اقتصادی

کوچ معامله‌کنندگان اینترنتی خودرو به پارکینگ‌ها/ دلالی خودروهای قرعه‌کشی‌شده

اینجا مرکز خرید و فروش خودرو است. جمعه های هر کودری و بروست های کردی در کاری نانوشته هم اینگ کرد هم ایند تا نیاز به کے دارد. اکثر خودروها دست دوم هستند. گفت و گوی کوتاهی با فروشندگان لازم است تا مشخص شود اکثر آنها همان غرفه دارانی هستند که نتوانسته اند در طول هفته میانجیگری کنند. مثل جمعه‌بازار خودرو آخرین تیر ترکش این‌هاست تا عقب‌ماندگی اندری خود را جبران کند.

در آن بین عده‌های هم در بازار حوزر دراند که بازاری‌ها به آن‌ها «فروشنده بروشندی» می‌گویند. به محض عبور خریداران از گروه اول، این گروه با استقبال ویژه ای در مراکز خرید و فروش مواجه می شوند. دور خدور ان‌ها حداقل دو سه نفر ایستاده‌اند.

اگرچه دلال ها معمولا قیمت های بالاتر از حد معمول را برای خودروهای خود در نظر می گیرند، اما این روزها بهتر از هر گروهی از رکود بازار خبر دارند و اولین خریدار واقعی را هدف قرار داده اند. حتی نرمتر از قبل عمل می کنند و به دو سه میلیون سود کمتر بسنده می کنند.

هوزر در خرید و فروش خرید و فروش خرید می دهد می دهد می دهد می دهد می دهد می دهد می دهد می دهد می دهد می دهد. کسانی که تا دیروز در سایت هایی مانند دیوار و باما به دنبال خودرو می گشتند، در سه هفته اخیر به پارکینگ کوچ کرده اند. موضوعی که باعث شد عده ای فضا را به سمتی ببرند که شلوغی پارکینگ نسبت به هفته های آخر تابستان از آن به رونق تعبیر می کنند. اما آیا واقعاً بازار خودورو وارد دوره راونق شده است؟

باد وزید

نگاهی به پارکینگ خودروها نشان می دهد که بازار خودرو همچنان در رکود به سر می برد. اگرچه پارکینگ نسبت به هفته های گذشته شلوغ تر است، اما اصلا معامله ای انجام نشده است. اکنون خودروسازان دیگر نمی توانند با خودروهایی که تقاضای صفر را برآورده می کنند وارد بازار شوند و خودروهای دست دوم نمی خرند. سرنوشت واردات خودرو نیز به همین شکل است.

دلالان خودر اگرچه تلاش می کنند بازار خودرو را برای جامعه رونق بخشند، اما به تداوم رکود نیز اذعان دارند و می گویند تقریبا خرید و فروش وجود ندارد. یکی از آنها می گوید: «ходрохаий ках хурдим рой дастман бад керде эст.».

البته این توافق جدید نیست و از سال گذشته شاهد آن بوده ایم. حتی در تابستان هم پیک فروش خودرو به بازار نرسید.

اکنون حتی سایر بازارها سیگنال های مثبتی به بازار نمی دهند. در بازار عرز کودر بازار آرز بازر کوک بازر کے بازر برک و با بازر کے بازر کریز در کے کے بازر کے بازار کودر شد. با افزایش قیمت دلار، قیمت خودرو مجددا افزایش یافت به طوری که تصادف خودرو جای خود را به تصادف داد.

فيكان بازار خودر ميگوند اگرچه در هفته هاي اخير قيمت خودرو افزايش يافته است، اما سطح معاملات همچنان پايين است و در صورت معامله داخلي است نه خارجي.

دلالی خودروهای کشیده شده

روز گذشته بیشتر خودروهایی در بازار دیده شد که در حال تولید هستند. به نظر می رسد رکود در بازار خودروهای خارجی جدی تر است. فقط ماشین های چینی بودند که ماشین نمی فروختند.

به نظر می رسد صاحبان خودروهای وارداتی بیش از هر گروه دیگری منتظر تصمیم گیری مجدد هستند. خودروهایی که در فضای داخلی گران هستند در معرض دید نیستند.

از جمله این خودروها می توان به پراید، تیبا، پژو پارس، پژو 206 و پژو 405 اشاره کرد که بیش از سایر محصولات برای فروش به پارکینگ چیتگر آورده شد و اکثر خریداران حاضر در پارکینگ تمایل به خرید این خودروها داشتند.

به نظر می‌رسد ۲۰۶ و تفاوت قیمتی که نسبت به سایر تولیدات نسبت به قیمت کارخانه دارند، برای فروشندگان جذاب‌ترند. به عنوان بخشی از خودروهای ارائه شده، خودروهایی هستند که از قرعه کشی خارج شده اند. در هلی که بود بنبستها بنبسته دلالان اما به جدید و بروسودی برای دالی سدهند.

معاملات مربی به صورت آنلاین

مسئولان حاضر در پارکینگ چتگر می گویند نسبت به دو هفته گذشته افزایش نسبی فروش خودرو داشته است.

آن جزئیات توسط تجارت نیوز خرید و فروش شد و همین بس که برخی از خودروهای داخلی از ابتدای پاییز به بازار بازگشتند. احتمالا فروشندگان این دسته از خودروها از افزایش قیمت خودروها ناامید شده اند. به نظر می رسد منظور آنها همان اتومبیل هایی است که بیشتر از سایر محصولات در پارکینگ دیده می شوند.

اما دلیل این افزایش تعداد افراد در پارکینگ متفاوت است. این افراد می‌گویند به دلیل قطعی اینترنت در دو هفته گذشته، کانال‌های تجاری و سایت‌هایی که به صورت آنلاین معامله می‌کنند دچار اختلال شده‌اند و به همین دلیل تاجران به پارکینگ‌ها و نمایشگاه‌ها رفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

220 256