شامپو سبغ برای موهای معمولی

شامپو سبغ چیست؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال یک شامپوی مناسب برای مو های خودشان هستند که با توجه به برند ها و تنوع محصولات شاید نتوانند محصول مورد نظر خودشان را پیدا کنند. یکی از شامپو هایی که می توانید از آن استفاده لازم را داشته باشید شامپو سبغ می باشد. می توان گفت این شامپو یکی از بهترین گزینه ها برای شما است زیرا ترکیبات این شامپو گیاهی می باشد و می تواند در کنار پاکیزگی مو به سلامت و درمان مشکلات متعدد در مو های شما کمک کند.

خواص و ویژگی های شامپو سبغ

مانند هر محصولی شامپو سبغ حصاری هم خواص زیادی دارد که بهتر است تمامی آن ها را به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار دهید. در ادامه برخی از خواص این شامپو را برای شما بیان می کنیم.

·        درمان شوره سر

شوره سر یکی از مشکلاتی می باشد که افراد سعی می کنند آن را در سریع ترین زمان ممکن درمان کنند. باید بدانید روش های زیادی برای درمان این مشکل وجود دارد اما یکی از این روش ها که می تواند برای شما بسیار عالی و مفید باشد استفاده از شامپو سبغ حصاری است.

·        رفع ریزش مو

یکی دیگر از مشکلات رایج و بسیار آزار دهنده که ممکن است برای هر فردی به وجود بیاید ریزش مو می باشد. روش های زیادی از قبیل گیاهی و شیمیایی مانند دارو وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید ولی باید نسبت به عوارض آن ها هم آگاهی کامل را داشته باشید.

به همین دلیل یکی از روش های بسیار کاربردی و مناسب که می تواند برای درمان ریزش مو های شما بسیار مناسب باشد، استفاده از شامپو سبغ می باشد، این شامپو به دلیل ترکیبات گیاهی بسیار زیادی که دارد می تواند باعث تقویت مو و پیازچه مو شود همچنین به دلیل گیاهی بودن این شامپو می توان گفت عوارضی برای شما به همراه نخواهد داشت.

·        جلوگیری از سفید شدن مو

سفید شدن مو یکی از مشکلاتی می باشد که با افزایش سن افراد به آن دچار می شوند، به همین دلیل بسیاری از افراد برای کند شدن این روند از روش های زیادی استفاده می کنند اما پیشنهاد ما استفاده از شامپو سبغ می باشد. باید بدانید که این شامپو می تواند برای این مشکل بسیار عالی عمل کند و از سفید شدن مو های شما جلوگیری کند. البته باید نسبت به اصل بودن شامپو سبغ هم اطمینان کافی را داشته باشید.

·        شامپو سبغ یک شامپو ضد قارچ

یکی دیگر از مشکلات که می تواند برای هر فردی به وجود بیاید قارچ سر می باشد، برای درمان این مشکل هم می توانید از این شامپو استفاده کنید، زیرا ترکیبات گیاهی زیادی که در آن وجود دارد می تواند برای درمان بسیاری از مشکلات مو به خصوص قارچ های مو کمک کند.

·        رفع موخوره

برای اینکه موخوره را درمان کنید روش های زیادی وجود دارد. روش های گیاهی و یا شیمیایی که هرکدام می توانند برای درمان این مشکل برای شما بسیار عالی باشند؛ اما بهتر است بدانید که شامپو سبغ به دلیل ترکیبات گیاهی و مفیدی که دارد این مشکل را برای شما در بهترین و راحت ترین حالت ممکن رفع می کند.

استفاده از شامپو سبغ برای چه نوع موهایی مناسب است؟

شامپو سبغ یکی از بهترین شامپو ها برای درمان مشکلات سر و مو می باشد، شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که استفاده از این شامپو برای چه نوع مو هایی مناسب است. بهتر است توجه داشته باشید به دلیل خواص و ترکیبات بسیار زیاد و فوق العاده به کار رفته در این شامپو افراد بسیاری می توانند از آن استفاده کنند. به طور کلی این شامپو در 2 نوع مناسب برای موهای چرب و مناسب برای موهای معمولی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا مصرف شامپو سبغ برای کودکان مناسب است؟

همانطور که اشاره کردیم این شامپو یکی از بهترین شامپو های گیاهی می باشد که عوارضی ندارد به همین دلیل کودکان هم می توانند از این شامپو استفاده لازم را داشته باشند؛ این شامپو به دلیل ترکیبات بسیار خوب و مفیدی که دارد می تواند باعث تقویت موهای کودکان شود.

نحوه استفاده و مصرف شامپو سبغ:

برای استفاده درست از این شامپو ابتدا بهتر است موهای خودتان را با همین شامپو یا یک شامپوی دیگر شستشو دهید تا چربی و آلودگی های موهای شما از بین برود، بعد از شستشوی سر، شامپو سبغ حصاری را به مو های خود بزنید و بعد از پنج دقیقه آن را بشویید این روش را می توانید یکبار دیگر امتحان کنید. توجه داشته باشید که این شامپو در دو مدل تهیه شده است یکی برای مو های چرب و یکی دیگر برای مو های معمولی به همین دلیل در خرید خود دقت کنید تا شامپوی مناسب سر خودتان را تهیه کنید.

عوارض شامپو سبغ:

شاید قبل از استفاده از این شامپو بخواهید بدانید که آیا این شامپو ممکن است عوارضی هم داشته باشید یاخیر؛ به همین دلیل می توان گفت شامپو سبغ حصاری به دلیل ترکیبات کاملا گیاهی و خواص بسیار زیادی که دارد هیچ گونه عوارضی برای شما ندارد. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که حتما باید نمونه اصلی این شامپو را تهیه کنید.

چه مدت طول می کشد خواص این شامپو برای مو اثر کند؟

باید این نکته را بدانید که برای رسیدن به خواص هر ماده یا دارویی باید آن را به طور اصولی و مداوم مصرف کرد و سپس بعد از یک بازه مشخص می توانید از خواص آن بهره مند شوید. به همین دلیل برای رسیدن به خواص و ویژگی های این شامپو هم باید آن را به طور مداوم مصرف کنید، بعد از 20 تا 30 روز می توانید شاهد خواص آن بر روی مو های خودتان باشید.

خرید شامپو سبغ حصاری

فروشگاه های زیادی هستند که این شامپو را به مشتریان می فروشند ولی باید بدانید که ممکن است نسخه تقلبی این شامپو را داشته باشند. برای اینکه بتوانید از خواص و ویژگی های زیادی که این شامپو دارد استفاده کنید حتما باید نسخه اصلی آن را از یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان تهیه کنید.

شما می توانید این شامپو را از عطاری آنلاین عطارمارت تهیه کنید. عطاری آنلاین عطارمارت یکی از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان می باشد که در زمینه گیاهان دارویی، روغن های گیاهی، محصولات بهداشتی گیاهی و بسیاری از محصولات دیگر فعالیت می کند.

ما همواره در فروشگاه عطارمارت در تلاش هستیم محصولات با کیفیت و اصلی را در اخیتار شما قرار بدهیم. شما می توانید با اطمینان از فروشگاه عطارمارت خرید کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی محصولات از تولید کننده به دست شما می رسد.

یکی از روش های دیگر برای اطمینان به فروشگاه اینترنتی عطارمارت این می باشد که این فروشگاه از سال 96 فعالیت خودش را شروع کرده است و در تمامی این سال ها سعی کرده است مشتریان خود را حفظ کند و رضایت آن ها را تا حد بسیار خوبی بالا نگه دارد.

باید این نکته را هم بدانید عطارمارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و در وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده می باشد؛ به همین دلیل اگر می خواهید شامپو سبغ حصاری اصل یا محصولات مختلف دیگری را برای خود تهیه کنید می توانید از فروشگاه عطارمارت خرید خودتان را انجام دهید.

نحوه تشخیص شامپو سبغ اصل

این شامپو هم مانند هر محصولی نمونه های تقلبی دارد که بهتر است آن ها را به خوبی تشخیص دهید. روش هایی برای تشخیص این شامپو وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها اصل بودن این شامپو را تشخیص دهید. برای مثال باید توجه داشته باشید که نمونه اصلی این شامپو سفید رنگ بوده و بر روی آن نام حصاری درج شده است.

نسخه اصلی این شامپو در ابتدا بسته بندی بسیار ساده ای داشته و بعد از مدتی این بسته بندی به یک شامپو سفید با درج نام حصاری تغییر کرده است، به همین دلیل نمونه ی تقلبی این محصول مانند نمونه قدیمی این شامپو می باشد که فروشگاه های مختلفی آن را به فروش گذاشته اند، بنابراین باید نسبت به محصول و فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید اطمینان حاصل کنید.

باید توجه داشته باشید که نمونه های تقلبی این محصول خواصی ندارد و ممکن است حتی برای شما عوارضی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل شما می توانید به راحت ترین شکل ممکن این شامپو را از عطارمارت تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که نمونه اصلی آن به دست شما می رسد.

شامپو سبغ چیست؟

شامپو سبغ چیست؟ این شامپو با ترکیب چندین گیاه در جهت مشکلات مربوط به موی سر در دو نمونه ، مناسب برای افرادی که موی چرب و افرادی که موی معمولی دارند تولید و ترکیب شده است . عصاره گیاهان استفاده شده در این شامپو همگی خواص ضد ریزش مو ، ضد شوره و همچنین خارش و قرمزی پوست سر دارند و از این رو شما با خرید این محصول در واقع  یک محصول با چندین خواص را برای خود تهیه کردین.

شامپو سبغ اصل

شامپو سبغ اصل را میتوانید از فروشگاه های معتبر سراسر کشور تهیه کنید، این شامپو دارای ترکیبات ارزشمندی که هر کدام از این ترکیبات به صورت جداگانه برای ریزش مو مورد استفاده قزر میگیرند میباشد، از جمله از بارزترین ترکیبات به کار رفته در این شامپو میتوان به عصاره بابونه، گیاه دمب اسبی عصاره بادام تلخ و شیرین و همچنین عصاره گل گاو زبان اشاره کرد، ترکیبات بیشتر به کار رفته در شامپو را میتواتنید در ادامه مطلب مشاهده کنید

خواص شامپو سبغ :

1- خواص شامپو سبغ ضد ریزش مو و افزایش رویش مجدد مو :

شامپو گیاهی سبغ همونطور که متوجه شدین دارای چندین خواص است که از جمله همترن آن ها ریزش م  بود اما از دیگر خواص های جالب این شامپو بگم برای شمتا از بین بردن یا حداقل کم کردن شوره سر هست که ممکن است در اثر عوامل مختلفی به وجود آمده باشد، لذا عمده خواص این محصول این دو موردی بود که مطرح شدند ولی به اینجا خاتمه پیدا نمیشه و در ادامه مطلب بیشتر با خواص و کارایی این شامپو آشنا میشوید

از دیگر خواص این شامپو سبب تقویت ریشه موهای نازک و بی جون میشود و آن ها ضخیم تر میکند. همچنین دوستان برای نتیجه هر چی بهتر و تقویت ریشه مو ، ابرو ، و مژه و افزایش تعداد و رویش میتوانند از استفاده کنند

2- خواص شامپو سبغ رفع شوره سر :

این شامپو به دلیل حواص ضد باگتری و همچنین ضد قارچ بودن خود به دلیل داشتن گیاهانی همچون گزنه و بابا آدم در همان روز های اول میبینید که بالای 95 % شور سر شما از بین رفته و پس از استفاده چند هفته میبینید که کل شوره سرتان از بین رفته. پس اگه از شوره سر رنج میبرید و تا به الان راه های زیادی رو امتحان کردین ، استفاده از این محصول رو توی اولویت ها قرار بدین.

3- جلوگیری از سفید شدن مو :

به دلیل وجود تقویت کننده های رنگدانه در این شامپو سبب جلوگیری از سفید شدن تار های مو تا حد امکان ( ژنتیکی یا در اثر افزایش سن) میشود ، فقط موردی که وجود دارد همه ی افراد میتونن شانس خود را امتحان کنند و از سفید شدن موهای سفید خود جلوگیری کنند

4- شامپو سبغ برای شپش :

شامپو سبغ برای شپش ترکیبات موجود در این شامپو علاوه بر خفه کردن شپش ها ، سبب از بین بردن تخم شپش هم خواهد شد ، همچنین در کنار استفاده از شامپو سبغ برای از بین بردن شپش ها میتوانید از قطره ضد شپش اینور پیل که در مجموعه ی عطاری حاج محمد هم موجود هست استفاده کنید

5- از بین بردن سلول های مرده پوست :

یکی از تاثیرات شامپو سبغ اصل بر روی بدن  از بین بردن سلول های مرده پوست و همچنین پاکسازی بدن از هر گونه ترکیبات مضر میباشد، این شامپو در عین سادگی و با داشتن ترکیبات گیاهی خاص خود ، میتواند همزمان هم برای مو و هم برای پوست استفاد ه شود

6- قیمت شامپو سبغ اصل :

قیمت شامپو سبغ اصل رو میتونید از سایت عطاری حاج محمد با قیمت بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها و با قیمت مناسب 50 هزار تومن تهیه و استفاده کنیدی، همچنین این محصول رو میتونید یا از طریق سایت و یا از واتساپ خریداری کرده و با پست پیشتاز ارسال خواهد شد و نیازی به ثبت نام در سایت نیست.

خروج از نسخه موبایل