اقتصادی

یارانه تیرماه امشب واریز می‌شود

هازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه تیرماه در ساعت ۲۴ امروز خبر داد.

به گزارش سرخط نیوز، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد که یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله ۱۳۷ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مطابق معمول با حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ روز روز دوشنبه ۲۰ تیرماه قابل برداشت است. .

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزوه دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به‌ازای هر نفر و در تصویری که جزوه‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنها واریز می‌شود.

گفتنی است که این سرپرستان خان پیش از این نسبت به دریافت قرض الحسنه 10 میلیون ریال قرونا اقدام کرده اند، اقس��

واریز یارانه حس باب سرپرستان ارائه بازبینی به دهک‌بندی

ضمناً به اطلاع رسانی در این مرحله، برخی از سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، در بازبینی انجام شده توسط جزوه وزارت بهداشت. اول تا نهم قرار گیرند، رارانه تیرماه را مطابق دهک‌بندی اعلام خواهند کرد.

همچنین درخواست‌ان باز دهکبندی اعلام شده یا افرادی که یارانه آنها از اردیبهشت ماه ۰۱ قطع شده است، می‌توان جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcl.gov.ir مراجعه کرد. کرده یا با گویای تا سماس تلفن دریافت کنید.

ثبت‌نام از بیمارانی که از دریافت یارانه نقدی ما مانده‌اند یا دریافت جدید یارانه نیز همچنان ادامه دار هستند. این افراد می‌توانند با مراجعه به رارنمای پنجره ملی خدمات هوشمند به آدرس https://my.gov.ir نسبت به آنام خانوار خود اقدام کنند. برای ثبت نام در این سامانه، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوارمتقاضی جدید یا جامانده از یارانه، نیاز است. تمام عشق می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت یارانه خانوار، دستوری # مد ملی * ۴۳۸۵۷ * ۴ * ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ها م

انتهای پیام