اقتصادی

کارخانه‌های استان تهران در ایام کرونا با حضور پررنگ بسیج حتی یک روز هم تعطیل نشد

سرخط نیوز / تهران سئارمان بسیج گارگران و کارخانجات استان تهران با اشاره به نقش های مختلف بسیج گفت:

سرهنگ مهدی علمدار عصر شنبه 10 اردیبهشت ماه در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران و خانواده شهدا و کارگران نمونه بسیج استان تهران در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج کارگری به همه کارگران و شاگردان کارآفرینان استان تهران اظهار کرد: 5 تا 11 اردیبهشت به هفته کارگر اختصاص یافته و در این هفته، مدیران و بسیجیان از نمونه کارخانجات و همه دست اندرکاران که به نوعی کمک می‌کنند که هم تولید و هم مشکلات و مسائل کارگری پیگیری شود، تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به این که در هفته کارگری 150 عنوان برنامه پیش بینی شده است، گفت: از بین این برنامه ها برنامه هایی مانند تجلیل از خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، معرفی شهید شاخص کارمند در سال 1101 و امروز که همایش تجلیل هستند. آفارآفرینان و مدیران و خانواده شهدا و کارگران نمونه بسیج را داشتیم.

کارخانه‌های بسیج فرماندهان استان تهران با بیان این‌که بسیج همیشه دارای نقش‌هایی است که بوده‌اند، اضافه می‌شود: بسیج صرف نظر از فعالیت‌ها در انقلاب و قبل از آن در آن موضوع، کارخانه‌ها نیز نقش‌هایی را انجام دادند. . . . . .

علمدار تاکید کرد: گروه‌های جهادی در حوزه نقش‌آفرینی‌های بسیاری انجام دادند، در زمینه گندزدایی از شهرک‌های صنعتی که در مجموعه بسیج کارگری انجام شد و یکی دیگر از عوامل مهمی بود که حتی رسانه‌ها هم کمتر به آن پرداختند این بود که با وجود همه تعریف‌های خاص. . . . . .

. . . . .

انتهای پیام