چرا تلگرام تماس نمیگیره + آموزش رفع خطا

در صورتی که در خصوص رفع مشکل تماس تصویری تلگرام سوالی دارید و در صورتی که از کاربران پیام رسان محبوب تلگرام هستید ، شاید با خبر خوش این روز های فعالان آی تی که امکان تماس تصویری تلگرام می باشد مواجه شده باشید. عجیب است که تلگرام بر خلاف سنت دیرینه خود که احترام به سلیقه مخاطبان خود بوده با تاخیر زیادی قصد انتشار این قابلیت را دارد ، ولی انتظار ها به پایان و این قابلیت در نسخه جدید تلگرام عرضه خواهد شد. محبوبیت تلگرام در دنیا روز افزون بوده و در ایران نیز علی رغم محدودیت هایی که برای این پیام رسان ایجاد شد ، ولی همچنان یکی از محبوب ترین ها باقی مانده است چرا که برخی از قابلیت های آن در پیام رسان های مشابه دیگر وجود ندارد. پیش بینی می شود قابلیت تماس تصویری تلگرام با توجه به محبوبیت این پیام رسان با استقبال مخاطبان ایرانی نیز روبرو شود. هر قابلیت جدیدی که به وجود می آید با خود مشکلاتی را نیز به همراه دارد. با آشنایی با انواع خطای تماس تصویری تلگرام می توانید این مشکلات را برطرف و با لذت بیشتری از آن استفاده نمایید.

برای تبلیغات تلگرام لطفا کلیک کنید.در مقاله امروز قصد داریم شما را با انواع مشکل تماس تصویری تلگرام و راه حل آن ها آشنا نماییم. در مقاله  به تفصیل در خصوص این ویژگی جدید تلگرام صحبت کردیم و پیشنهاد می کنیم قبل از مطالعه این مقاله آن را حتما مطالعه نمایید. ابتدا به انواع مشکلات در تماس تصویری تلگرام آشنا خواهیم شد و در پایان با نحوه رفع مشکلات آن آشنا خواهیم شد. همانطور که گفته شد هر قابلیت جدید مشکلات جدیدی را نیز به همراه دارد که در ذیل می توانید مقالاتی در خصوص رفع مشکلات قابلیت های جدید شبکه های اجتماعی مشاهده نمایید. با مطالعه مقاله امروز هیواتک نیز با ما همراه باشید تا شما را با نحوه رفع مشکل تماس تصویری تلگرام آشنا نماییم.

برای تبلیغات اینستاگرام لطفا کلیک کنید.همانطور که در مقدمه ذکر کردیم به تازگی کارشناسان حوزه فناوری آی تی می‌ گویند، سورس کدهای نسخه iOS تلگرام نشان می‌دهد امکان تماس تصویری به ‌زودی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود. این خبر هنوز به شکل رسمی از سوی مالکان این اپلیکیشن اعلام نشده است ، ولی مشخص است که این زیرساخت های این قابلیت در حال شکل گیری و در نسخه جدید این اپلیکیشن پیام رسان قرار خواهد گرفت. یکی از دلایل مهم تن دادن به این خواسته دیرین مشترکان این پیام رسان قطعا شیوع ویروس کروناست ، این که بتوان بدون خارج شدن از منزل و حفظ فاصله گذاری اجتماعی با بستگان و خانواده و دوستان دیدار کرد در این شرایط جدید جهان یک امکان فوق العاده خواهد بود. اما در این قسمت با مشکل تماس تصویری تلگرام برای شما در هنگام استفاده از این قابلیت آشنا خواهیم شد که عبارتند از :

– همانطور که می دانید استفاده از تلگرام در ایران تنها با فیلترشکن قابل استفاده است بنابراین انتظار نداشته باشید بتوانید بدون آن تلگرام را حتی اجرا کنید.

– در صورتی که با اجرای تلگرام گزینه موجود تماس تصویری تلگرام در صفحه چت قرار نداشت ، یعنی نسخه تلگرام شما آپدیت به آخرین نسخه نشده است.

– مانند همیشه کش برنامه ها ممکن است مشکل ساز شود. همه نرم افزارها دارای یک حافظه نهان یا کش می باشند، در صورتی که این حافظه پر شده باشد و پردازنده گوشی شما نیز ضعیف باشد این امر ممکن است باعث هنگ کردن تلگرام و عدم امکان تماس تصویری تلگرام شده باشد.

– کند بودن اینترنت گوشی نیز در هنگام تماس تصویری ممکن است برای شما ایجاد مشکل نماید ، چرا که در اکثر مواقع سرعت آپلود از دانلود کمتر بوده و تماس تصویری نیز علاوه بر دانلود ، شامل آپلود نیز می باشد.

 رفع مشکل تماس تصویری تلگرام

حال که با انواع خطای تماس تصویری تلگرام و دلایل ایجاد آن ها در هنگام استفاده از این قابلیت جدید تلگرام آشنا شدیم ، لازم است با  نحوه رفع مشکل تماس تصویری تلگرام آشنا شویم که عبارتند از :

– رفع مشکل تماس تصویری تلگرام با به روز رسانی تلگرام به آخرین نسخه :

در صورتی که با اجرای تلگرام گزینه موجود در صفحه چت تلگرام که به شکل دوربین می باشد و در قسمت بالای چت ها قرار گرفته را مشاهده نمی کنید ، یعنی نسخه تلگرام شما آپدیت به آخرین نسخه نشده است و لازم است نسخه آخر تلگرام را نصب نمایید.

– رفع مشکل تماس تصویری تلگرام با پاک کردن حافظه کش تلگرام :

برای پاک کردن کش تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید :

– تلگرام خود را باز کنید و روی منوی تلگرام ( آیکون سه خط در بالا سمت راست صفحه ) تپ کنید .
– از منوی باز شده وارد قسمت تنظیمات تلگرام خود ( Settings ) شوید و بر روی Data and Storage تپ کنید .
– در این مرحله Storage usage را انتخاب کرده و سپس روی Clear Cache تپ کنید .
به این ترتیب حافظه تلگرام در اندروید شما پاک می شود . برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله را به شما پیشنهاد می نماییم.

– رفع مشکل تماس تصویری تلگرام استفاده از اینترنت با سرعت بالا :

کند بودن اینترنت گوشی نیز به خصوص در هنگام تماس تصویری تلگرام ، ممکن است برای شما ایجاد مشکل نماید بنابراین لازم است حتما با اینترنت دیگری با سرعت بالاتر مشکل خود را برطرف نمایید. به طور مثال اگر از اینترنت ADSL استفاده می کنید ، اینترنت دیتای گوشی را امتحان کنید. در صورتی که از اینترنت گوشی استفاده می کنید می توانید با مطالعه مقاله سرعت اینترنت گوشی خود را بالا ببرید.

پیش بینی می شود با فعال سازی تماس تصویری تلگرام ، این قابلیت نسبت به اپلیکیشن های مشابه دارای امکانات بیشتری باشد تا بتواند مخاطبین بیشتری را جذب کرده و این پیام رسان را محبوب تر از قبل نماید. پس گوش به زنگ آپدیت جدید تلگرام باشید و از این قابلیت جدید بهره ببرید. در پایان این مقاله به استحضار می رساند با توجه به جدید بودن این قابلیت ممکن است اشکالات دیگری نیز در اجرای آن مشاهده نمایید که می توانید آن ها را با ما در میان گذاشته تا شما را با نحوه رفع مشکل تماس تصویری تلگرام آشنا نماییم.

منبع : drtelegram.com

 

 

 

خروج از نسخه موبایل