علمی و پزشکی

۶ خواب رایج و معنای آنها/ رویای مرگ چه معنایی دارد؟

به گزارش خبرگزاری سرخط نیوززیگموند فروید، رووانکائو معروف، рояха ра “جاده سلطان نشین«به ناخودآغاه توصيف كرد و بريد كرد كه ب استودة با استودة با استودة برويها علي روي رويها، مي غيموسه هاي داشها و ناخودآغاه را كه به روانجوري ميشند.

بیشتر بخوانید:

دیدن تصاویر فوق العاده از نمایشگاه Gamescom 2022

İlan Mask باست فیلترنج را برچید!

تجزیه و تحلیل نمادهای رویا و ارتباط دادن معانی آنها با آنها در فرهنگ عمومی منبع سرگرمی و تأمل است. آیا رویاهای او معنی دارد؟ آیا می دانید چه می خواهید و چه می خواهید؟

محققان کشف کردند که شش رویا رایج شامل مورد حمله قرار گرفتن یا دنبال کردن، دیر رسیدن، مردن، زمین خوردن، پرواز کردن و رفتن به مدرسه است.

خواب سقوط به چه معناست؟

رویاها بسیار رایج هستند. در حالی که یک افسانه رایج وجود دارد که می گوید اگر در رویاهای خود زمین بخورید در زندگی خواهید مرد، که درست نیست. در ادامه این گزارش به این موضوع می پردازیم که واقعا وقتی رویا می افتد چه معنایی دارد؟

افتادن در خواب نشانه آن است که چیزی در زندگی خوب پیش نمی رود. ممکن است نشان دهنده این باشد که مثلاً باید انتخاب خود را تجدید کنید یا در برخی تصمیمات مسیر جدیدی را در نظر بگیرید.

راسل غرانت نویسنده کتاب «فرهنگ رویای موسور» می گوید: این نماد ترس در زندگی واقعی است. شاید در کار یا زندگی خود شکست خورده اید.

و او اضافه می کند که زمین خوردن اغلب به معنای نیاز به رها کردن بیشتر خود و لذت بردن بیشتر از زندگی است.

6 رویاهای رایج و معانی آنها

رویای برهنه شدن در ملاء عام

پینی پاریس، نویسنده کتاب «فرهینگ دیکشنری خواب برای آدم» معتقد است که دیدن برهنگی عمومی ممکن است نشان دهنده این باشد که احساس می کنید دروغگو هستید یا از آشکار کردن عیب ها و کاستی های خود می ترسید.

منظور از موارد زیر چیست؟

رویاهایی که توسط یک مهاجم شناخته شده یا ناشناس دنبال می شوند می توانند ترسناک باشند.

مترجمان رویاها اغلب پیشنهاد می کنند که چنین رویاهایی به این معنی است که شما سعی می کنید از چیزی در زندگی روزمره خود اجتناب کنید. تونی کریسپ نویسنده «فرهان کلکت رویا» بر این باور آست که در شوب مسک است نیشت دهینی به فراس از ترس ها از داشهای شما.

تعبیر دندان دادن در خواب چیست؟

پنی پیرس، نویسنده «فرهان کلکت رویایی برای آدمک ها» بر آیین باور است که از دست دادن دانشان‌ها در شوب، تفسیرهای مختلفی دارد. ممکن است به این معنی باشد که شما نگران جذابیت یا ظاهر خود هستید. همچنین، ممکن است نشان دهنده این باشد که شما در مورد توانایی خود در برقراری ارتباط نگران هستید، یا نگران هستید که ممکن است چیزی شرم آور گفته باشید.

רויאי מרג נשין چیست؟

مرگ یکی از موضوعات رایج رویاها است که می تواند به ویژه نگران کننده باشد. گاهی اوقات خواب یکی از عزیزانشان را می بینند یا حتی خودشان می میرند. تعبیر خواب های رایج نشان می دهد که چنین رویاهایی نشان دهنده اضطراب در مورد تغییر یا ترس از ناشناخته است.

لوری لونبرگ در کتاب “رویا” بر این باور استوار است که تغییر می تواند مانند مرگ ترسناک باشد، زیرا – همچنین مانند مرگ – نمی دانیم تغییر “در آن طرف” چیست، زیرا ذهن بیننده تغییر را مساوی می کند. مرگ.

227