کالابرگ الکترونیکی راهکار اساسی برای افزایش قدرت خرید مردم

سرخط نیوز/گیلان اثائيس تجراد و منزلت سمت گفت: يكي از ساعدها در دعادن قدرت خريد مدرون و تعريف تورم، تفريح كلابرگ است.

عليرضا شاه ميرزائي امروز در اين راستا با فيكلين انفي و برازينة جيلان گفت: إزائرة هاي تحميلة منزارت سمت براقة علم رازلة بازار هم آنت بائد بازار را نيز كند كند.

وی با بیان اینکه پروژه زنجیره تامین مالی یکی از برنامه های وزارت صمت است، گفت: پروژه زنجیره تامین مالی به این معناست که حمایت ها از صدا و سیما و خرده فروشی نیز ادامه یابد.

شاه میرزایی مشکل نقدینگی را مهمترین مشکل تورم عنوان کرد و گفت: وقتی سالانه 30 تا 40 درصد به نقدینگی اضافه می شود اما زیان مالی در دارایی ها ایجاد می شود، مشکلات زیادی در حوزه مالی و اقتصادی تولید ایجاد می کند. واحدهای صنعتی کند، قیمت همه کالاها با کاهش ارزش ریال مشخص می شود، بنابراین کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی باعث کاهش تولید می شود و این بسیار خطرناک است.

وی با تاکید بر اینکه مقوله ها همواره با اعتراض مردم ناشی از گرانی ها مظلوم واقع می شوند، خاطرنشان کرد: دستگاه کارتخوان فروشگاهی سرتاسری نیست، قاچاق، گران فروشی و احتکار مافیایی و … باید اصولی را بررسی کنیم. ، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

دستیار وزیر بازرگانی و خدمات صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر به مدیریت زنجیره مالی، مدیریت مالی و دستگاه کارتخوان به عنوان دستگاهی برای ثبت نام و خرید کالا نگاه کنیم، دغدغه کمتری خواهیم داشت.

وی افزود: وزارت صمت تاکنون توانسته 800 هزار کالا را ثبت کند و تعداد کدهای رهگیری در تولید به 8 میلیارد رسیده است.

شاه میرزایی مهم ترین پروژه دولت را در سطح سوم خواند و گفت: برای کورتم تورم باید تامین مینی را تودین را تامین کند. குத்து துக்கு க்குக்கு க்குக்க்

دستیار وزیر بازرگانی و خدمات گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم، تعریف کاتالوگ الکترونیکی در شورا بود و این راهبرد در حوزه هایی غیر از کالاهای اساسی مانند حوزه خدمات نیز مورد استفاده قرار گرفت. و تامین قطعات یدکی و لوازم جانبی هم باید کمه شود.

وی با تاکید بر اینکه جریان نقدینگی باید به سمت زنجیره تولید و توزیع حرکت کند، گفت: مشکل تورم همیشه به مقوله ها برنمی گردد، بلکه باید پدیده معامله گری را از بین ببریم، بنابراین به هر دسته تا سقف اعتبار داده می شود. 5 میلیارد ریال.» تورم زایی نباکی داشت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل