4 منطقه فوق العاده جذاب و لاکچری در کردان برای خرید ویلا

کردان کرج یکی از مناطق نزدیک به تهران میباشد که امروزه تعداد بیشماری برای سرمایه گذاری به آن رجوع کرده اند. خرید ویلا در کردان به دلیل آب و هوای مطلوب ، زمین مناسب برای ساخت و ساز و نکته بسیار مهم آن ، امکانات رفاهی کامل افزایش یافته و روز به روز در حال پیشرفت میباشد. اگر شما به دنبال منطقه یا شهرکی مناسب و بدور از ترافیک چندین ساعته هستید ، در ادامه با زاویلا همراه باشید تا شمارا با 4 منطقه زیبا و ارامش بخش در نزدیک تهران آشنا کنیم.

کردان کرج کجاست؟

در ابتدا باید باید با کردان آشنا شوید. کردان در 20 کیلومتری کرج واقع شده . فاصله کردان تا تهران حدود یک ساعت و نیم است که این فاصله نسبت به شمال کشور و ترافیک سنگین آن به شدت قابل توجه است. کردان کرج همانند یک شهر بزرگ میباشد که در خود مناطق ، شهرک ، محله و روستاهای زیادی جای داده . میخواهیم بهترین مناطق کردان را به شما معرفی کنیم تا در صورت پسندیدن و مورد قبول بودن ، برای خرید ویلا اقدام نمایید یا حتی در آخر هفته های خود ویلایی در آنجا اجاره کنید تا روز یا روزهای خوبی را کنار خوانواده و دوستان سپری کنید.

آشنایی با سهیلیه کرج (سهیلیه کردان)

اولین و معروف ترین منطقه کردان، سهیلیه است که هروزه تعداد زیادی بازدید کننده دارد. شاید در نگاه اول تعجب کنید که چرا اسم این منطقه سهیلیه کرج است اما در کردان واقع شده. تمامی مناطق کردان به دلیل نزدیکی به کرج پسوند کرج به خود اختصاص داده اند. سهیلیه همانند کردان آب و هوایی بینظیر و بکر دارد و وجود رودخانه ای که از بین این مناطق عبور میکند باعث دلپذیر تر شدن هوای سهیلیه شده است.  خرید ویلا در سهیلیه نسبت به کردان کمی ارزان قیمت تر است اما سهیلیه یک محله نیست، این منطقه دارای چندین روستا میباشد که تمامی آن ها دارای مزایا و معایبی هستند . برای مثال محبوب ترین روستای سهیلیه، لشگرآباد است که امکانات و ویلا های بسیارمناسب ولاکچری دارد .قیمت زمین در لشگرآباد از متری 7.5 میلیون به بالا محاسبه میشود.

یکی دیگر از روستا های سهیلیه که قیمت زمین در آن ارزان و مناسب ساخت و ساز است ، اغلان تپه میباشد که قیمت زمین در این روستا نسبت به لشگرآباد کمی کمتر است.قیمت زمین در اغلان تپه از متری 4 میلیون به بالا حساب میشود که این قیمت رضایت بخش است. یک نکته مثبت در کردان جنوبی ، وجود منبع آبی خوب است . منابع آبی در کردان جنوبی باعث رضایت مشتریان و ساکنان در آن مناطق شده و مشکل کمبود آب در این مناطق به چشم نمیخورد . شما میتوانید با کندن چندین متر، یک چاه آب مناسب برای ویلا یا باغتان ایجاد کنید.

تهراندشت کرج  (بهشت گمشده)

تهراندشت کرج که به بهشت گمشده شهرت دارد یکی دیگر از مناطق کردان به حساب می آید. این منطقه به دلیل زیبایی خاص و وجود درختان زیاد که به منطقه جلا بخشیده به این نام شهرت یافته . در تهراندشت ویلا و ویلا باغ های زیادی ساخته شده همانطور که اکثر این ویلا ها دارای استخر های مدرن هستند. تهراندشت کرج هم دارای چندین روستا یا شهرک است که یکی معروف ترین آن سرخاب میباشد. سرخاب و سعید آباد دو روستای لاکچری در تهراندشت هستند که ویلاهایی با مهندسی خاص دارند . قیمت زمین در سرخاب تهراندشت از متری 4 میلیون به بالا معامله میشود که تقریبا قیمت زمین در سعید آباد هم به همین صورت است.

در هر موقعیت یا زمانی اگر به دنبال خرید ، فروش ، اجاره ویلا یا زمین در کردان بودید ، میتوانید با وارد شدن در سایت زاویلا نیاز خودتان را برطرف کنید . در این سایت تعداد زیادی ویلا و زمین برای فروش وجود دارد شما اگر خریدار باشید میتوانید خیلی راحت ویلا یا زمین متناسب با بودجه خودتان را در این سایت پیدا کنید یا اگر فروشنده هستید و به دنبال فروش ملکتان هستید با شماره ای که در سایت قرار گرفته میتوانید تماس یا به صورت پیام ملکتان را برای فروش قرار دهید . مشاوران زاویلا به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما هستند.

قیمت زمین در شهرک طاووسیه کرج

شهرکی فوق العاده ، مدرن ، امکانات عالی ، شهرکی ، امنیت بالا و …… هرچقدر از این شهرک گفته شود کم است. طاووسیه شهرکی بسیار لاکچری در خودِ کردان است که به محله ثروتمندان شهرت دارد . شاید برایتان سوال باشد که چرا به این نام معروف شده؟! در جواب اول با خودتان فکر میکند به دلیل وجود ویلا های افراد معروف در این شهرک به این نام شهرت یافته . اما در پاسخ باید گفت : این شهرک به دلیل امکانات عالی و موقعیت مناسب قیمتی نسبتا زیاد در بین دیگر مناطق کردان دارد و توان خریدن زمین یا ویلا در این شهرک برای افراد عالی کمی سخت و دشوار است.

اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال منطقه ای مدرن هستید ، ما در تیم زاویلا شهرک طاووسیه را به شما معرفی میکنیم. اکثر زمین های موجود در این شهرک بالای 800 متر هستند و قیمت زمین در طاووسیه کرج از متری 8 میلیون به بالا محاسبه میشود.این شهرک مانند سهیلیه نیست که در خود روستا های دیگر داشته باشد .

قیمت و خرید زمین در شهرک زعفرانیه کرج

شهرکی جذابی دیگر در کردان کرج که امروزه مشتریان زیادی پیدا کرده است. زعفرانیه همانند طاووسیه میباشد که هم از نظر امکانات ، امنیت ، لاکچری بودن و …. زبان زد است. این دو شهرک به دلیل وجود ویلاهایی تا قیمت 50 میلیارد زیبایی چشم نوازی به منطقه بخشیده اند . قیمت ها و متراژ ها در زعفرانیه کرج هم بالای 800 متر و از 8 میلیون به بالا معامله میشود. اگر تمایل داشتید که قیمت ها یا عکس ویلا های این دو شهرک را مشاهده کنید با ورود به سایت زاویلا میتوانید تعداد زیادی ویلا های خاص و لاکچری مشاهده نمایید.

نتیجه

در این مقاله به شما 4 منطقه عالی در کردان را معرفی کردیم تا اطلاعاتی از آن بدست بیاورید. قیمت زمین در کردان نسبت به شهر های دیگر و با داشتن آب و هوای عالی و آرامشی که دارد مناسب تر بوده و امروزه به منطقه ای برای سرمایه گذاری تبدیل شده . سایت  زاویلا در کنار شماست تا ویلا یا زمین ، متناسب با بودجه شما را در اختیارتان قرار دهد و در صورت پسند کردن آن با مشاوران این سایت برای خرید آن ملک مشورت بگیرید. اولین و تخصصی ترین سایت در حوزه خرید و فروش ویلا . زاویلا در کنار شماست.

خروج از نسخه موبایل