10 نکته ای که در مورد خرید ماشین در مزایده نمی دانستید!

در سرتاسر جهان می توانید مزایده های نمایندگی خودرو را بیابید که برای عموم آزاد است. این بدان معنی است که خرید یک ماشین در مزایده تقریباً یک گزینه برای همه است، حتی اگر گواهینامه رانندگی نداشته باشید. اگر علاقه مند به خرید خودرو با قیمت عمده هستید، راهنمای مزایده خودرو ما را بررسی کنید تا از نحوه خرید خودروی خود به عنوان نمایندگی مطلع شوید.

مزایده خودرو فقط برای فروشندگان

مزایده فروشنده برای دارندگان مجوز دولتی آزاد است. در صورت تمایل می توانید مجوز فروش دریافت کنید، اما این روند طولانی و دشوار است. هر ایالت الزاماتی برای مجوز برای فروش خودرو دارد و معمولاً برای دریافت مجوز باید هر سال یک مجوز خریداری کنید.

خرید، اصلاح و فروش مجدد خودروهای خریداری شده در مزایده ها از فروشندگان خودرو می تواند سود منظمی برای شما به همراه داشته باشد. اما اگر می خواهید برای خود ماشین بخرید، بهتر است به جای آن از مزایده هایی خرید کنید که برای عموم آزاد است.

مزایده خودرو برای عموم آزاد است

Popular Mechanics  گزارش می دهد که دو دسته اصلی از مزایده های خودرو برای عموم آزاد است، مزایده های دولتی خودرو و مزایده های عمومی خودرو:

مزایده دولتی یا پلیس: این مزایده شامل وسایل نقلیه شهری و شهرستانی مانند اتوبوس، رزمناو پلیس، کامیون و غیره می شود. در این مزایده خودروهای توقیف شده به دلیل تخلفات و جرایم راهنمایی و رانندگی نیز به فروش می رسد. Popular Mechanics هشدار می دهد که شما با رقابت ویژه ای از سوی فروشندگان خودروهای دست دوم، شرکت های تاکسیرانی، صادرکنندگان و سایر افرادی که مکانیک را به خوبی می شناسند و ارزش خودروهای موجود در بلوک را درک می کنند، مواجه خواهید بود.

مزایده های عمومی خودرو: این مزایده ها می تواند شامل خودروهای توقیف شده، فروش عمده خودرو، فروش مواد مخدر، فروش بشکه و گاهی اوقات خودروهای اسپرت و SUV های سطح بالا باشد. کیفیت و قابلیت اطمینان موجودی از مزایده به مزایده دیگر متفاوت است، بنابراین برای انجام تکالیف خود آماده باشید. از آنجایی که این مزایده ها پس از رکود رایج شد، رقابت برای بهترین معاملات بسیار شدید است. در واقع، اگر مراقب باشید که بیش از حد پرداخت نکنید، ممکن است بیشتر از ارزش بازار بپردازید.

اگر پیشنهاد شما برنده شد، به پول نقد یا اعتبار تایید شده نیاز دارید. اگر قصد دارید با وامی که قبلاً از بانک خود دارید پرداخت کنید، آماده باشید که پس از برنده شدن در مناقصه، پیش پرداخت خود را پوشش دهید. از قبل دریابید که کدام کارت های اعتباری برای این منظور پذیرفته می شوند. همچنین مالیات، عنوان و هزینه ثبت نام نیز وجود دارد. اگر هزینه خرید خودروی خود را تامین می کنید، احتمالاً به بیمه برخورد یا برخورد نیاز دارید که توسط آژانس اعتباری ارائه می شود. بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که با یک نماینده مستقل Trusted Choicereg مشورت کنید تا به شما کمک کند قبل از خرید، قیمت بیمه خودرو را پیدا کنید. صحبت. کارگزاران مستقل با چندین شرکت بیمه کار می کنند و می توانند معاملات را به صورت رایگان برای شما مقایسه کنند.

همه چیز روشن است اتومبیل ها اغلب در مزایده ها لمس، تقویت و صیقل می شوند یک ماشین محکم را تضمین نمی کند همیشه تاریخچه خودرو را بررسی کنید و ببینید آیا VIN ها در داشبورد، درها و سایر نقاط شناسایی مطابقت دارند یا خیر.

فروشندگان می توانند مشکلات را پنهان کنند. ماسک ها و غشاهای مختلفی وجود دارد که موتور آسیب دیده را تمیز و سالم نگه می دارد. اگر ترفندهایی را که فروشندگان می توانند برای پوشاندن مشکلات استفاده کنند، نمی دانید، دوستی که شما را می شناسد یا یک نمایندگی خودرو را همراهی کنید. در مزایده عمومی هیچ ضمانت و ضمانت نامه ای وجود ندارد.

به طور کلی بانک ها بهترین سهام را با بهترین قیمت ها دارند. ادموندز پیشنهاد می‌کند که اینها وسایل نقلیه‌ای هستند که باید در مزایده‌های عمومی به دنبال آنها باشید. اینها معمولاً اتومبیل‌ها و کامیون‌های بازپس‌گرفته‌شده‌ای هستند که وام‌دهنده فقط می‌خواهد آن‌ها را به قیمت منصفانه بفروشد تا زیان آنها را جبران کند. مطمئن شوید که ماشین به خوبی نگهداری می شود و فضای داخلی آن مرتب است، زیرا این مناطق اغلب مناطق مشکل ساز برای اتومبیل های نمایشی هستند.

مراقب فروشندگان خودروهای دست دوم در مزایده باشید. اکثر فروشندگان خودروهای دست دوم ترجیح می دهند به مصرف کنندگان، سایر فروشندگان و مزایده های فروشنده بفروشند. اگر ماشین برای فروش خیلی دور باشد، آنها به مزایده عمومی مراجعه می کنند. برای پیشنهادات فروشنده خودروهای دست دوم در مزایده های عمومی به رتبه های دوم، سوم و چهارم نگاه کنید. ممکن است چیزها آنطور که به نظر می رسند نباشند.

دیوونه میشه استیو لانگ، مزایده دار سابق، آن را «سرمایه داری در خالص ترین شکل خود» می نامد. مزایده خودرو سریع و بسیار شدید است. شما فقط برای تصمیم گیری عجله دارید و تحت فشار هستید، بنابراین آماده باشید که اگر در مورد وسیله نقلیه مطمئن نیستید، به خود بگویید سرعت خود را کم کنید. بهتر است دور شوید و یک روز دیگر بخرید تا اینکه کلنی بخرید که نمی توانید بفروشید.

قبل از شروع پیشنهاد خود را محدود کنید و به آن پایبند باشید. پل دوچن به Car and Driver نوشت: “قیمت را بگیرید و زیاده روی نکنید. به بار نروید. با دوست دختر یا دوست دانشگاهی جدید خود بروید.” نه ذره ای غرور

ماشین‌ها به ترتیبی که به آنها اختصاص داده شده نشان داده می‌شوند، بنابراین زودتر به آنجا بروید و ببینید مورد علاقه‌تان چه زمانی در بلوک است. وقتی وارد سیستم می شوید، معمولاً می توانید یک کپی از لیست نمایش دریافت کنید. اگر دیر رسیدید، ممکن است نتوانید ماشینی را که می خواهید در مزایده بخرید بررسی کنید.

اگر در خارج از کشور یا خارج از خانه خرید می کنید، فضایی را در بودجه خود برای حمل و نقل بگذارید. آخرین چیزی که شما نیاز دارید، یک سفر متقابل کشور در یک وسیله نقلیه اثبات نشده است که در جایی دورافتاده و گران قیمت خراب می شود.

آیا مکان مناسبی برای خرید مزایده خودرو است؟

این کاملاً به دانش ماشین شما، تمایل شما به تحقیق و شانس شما بستگی دارد. استیو لانگ، مسئول مزایده ی می گوید: «از یک فولکس واگن 200 دلاری تا یک فراری 200000 دلاری، من شخصاً صدها هزار معامله را دیده ام که برای خوشبختی آینده یک طرف یا درد طولانی مدت طرف دیگر بسته شده است.

با آمادگی مناسب و نگاهی فهیم می توانید بهترین زندگی خود را به خانه بیاورید. به خاطر داشته باشید که با افزایش روزافزون معاملات در مزایده های عمومی خودرو، لیموهای زیادی پنهان شده است. بنابراین، مطمئن شوید که یک بیمه نامه خودرو مقرون به صرفه دارید.

خروج از نسخه موبایل