ به این سوال که رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به نا گفت: در مواردی که همت کرده‌اند و روی طرح‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌کنند، مخعان بدون دغدغه اقتصادی می‌توانند روی اختراع متمر باشند.

ی پژوهشگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام توضیح داد:

طراح و ایده‌پرداز «تراموای زیردریایی» که با حمایت از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در رویداد عصر امید حضور دارد، تبیین کرد: باید بخش خصوصی و دولت برای حمایت از مخترعان همت بیشتری داشته باشند، افراد جوانی بودند و رفتند و رفتند. کارهای بزرگ ازجمله حضور در دفاع مقدس و مقابله با بحران انجام شد، در حالی که هیچ ادامشان پسر وزیر و ویل نبودند و

کیاکی نن کرد: مردم هم از همین کشور و نژاد هستند و باید به افراد اجازه دهند که عذر را تغییر دهند. اما متأسفانه برخی افراد به جوانان مطمئن نیستند. در برخی از وزارتخانه‌ها عنوان کردم که می‌توانم در زمینه اختراع دانش‌بنیان مرتبط با وزارتخانه کمک‌تان کنم و کسی که نپرسید چگونه می‌خو کرد.

به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، آثار، فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد و ایجاد کارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای ایجاد دانشجویان در زمینه‌های مختلف. در چهلمین سالگرد راهاندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ رر فناور و خلاق برنام.

رویداد ملی گام دوم (رویداد عصر امید) از ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام هشتم (ره) تهران و بخشی از فعالیت های ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، برگزار می شود. ، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و … ارائه می شود.

انتهای پیام / ۴۰۷۸/۴۰۶۲ /