بین المللبرترین های کسب و کار

8 بهترین پادکست برای یادگیری زبان انگلیسی برای هر سطحی

حتما شنیده اید که یکی از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی است. شکی نیست که بسیار مؤثر است، اما باید به روش دیگری نیز نگاه کنید که فرهنگ و سرگرمی را با یادگیری انگلیسی ترکیب می کند: گوش دادن به پادکست به زبان انگلیسی. شاید قبلاً آنها را دوست داشته باشید و به طور روزانه به آنها گوش دهید، و شاید شنیده باشید که مردم در مورد آنها صحبت می کنند اما واقعاً نمی دانید چگونه کار می کند. خوب، در پست امروز ما کمی بیشتر در مورد اینکه چرا امروزه اینقدر محبوب هستند صحبت خواهیم کرد، علاوه بر این که ایده هایی از پادکست ها برای یادگیری زبان انگلیسی به شما ارائه می دهیم. برای چند نکته خوب به خواندن ادامه دهید! آموزش زبان انگلیسی

چرا پادکست ها برای یادگیری زبان عالی هستند؟

خوب، پس شاید من شما را متقاعد کرده ام که پادکست ها راهی عالی برای کسب اطلاعات و سرگرم کردن خود هستند. اما آیا می دانید چگونه می توانند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنند؟

خوب، ما همیشه به شما می گوییم خود را در زبان غرق کنید. فیلم ها راه بسیار خوبی برای انجام آن هستند. اگرچه پادکست به زبان انگلیسی حتی می تواند بهتر از فیلم باشد. از آنجایی که تصاویری ندارید که به شما در درک آنچه می‌گویند کمک کند، مهارت‌های شنیداری شما با گوش دادن به پادکست‌ها بسیار سریع بهبود می‌یابد. همچنین پادکست هایی وجود دارند که رونوشت های کامل را منتشر می کنند، که اگر زمانی خود را گم کردید می تواند بسیار مفید باشد.

همچنین می توانید پادکست خود را بر اساس لهجه ای که می خواهید یاد بگیرید انتخاب کنید. برخی از مردم لهجه بریتانیایی را دوست دارند، بنابراین می توانند پادکستی را انتخاب کنند که توسط یک فرد انگلیسی زبان میزبانی می شود تا در آن بهتر شوند.

همچنین، از آنجایی که پادکست‌ها روشی غیرفعال برای مصرف اطلاعات هستند، افرادی که واقعاً وقت ندارند هر روز بنشینند و انگلیسی مطالعه کنند، می‌توانند به عنوان مثال هنگام رفت‌وآمد یا ورزش کردن، یک یا دو قسمت را در نظر بگیرند.

هنگام گوش دادن به پادکست ها، به یاد داشته باشید که سرعت صدا را نیز افزایش یا کاهش می دهید. از آنجایی که شما به سخنرانان بومی گوش می دهید، طبیعی است که هر چه آنها می گویند را انتخاب نکنید. با استفاده از این ابزار مفید، می توانید آن را بهتر درک کنید. همچنین می توانید یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و کلمات، اصطلاحات یا موضوعات دستور زبان جدیدی را که فکر می کنید باید کمی بیشتر مطالعه کنید، یادداشت کنید.

اوه، و همچنین جنبه مهم دیگری وجود دارد که پادکست ها را برای یادگیری زبان بسیار مهم می کند: آنها به طور گسترده به صورت آنلاین در دسترس هستند و معمولا رایگان هستند! می‌توانید در Spotify، Google Podcasts، Apple Podcasts و سایر برنامه‌ها به پادکست گوش دهید.

8 پادکست برای یادگیری زبان انگلیسی:

امیدوارم اکنون برای افزودن پادکست انگلیسی به لیست پخش Spotify خود هیجان زده باشید. در اینجا 8 مورد عالی وجود دارد که حتما باید به آنها گوش دهید. لطفاً علاقه مندی های خود را در بخش نظرات پایین به اشتراک بگذارید، خوب؟

  1. پادکست انگلیسی آمریکایی:

ژانر: فرهنگ و تاریخ آمریکا

رونوشت موجود است؟ بله، برای 39 دلار.

سطح پیشنهادی زبان انگلیسی: متوسط

این پادکست بر فرهنگ و تاریخ انگلیسی آمریکایی و آمریکایی متمرکز است. به عنوان یک پادکست انگلیسی به عنوان زبان دوم عالی است. این قسمت‌ها حدود 12 تا 25 دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید عبارات، حقایق درباره اخبار (مثلاً یک قسمت درباره انتخابات و رای‌گیری در نوامبر وجود داشت) و چند داستان کوتاه را بیاموزید.

  1. 6 دقیقه انگلیسی:

ژانر: واژگان انگلیسی برای موقعیت های روزمره

رونوشت موجود است؟ بله، به صورت رایگان

سطح پیشنهادی زبان انگلیسی: متوسط

اگر به دنبال پادکست هایی برای بهبود دایره لغات هستید، این ممکن است بهترین گزینه شما باشد! این پادکست توسط رادیو بی بی سی بر واژگان برای موقعیت های خاص تمرکز دارد. همانطور که از نام آن پیداست، هر قسمت 6 دقیقه طول می کشد، بنابراین این چیزی است که قطعاً می توانید در روز شلوغ خود بگنجانید.

  1. پادکست انگلیسی بریتانیایی:

ژانر: فرهنگ، تاریخ و اخبار بریتانیا

رونوشت موجود است؟ خیر

سطح پیشنهادی زبان انگلیسی: مبتدی، متوسط

من عاشق لهجه بریتانیایی هستم! از همان ثانیه اول این پادکست می توانید متوجه شوید که میزبان بریتانیایی است، زیرا معمولاً می گوید: «سلام! دوست دارم اینجا ببینمت!» –– آیا بیشتر از این انگلیسی می شود؟ به عنوان مثال، می توانید درباره کریکت، فرهنگ میخانه و زندگی دانشگاهی بیاموزید.

  1. قتل های حل نشده: داستان های جنایی واقعی:

ژانر: جنایی واقعی

رونوشت موجود است؟ خیر

سطح پیشنهادی انگلیسی: متوسط، پیشرفته

این پادکست اصلی Spotify شما را به سفری در صحنه جرم و بررسی موارد سرماخوردگی واقعی و قتل های حل نشده می برد. من شخصاً عاشق این نوع نمایش هستم و علاوه بر سرگرم کننده بودن، قطعاً کلمات جدیدی برای صحبت در مورد پلیس، قانون و به طور کلی جرایم یاد خواهید گرفت.

برای یادگیری بیشتر انگلیسی آماده اید؟

برای دسترسی به چهار دوره عالی انگلیسی، هم اکنون ثبت نام کنید.

  1. باز کردن قفل ما با برنه براون:

ژانر: خودسازی

رونوشت موجود است؟ آره

سطح پیشنهادی انگلیسی: متوسط، پیشرفته

شاید قبلاً در مورد برنه براون شنیده باشید. اگر ندارید، بروید او را بررسی کنید. برنه یک نویسنده پرفروش است و سخنرانی TED او در مورد آسیب پذیری بیش از 40 میلیون بازدید داشته است. در این پادکست، او به برخی از پیچیده ترین موضوعات مانند شرم، آسیب پذیری و اجازه احساس می پردازد.

  1. جلسه توجیهی سیاسی CNN:

ژانر: اخبار سیاسی

رونوشت موجود است؟ خیر

سطح پیشنهادی انگلیسی: متوسط، پیشرفته

هر روز اتفاقات زیادی در دنیا می افتد. این پادکست به شما کمک می کند تا در 10 دقیقه یا کمتر از اخبار سیاسی مطلع شوید. شما می توانید بسیاری از واژگان و عبارات جدید در مورد سیاست را با این یکی یاد بگیرید.

  1. کانن اوبراین به یک دوست نیاز دارد:

ژانر: کمدی، مصاحبه

رونوشت موجود است؟ خیر

سطح پیشنهادی انگلیسی: متوسط، پیشرفته

این پادکست توسط Conan O’Brien، یک کمدین که بیشتر برای برنامه گفتگوی Late Night با Conan O’Brien شناخته شده است، میزبانی می شود. در این پادکست، کانن هر هفته با یک سلبریتی متفاوت به این امید می رود که در این راه دوستی واقعی پیدا کند.

  1. خانم های اداری:

ژانر: کمدی

رونوشت موجود است؟ بله، به صورت رایگان تحت جزئیات قسمت

سطح پیشنهادی انگلیسی: متوسط، پیشرفته

آیا تماشای The Office را دوست داشتید؟ به احتمال زیاد، با توجه به اینکه این برنامه پر پخش ترین نمایش در سال 2020 بوده است. اگر چنین است، ممکن است این پادکست برای شما باشد. دو بازیگر سریال، که اتفاقاً بهترین دوستان هم هستند، هر قسمت را دوباره تماشا می‌کنند و جزئیات پشت صحنه را ارائه می‌کنند. برای هر کسی که علاقه مند به ساختن جزئیات برای یک سریال تلویزیونی است، سرگرم کننده و عالی است.

پادکست برای افراد بومی پرتغالی:

اگر شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اید و یک زبان مادری پرتغالی هستید، یک پادکست خوب در مورد انگلیسی که می توانید به آن گوش دهید O podcast para aprender inglês است. برخی از قسمت ها 100 درصد به زبان انگلیسی هستند، اما اکثر آنها به زبان پرتغالی هستند. بیش از 90 قسمت موجود است و شما همه چیز را از اخبار فعلی گرفته تا مصاحبه ها و نکاتی در مورد دستور زبان انگلیسی یاد خواهید گرفت. می توانید آن را در Spotify گوش دهید.

پادکست برای افراد بومی اسپانیایی:

اکنون، اگر شما یک زبان مادری اسپانیایی هستید، پادکست Aprende más Inglés توسط معلم آمریکایی دانیل ولش را به شما پیشنهاد می کنیم. تمام قسمت ها در مورد یادگیری زبان انگلیسی با توضیحات اسپانیایی برای موضوعات مختلف است. بیش از 160 قسمت موجود است و می توانید دستور زبان، افعال عبارتی و جنبه های فرهنگ آمریکایی را بیاموزید. می توانید آن را در Spotify گوش دهید. بهترین آموزشگاه زبان

با این پادکست ها برای یادگیری زبان انگلیسی لذت ببرید! من مطمئن هستم که شما در کمترین زمان به آنها معتاد خواهید شد – و قطعاً چیزهای زیادی نیز از آنها خواهید آموخت. به یاد داشته باشید که یک پادکست انگلیسی با متن به شما کمک می کند تا مهارت های شنیداری و دانش واژگان را بهبود ببخشید، پس منتظر چه چیزی هستید؟ این پست وبلاگ را در مورد چگونگی بهبود زبان انگلیسی با نگه داشتن یک دفتر خاطرات صوتی بررسی کنید. گوش دادن مبارک!