عمومیبرترین های کسب و کار

وکیل طلاق توافقی در تهران

دفاتر موسسه های حقوقی و وکلا در زمینه دعاوی و اختلافات خانوادگی بطور کلی دعاوی در صلاحیت دادگاه های خانواده خدمات حقوقی زیر را توسط وکیل متخصص دعاوی خانوادگی مخصوصا انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران به مخاطبین و مراجعین گرامی ارائه می نماید.

برای اطلاع از جزئیات و شرایط جدید طلاق توافقی در تهران با موسسه حقوقی تماس بگیرید. مقاله نحوه انجام طلاق توافقی با وکالت یا حق طلاق را در سایت های مربوطه مطالعه کنید. برای اطلاع از ویژگی های وکیل خوب طلاق توافقی به سایت آترین نیوز مراجعه نمایید. برای مشاوره و مراجعه به وکیل متخصص طلاق توافقی با ما در تماس باشید.

حضانت بیشتر به معنای نظارت بر حفظ جسم و جان کودک است. فلذا در ماده ۱۱۷۳ قانون مدنی شامل تربیت و تعلیم و پرورش روحی و معنوی کودک نیز می شود. حضانت فرزند یک تکلیف قانونی است، توافقات خلاف آن از درجه اعتبار ساقط است امّا توافق زوجین در انتقال حضانت به یکدیگر، اشکالی ندارد. بنابراین در طلاق توافقی که همه چیز بنا بر توافق زوجین است، در مورد حضانت فرزندان خود نیز می توانند توافق نمایند.

در حالت معمول برای حضانت و نگهداری طفلی که پدر و مادر او جدا از یکدیگر زندگی می کنند، مادر تا سن ۷ سالگی اولویت دارد و پس از آن با پدر است. بعد از ۷ سالگی در صورت حدوث اختلاف، حضانت فرزند با رعایت مصلحت کودک به تشخیص دادگاه می باشد (تبصره ماده ۱۱۶۹). از این تبصره نتیجه می گیریم که بعد از هفت سالگی در صورت نداشتن اختلاف، پدر و مادر خود می توانند در این زمینه توافق نمایند. ازآنجایی که موضوع بحث ما طلاق توافقی می باشد؛ در صورتی که زوجه درازای بخشش مالی مثل مهریه، حق حضانت را با موافقت زوج کسب نماید، این توافق تابع ماده ۱۰ قانون مدنی لازم الاتباع و غیرقابل رجوع است.

به عبارت دیگر ثابت نماید که مرد شرایط ضمن عقد را رعایت نکرده و زن در شرایط سختی برای ادامه زندگی به سر می برد و ادامه این شرایط برای مادر و نوزاد خطر دارد. در این نوع طلاق شرایط حضانت فرزند و سایر موارد توسط قانون گذار اعمال می شود. در این حالت زوج باید نفقه تعیین شده برای زن را تا پایان دوران بارداری بپردازد. نرگس ….. نام پدر : میثم به نشانی : تهران.خیابان دولت … محمد … نام پدر : مالک به نشانی : تهران.خیابان دولت

حتی نیاز به حضور شما هم نیست. اما از آنجا که متن وکالتنامه بسیار مهم است حتما تحت نظر یک وکیل طلاق توافقی این کار را انجام دهید. برای مشاوره حضوری با وکیل دادگستری در زمینه طلاق توافقی و تنظیم وکالتنامه با دفتر وکالت ما تماس بگیرید. ۱۱- چگونه می توانم از سابقه ازدواج یا دلیل صدور شناسنامه المثنی همسرم مطلع شوم ؟ راه حل ثابت و مشخصی برای اطلاع از سابقه ازدواج افراد وجود ندارد اما ممکن است بتوانید با مراجعه به اداره ثبت احوال جواب سوال و ابهام خود را از کارمندان اداره به طور غیر رسمی بگیرید.

باعرض سلام میخواستم بدانم چگونه می شود فهمید که آیا طلاقی به اسم بنده در اداره ثبت به ثبت رسیده است ؟ برای اطلاع از ثبت احتمالی طلاق حضورا به یک دفترخانه طلاق یا اداره ثبت احوال مراجعه نمائید. راه طرف شده ای برای اطلاع از ثبت طلاق وجود ندارد ولی همانطور که گفته شد از طریق مراجعه به ثبت احوال یا دادگاه خانواده یا یک دفترخانه طلاق میتوان به طور نسبی نسبت به این قضیه اطمینان حاصل نمائید.

با ثبت دادخواست در این دفاتر و صدور ابلاغیه توسط دادگاه، زوجین باید در مدت مشخص شده در ابلاغیه در دادگاه حضور پیدا کنند. جهت تسهیل این مراحل؛ حضور یک وکیل مجرب به شدت کمک کننده است و حتی می توانید ثبت دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک، حضور در دادگاه و حتی دفتر طلاق را به وکلای خبره بسپارید. زمانی که زوجین در سامانه تصمیم ثبت نام می کنند؛

همراه با تعیین زمان مراجعه، یک کد رهگیری نیز به آن ها داده می شود. سپس با مراجعه به مراکز غربالگری، زوجین باید فرم سؤالات را تکمیل کنند و پس از اصرار زوجین به طلاق توافقی به مراکز مشاوره خانواده (مشاوره اجباری) ارجاع داده می شوند. برای اطلاع از هزینه مشاوره و مشاوره حقوقی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید. حداقل چند جلسه مشاوره نیاز است و چقدر زمان می برد؟

وکلای معروف و مشهور ایران : سهیلا عرشی، احمد قنبرپور، امیر محمد مظفریان، اکبر بشیری، انوشیروان کریمی، مجید افروز،

فرزانه آذربیک، فرزاد قدس

وکلای معروف و مشهور دنیا : Jose Baez، William Lerach، Wichai Thongtang، Richard Scruggs، Bill Neukom